Tatum Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Woman, zo lief dat je reageert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Soothe....bonedry...dat heeft wel iets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Beate. Laat me maar zwammen. What's in the name. Woman is fris en fruitig, ook mooi.Ik ben nooit fris, soms een beetje fruitig.Nu naar de mondhygiëniste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Tatum, ik weet niet welke verandering er in je leven zijn geweest, het laatste jaar, maar nu ben je gelukkig zo te lezen. Ik ben blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Rapi, van harte!En Soothe, straks weer met blinkende bijtspijkers... Succes vent!Hier alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ik denk er nog vaak aan, Tatum. Vannacht had ik een prachtige droom over mn boedhisme. het kwam heel duidelijk tót mij.....(nog meer)Er was een vrouw die schold me uit voor prostitué, toen dacht ik ah, dat zei mn moeder vroeger ook altijd tegen mij. Terwijl ik echt een heel braaf meisje was. Maar het boedhisme gaf me fundament. MooiBen klaar met de datingsites. Wegwerpliefde.....beetje ruzie met de een, hup op de naar de volgende. P en ik zijn nog in gespek. Eerst afsluiten. Die wandelafspraak van zaterdag heb ik ook af gezegd. Jammer want het was een opgewekte vent. Ik ga maar eens kostuums maken. Dat lijkt me een veel beter plan. Volgende week begint buikdansen weer. Daar word ik erg gelukkig van ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Tatum,Dat helpt hé? Te zien waar je NU bent Beate, ik noem het gewoon ADB,ik ben ook lang niet altijd blij.Wel blij dat ik niet HOEF te drinken.Teveel, het niet kunnen heb ik geaccepteerd.Ik kan ook niet meet schaatsen,terwijl ik dat met grote hartstocht en plezier deed.Er komen andere dingen voor in de plaats.Blondie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hoi Vie,Mijn dank:present:Blinkende bijtspijkers, heel mooi.Das vast Rotterdams. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 SchoonVind ik ook een heel mooi woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Clean en sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hoi Woman....rustig aan joh! l Je klinkt wel paranoia. Nog met P in gesprek, datingsites, wandelafspraken. Even tot jezelf komen, balans opmaken, dan overzie je de boel ook weer beter. Van de een naar de ander levert niks op. (geen kritiek hoor!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Woman,Hoe kan ik vorig jaar nou omschrijven? Ik was om 19.30 uur thuis en om 20.30 uur lag ik op bed. Ik was heel erg moe en moest veel regelen. Dat was mogelijk. Dankzij jou hebben dochter en ik een toekomst gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Woman, vaak als je er niet naar op zoek bent,Kom je het zomaar tegen.Ik hoop dat je binnenkort een hele leuke vent tegenkomt,je bent het waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 mooie alteratieven komen er hier voor droog of ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Dat zei ik quote: Originally posted by: BeateHoi Woman....rustig aan joh! l Je klinkt wel paranoia. Nog met P in gesprek, datingsites, wandelafspraken. Even tot jezelf komen, balans opmaken, dan overzie je de boel ook weer beter. Van de een naar de ander levert niks op. (geen kritiek hoor!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hoi Tatum,Zoiets lees ik graag.Goed te horen dat er sprake van enige balans is.Dat hebben we, in het verleden, anders meegemaakt.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Tatum, prachtig dat je dat bereikt hebt! En wat vind jij, fijn dat je niet meer hoeft te drinken?Sta je droog of ..............Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Tatum Geweldig dat het je gelukt is, en geweldig dat je dit deelt.Kan me voorstellen dat het voor mensen die nog diep in de ellende zitten DE motivatie is om door te gaan, het bewijs dat het kan...Kore, je hebt gelijk, mijn insteek was (te) negatief.Het is zo als Beate zegt, als je niet meer hoeft te drinken, als de behoefte, de dwang, weg is dan heb heb je een reden om blij te zijn.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Nou ja, Tatum, als je er voor kiest om in een donkere kelder te overleven, dan zegt dat wel iets dat het goed mis was. Je had tenslotte een prachtig huis....Ik zal nooit vergeten dat je met je weekendtas voor de deur stond, lieve hemel....Maar het was de dapperste keus die je ooit kon maken, want je bent ongeschonden gebleven.......voordat het écht escaleerde ben je vertrokken. En dat heb je echt zelf gedaan hoor. Als dit bericht te persoonlijk is dan hoor ik het van je, dan haal ik het weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 myriam, ik sta droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Poehee...Net gebeld met verhuurbedrijf.Kon me niet meer beheersen en afwachten.Zijn bezig om de huurders een andere woning aan te bieden.Kan er als alles meezit en de huurders die woning accepteren waarschijnlijk al over een maand naar terug, naar mijn koophuis...Ga nu effe janken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Teveel....het is altijd zo, zoals Beate zegt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Blondie, wat fijn voor je,jank maar lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ben benieuwd Beate, ik wacht af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Woman, gevoelsmatig ben ik je ontzettend dankbaar. Hoe moet ik het jou vertellen? Ik wil jou heel graag vertellen hoe het ons gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden