Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 januari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hoi allen,
Hoef lekker niet te werken vanavond.
Ben al 3 kilo kwijt, maar ben morgen jarig en heb 2 keer gebak gegeten vandaag!!!
Maar ja, bij die lieve ouwe wijfies waar ik vandaag werkte, daar wil je het toch mee vieren.
Dus...2 keer gebak getrakteerd vandaag,
En ja...dan kan ik ze toch niet alleen laten eten, dus eet ik er dan ook maar een mee.
Het ergste is..morgen weer 2 clieenten, en die heb ik ook beloofd gebak mee te nemen.
Nou ja, voor straf, vandaag 3 keer de trap opgerend naar 6 hoog.
Alleen, een soepje vanavond.

Trouwens,;
Har, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
snoepje

het is gewoon weer helemaal mis hier


ben weer ontploft tegen de jongste


waarom luister die dan ook nooit eens



Omdat het ook een mensje is met een eigen willetje. :) Doe je wel eens spelletjes met hem? Lach je wel eens met het kereltje samen? Ja jij hebt het moeilijk dat klopt maar vergeet niet dat het kereltje het zeker net zo moeilijk heeft. Ik weet niet hoe oud hij is maar hij kan zich misschien nog niet zo uiten als jij het is nog geen volwassene. Bovendien ben jij alcoholist, en daar moet dat ventje maar mee dealen, terwijl het veel beter zou zijn voor hem dat er wat evenwicht in huis zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer.

Hè, BAH Drup, foei toch :D;)

Smaakte het Soothe? ;)

Jane; eindelijk es een meevaller daar! Ik moet nog steeds, stel het voortdurend uit, mijn nieuwste excuus is dat ik nu nog in de eigen bijdrage-tijd van het jaar zit :$.........

Rapi nou dat is toch alleen maar gezellig? Tuurlijk doe je mee, na morgen komen er nog zóveel dagen, geniet er maar van :)

Snoepje: ik zei dat je het HIER kon uitschreeuwen...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja bedankt voor de tip v.h. dierenprogramma.
Weet nog niet of ik ga kijken, kan zijn dat ik nog ff weg moet en zo niet vrees ik dat ik er al een beetje een mening over heb.

Kom vandaag niet tot rust.
Eerst paniekaanval die niet overging, toen migraine en nu opvliegers :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Sara
enne die eigen bijdrage gaat toch op, dus dan kun je
maar zeker zorgen dat je waar voor je geld krijgt:D
en daar heb je dan nog 11 maanden voor
zo doe ik dat altijd (ha ha, alsof ik keus heb met mijn rotgebit.kaken)
nee hoor saar, maar niet uitstellen, het wordt er echt alleen maar erger van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Jane,
Over vervelend gebit gesproken>
M,n kroon zit sinds een week op de implantaat hoor.
Hoop dat ik er tientallen jaren mee kan doen, en dat de rest van mijn gebit niet dezelfde kant op gaat als dat van jou.
Wat heb jij daar toch een pech mee zeg,
Zo zie je, leef je nog zo gezond, maar dat soort dingen kan je blijkbaar niet voorkomen he.

Trouwens , wel raar hoor, ineens weer een volwaardige kies ertussen.
Kan weer lekker kauwen, dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, goed kijken: :D
zie je die ene kroon daar links boven? Kostte € 1300,- waarvan ik € 750 zelf moest betalen :angry:
en is nooit helemaal goed gekomen dusssss :devil:

Nu zijn eerst mn honden aan de beurt (dzjjjjinggg kassa....)

Haha Rapi, ja idd, tja welke naam zou dan "veilig" zijn,.........:)
had er een hele tijd geen last van gehad maja, tis nog niet over blijkbaar.
Geeft niet zijn ergere dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Jane, zijn we samen jaloers op Rapi!
Ik begin er ook niet meer aan hoor, laat het t.z.t. nog 1 x afslijpen, helpt dat niet dan maar eruit.
Ook ik heb de neiging tot het ontwikkelen van ontstekingen onder de wortel, moet dan ook niet aan een implantaat denken zeg...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Drup, hoe ist? Hoe lang moet er nu nog gips om?
Wat raar eigenlijk dat ze je niet meteen gezegd hebben dat er botsplinters waren, dan heb je toch een soortement van breuk? En hoe is het met Boze Buurman en Banjo?

Zie dat de huiskamer voller wordt, komt er gezellig bij mensen, gisteravond was het wel errug stil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara,
Als het goed is kan er onder een implantaat geen ontsteking meer komen.
Trouwens, weet niet of jullie jaloers moeten zijn hoor.
Moet ook maar afwachten of het allemaal goed gaat.
Dat hele ding kostte trouwens 2500 euro, en krijg er 900 van vergoed.
(450 vorig jaar en 450 dit jaar (hoop ik, hen nog niets gezien van de verzekering dit jaar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hemel, wat een geld hè...............
nou ja maakt voor mij de keus in elk geval makkelijk: kan ik niet betalen dus trekken maar.

Honden moeten allebei onder narcose, ook leuk grapje.
Ben wel beetje bang voor mn ouwetje ivm haar lekkende hartklep :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Text Goedeavond allemaal, 6de dag nu achter elkaar niks geen alcohol gedronken, ik en mijn familie zijn allemaal zo trots daarop, Ik moet dit zien vast te houden en dit gaat me lukken ook. Ik heb al erder een poging gedaan bij VNN>>> verslaving Noord Nederland. Ik heb daar veel gesjoemeld met het aanvinken van de drankjes conclusie het hele project was dus niet geslaagt. Nu een 2de poging en dit gaat me veel beter af. Ik zorg dat ik in die periodes dat ik er het mest naar verlang iets te doen heb. Met de hond wandelen schoonmaken het eten voorbereiden. En beste mensen dat valt niet mee in je uppie, Tis zo heerlijk om tijdns het koken een lekker koud biertje te nemen. Maar zoals ik schreef net heb nual 6 dgn niet gedronken vindt het van me zelf een hele perstatie, heb mezelf dan ook een schouderklopje gegeven.

Liefs Robert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar, ik heb al meer als 10 jaar 6 kronen en een brug een nooit ergens last van als mijn portemonnee.

Ja grappig hoe lang het duurde voor het bubbeltje zakte over de hond. Naja dubbeltjes bestaan niet meer.Soms is het grappig te letten hoe iemand iets schrijft want zo ga ik b.v. morgen Caro helpen met haar paal. Huh? Hahaha. Mijn tante belde vandaag want die dacht ik ga nichtje eens optelefoneren. Naja zal het zelf ook wel doen maar soms valt het je gewoon op en is het toch lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...