Yvonne Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Goeiemorgen luitjes. Heb koffie en thee klaar staan. Heb zelf alvast maar een bakkie ingeschonken. Het heeft weer gevroren zie ik en ik mag behoorlijk krabben straks, jippie. Heb als een blok geslapen vannacht.Ik ga even een peukie roken en nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Zwart met een zoetje graag, ook goeiemogge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ook goeiemorgen Denker.Komt er aan. Ik moet mij nu helaas richting douche spoeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 yvonne ...denkergoeiemorgenben zo jaloers yvonne op jouwil ooooooooooook slapenik wil koffie met 2 zoetjes en op geklopte melk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Mogge snoepje, komt er aan. *haald koffie*Haaa vandaag dag zes. Straks om 11 uur naar de verslavingsarts, ben een beetje zenuwachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 gaat goed komen Denker, Je bent hartstikke goed bezig. En jij ook Snoep. Je klinkt al zo anders dan die eerste dagen. En ook ik heb een hele poos slecht geslapen hoor. Tig keer per nacht wakker worden, lang wakker liggen en dan om half vijf helemaal niet meer kunnen slapen. En het is over... gewoon over. en dat gaat bij jou ook gebeuren , vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 denker.... ja dat begrijp ikmaar achteraf zal je zien dat het weer mee gevallen isben benieuw hooren alvast succesdit wordt mijn twaalfde dag maar zie echt tegen het weekend op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 yvonnedie dag verwelkpm ik graagdit breek wel op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Hey snoepje, ik weet wat het is dagen lang wakker zijn dat sloopt je emotioneel en lichamelijk. Is het niet mogelijk dat je van de doc tijdelijk een slaaptabletje krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Damn wat is het nog koud hier beneden aan de laptop, ik neem eerst een warme douche. Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 denkernee klink gek maar heb al verscillende gehadhelp nietben ik de andere dag helemaal een zombieen wil geen medicijnen meerslik al bepaalde dingenen nu ga ik lekker douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Mogge allemoal,Sorry ben nog niet goed wakker. Heb geslapen van af 09.00 uur. Het gaat echt weer komen Snoepje dat slapen. Kijk maar naar mij. Ben ook zoals jou begonnen.Moet nu echt met koffie wakker worden.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 goede morgen allemaal. een zwarte koffie graag zonder wat d'r in.vannacht maar 1x eruit geweest. liggen zweten maar verder goed geslapen.denker succes straks, maak je niet druk joh. voor hun is het normaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 heerlijk desiweet je nog hoelang het bij jou duurdedit is namelijk niet zo goed voor me korte lontje haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 even een lekkere douche tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Een week of 2. Soms heb ik hulp gezocht in een half tabletje pipamperon. (rustgever en niet verslavend voorgeschreven door psych, indien nodig 1 tabletje). Langzaam werd ik natuurlijk moe en nu slaap ik vanzelf goed. Het zweten was toen ook wel afgelopen. Dat is echt ontgiften en je lichaam moet dat echt kwijt. Daarna gaat het pas herstellen en dan ga je ook beter slapen.Komt wel goed Snoepje, niet opgeven je bent goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Zo, douche gehad, hondje uit geweest, brood gesmeerd, Ik ga er vandoor ... fijne dag allemaal. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Trouwens dagen met een kort lontje zijn er bij mij ook. Na een nacht goed slapen is dat dan ook gelukkig weer over en verbaas ik me over hoe het de dag ervoor was. Dat wordt ook minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Yvonne werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 werk ze vonnie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Igor bedankt. Oh ok snoepje, ik kan je allerande adviesen geven van sporten tot positief denken maar ja dat vind ik ook van die dooddoeners. Mischien heeft Desi gelijk, en moeten we eerst al dat gif uit ons lichaam laten komen en dat het dan vanzelf weer goed komt. Ik hoop dat dat ook voor mij geld ik gebruik sinds deze week diazepam tegen de ontwenning en onrust maar dat kan natuurlijk ook niet eeuwig doorgaan dan verander ik in een benzozombie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Goedemorgen allemaal Goed geslapen wederom. Voel me fit en opgewekt.Wel wat zenuwachtig voor het gesprek zo bij de deurwaarder.Hoop dat ook hij er heil in ziet, de huurders eruit te krijgen over 3 maanden.Wat zal dat een rust geven als ik weet dat per Mei ik weer een plek om te leven heb voor mij en mn kids. Zelfs de kids kijken er naar uit om terug te gaan naar Vlaardingen.Dichter bij Papa, Opa &Oma... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 blondie heel veel succes vandaag. ik duim voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 ik ben weg.latersssssssssssssssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Denker kijk je wel uit met gebruik van diazepam (alles wat eindigd met pam schijnt binnen 14 dagen verslavend te zijn). Dus ben er zuinig mee en niet dagelijks want dan heb je het volgende probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden