igor Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 goede morgen allemaal. ik was niet van plan om veel te doen vandaag. zondag is een rustdag, laat ik maar proberen me daar aan te houden. en alleen dingen te doen die ik leuk vind ik heb het gisteren in elk geval droog gehouden en ik heb niets in huis dus het moet een droge dag worden.ik zal even koffie en thee zetten, croissantjes in de oven en dan kunnen jullie rustig wakker worden en dan zo aanschuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Goeiemorgen Igor, K en B Yeahhhh koffie!!!Hier geen tijd om te lummelen, moet op tijd weg voor training.Hm, zal mn regenpak weer aan moeten zo te zien Maarrrr....verder is het droog hier hoor!Igor ga zo door meis, pactmaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Sara goede morgen op buien radar geeft het droog aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Mogge allemaal. Zit al mijn derde bakkie. Straks maar weer even naar mijn kameraad troep opruimen van verbouwing. Schoonmaken helpt. zo maak ik ook mijn hoofd schoon. Nu eerst brood met kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 goede morgen denker. rustig aan vandaag he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Nee rustig aan. Eerst even wat doen vanmiddag komt een vriendin met haar dochtertje, mijn engeltje. Gaan we kleurplaten maken en zo. Is heel goed voor het 'kind' in mij. Fijne dag voor jullie allen en veel wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Goedemorgen allemaal:DKoffie en ontbijt al op. Word stierlijk verwend hier.Tijd om naar huis te gaan, anders ga ik er nog aan wennen.Zo dus 2 uur autorijden naar huis.En mijn bed gaan schilderen. Mooi maken voor de nieuwe start in mn ouwe koophuis.Slaap vanavond op matras op de grond. Ik heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Mogge Denker.Mooi.........................koester het kind in jou, het is het waard Heb je draadje gevonden, thanx!Ga ernu tussenuit anders kom ik te laat, moet ik racen en 1 x een duitse bekeuring was genoeg :$Wens iedereen een fijne relaxte zondaggood goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 We schreven tegelijk: dag Blondie, klinkt goed meid!Zo te horen mocht je even "bijtanken".Voorzichtig op de weg hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Goedemorgen, Igor , Sara, Denker en Blondie.Koffie en peuk hier. Om 9 uur vertrekken naar Zoetermeer. Maar eerst nog een uitsmijtertje bakken. Reizen is leuker met een volle maag.Vandaag hopenlijk buiten droog. Vanbinnen vanzelfsprekend.Jullie zijn allemaal vroeg voor een zondag. Normaal ben ik dan later. Lekker uitslapen. Zit er vandaag dus niet in.Blondie laat je toch lekker verwennen. Als iemand dat verdiend dan ben jij dat wel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 gpwdwmoegwn!of ieets wat eer op moet lijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Sailor: brilletje nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 goede morgen voor alle uitslapers. blondie laat je toch lekker verwennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 sailor?? gebit gebroken ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Of is je toetsenbord naar de malle molen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 sailor sailor SAILOR SAILOR JOEHOOOOOEEEEE je hebt hem toch niet ingeslikt??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 `volgens mij is hij weer in slaap gevallen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Gisteren naar de gezondheidsbeurs geweest.Was weer interresant.2 voedingstesten gedaan.Alle 10 goed.Dus veel viel er niet te leren.Heb ook een gehoortest gedaan.Word woensdag 56 en had een gehoorleeftijd van 65Ben daar zeker niet blij mee.Nog maar een keertje overdoen in een rustige omgeving.Ondanks de koptelefoon, was het daar zeer rumoerig,Straks naar yoga,Daarna naar LATexWe vieren samen onze verjaardag vandaag(Hij woensdag jarig geweest, ik dus a.s. woensdag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Alvast een hele fijne dag rapilos. Geniet ervan samen.Ik ben ook van plan een gehoortest te laten doen. Ben ook benieuwd. Er wordt vaker gezegd dat ik niet genoeg hoor. Of zou dat luisteren zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 kijk eens of hij nog ademt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 HIhihi, goeiemorgen allemaal. Ben er ook weer. Had de wekker op 7 uur gezet... mocht nog heel even blijven liggen... werd prompt weer meer dan een uur. Op zich niet erg... maar heb toch liggen dromen in dat uur. Getver, ik weet nou weer waarom ik absoluut geen dromen wil onthouden. Klein miniem onderdeeltje: Ik moest ergens naar toe om iemand te helpen , was een afstand van een kilometer of 12 en deed dat op de schaats. Over de gewone wegen, van dorp naar dorp.... Er lag geen ijs, maar was de makkelijkste manier voor mij, wel zwaar.Op het laatst kon ik niet meer... dacht nog een dorp verder te moeten. Ben gestopt en ergens binnen gegaan.... bleek dat ik het had kunnen halen als ik nog 2 straten had volgehouden.... nu was het te laat.... Pffffffffffff, en dat was dan nogmaar een klein onderdeel van de droom. Eerst maar even een bakkie en een pafke. Dees..... geniet ervan vandaag hoor. Blondie.... rustig aan op de weg, en fijn dat het gewoon heerlijk bij je ouders was. Denker... jij jook genieten vanmiddag, klinkt goed. Igor... inderdaad lekker rustig aan doen, jij hebt het verdiendm, ik moet straks sporten.... en dat terwijl ik er net een soortement van elfstedentocht op heb zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Jemig, vergeet ik Saar nog.... Saar, gaat steeds beter met je geloof ik he? Nou ook genieten van de training hoor. En ook goeiemorgen Rapi.... Ook een fijne dag achter de rug EN voor de boeg zo te lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Sailor is zijn gebit vast aan het zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 ik ga even kijken of hij nog ademt. laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Morgen Yvonne,Ja, kan me voorstellen, dat je blij was dat je wakker werd, en gewoon in je veilige bedje lag.Wat kan een mens toch gek dromen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden