niwi Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 en Desi is er ook....de vrouw van 101 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 En ook weer weg... Iedereen zal wel lekker aan het eten zijn. Ik eet vanavond achter de computer, ben alleen dus mag best een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Hoi hoi,lekker dagje Elysium gehaden weer heerlijk schoon, van binnen en van buiten.Straks nog een volleybalwedstrijd om het laatsteluie zweet eruit te laten en dan heb ik weer een heerlijke dag gehad.Even bijlezen hoe het hier is/was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 hey goeie avond supperkanjer Jane.Wat ga je eten Josje? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Nou kant en klaar bolletje, zo'n iglo diepvriesmaaltijd voor 1 persoon, kip met aardappeltjes en honingmosterdsaus en spinazie en broccoli. Vind het gewoon lekker en lekker gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Heb het trouwens alweer op:o Moet er even uit. Even met de hond naar buiten en krijg zo bezoek. Tot later allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 goeienavond allemaalwas een lange dagvanmiddag nog even met de jongste een dsi gehaald van zijn verjaardags geld en moeders geldwat kosten die dingen geld zegmaar iedereen heeft er tegenwoordig 1 dus kan niet achter blijvenzo zoontje lief op bed leggen dan bakkie thee zetten en tv kijken en laptoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 hey jopievind het niet leuk om elke ochtend te beginnen met nee voel me niet echt happymaar ga ook niet zeggen ja ga goed hoorop dit moment ga het wel,,het is te doen hahajeetje half 5 beginnen nou petje af hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 het komt wel, snoepje....als je maar blijft volhouden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 niwimaar waarom heeft de 1 meer last dan de ander? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 omdat wij mensen zijn ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 ja kort en krachtig maar duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Josje,ik geloof dat jij het nog het beste begrijpt (jij ook woman) het is voor mij geen achterdeur, wil ook niet dat dat het ooit wordt als ik het al krijg voorgeschrevenwas benieuwd hoe het werkte en lijkt me juist voor degene die het gebruiken een achterdeurtje.Oke, als het je helpt, prima, ik wil uiteindelijk nergens afhankelijk meer van zijn.Ik hoop ooit, zonder medicatie, normaal door het leven te kunnen.Ben zelf al aardig geminderd, slik geen oxazepam meer en neem neen allen nog valeriaan,valt ook niet mee moet ik zeggen maar het gaat...Wil de toekomst in zonder drank en zonder medicatie, of dat nou oxazepam of refual is, maakt niet uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 I was ones like u are now, TommyHerkenbaar !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Tom: ik heb nooit aan de refusal gedurfd, om de doodeenvoudige rede dat ik mezelf niet vertrouw.Ik drink wel of niet. En nu ik de keuze maak van absoluut NIET dan doe ik dat ook NIET.Geen pil zou me tegen houden.Desalnietemin hebben veel mensen er wel profijt van en is het een ware uitvinding.Ieder bewandelt zijn eigen gekozen weg. Of het nu links om of rechts om is, het resultaat telt.Minderen of stoppen.Ik stop, ik ben heel die zooi kotszat. Heb wel weer steun nodig en de verhalen.Neus bij de realiteit houden.Drank is niet gezellig, niet leuk, nul, nada.Ik ga naar bed, want ik ben doodmoe, morgen naar de huisarts voor ondersteunende hulp.welterusten en hou je goed allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Dat bedoel ik An, wil je drinken slik je gewoon geen pil...Zou dus niets voor mij zijn, maar voor de mensen die het helpt, primanet als wat jopie zegt, het zijn jouw hersenendie verschillen allemaal maar het is een kwestie van herprogrammeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Ga ff tv kijkijntot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Het NIET nuttigen is niet het zwaarste, maar het anders inrichten van je leven.Het leren anders om te gaan met emotionele omstandigheden.Het anders omgaan met jezelf belonen.Weer leren van jezelf te houden en je niet te vergiftigen en te pijnigen met katers.Dat is de kunst, levens kunst.Maar dat kunnen we opnieuw leren, dat is de uitdaging voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 quote: Originally posted by: Tom72Dat bedoel ik An, wil je drinken slik je gewoon geen pil...Tom, zucht bij mij is een moment opname, en is er dus niet altijd. Kijk als je zegt ik slik dan geen pil, dan kun je nog niet gelijk drinken. Dat spul blijft, afhankelijk bij wie, bij mij in ieder geval zo'n 8-9 dagen in mijn bloed. Dan is die zucht allang weer over en voel ik me weer sterk genoeg om een pil in te nemen.maar jijzelf beslist over jou leven en dus ook wel of geen refugebruik ik veroordeel niemand, daar heb ik het recht niet toe. Ik kan alleen maar zeggen dat ik dat heel erg knap vind, ik kan het niet. Daar ben ik dan toch te zwak voor. Ik moet het hebben van een hulpmiddel, en das ook prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 nou volgens mijn is iedereen naar beddan ga ik ook maarweltrusten en tot tot morgenochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Nee hoorZit me beetje te vervelen en te hangen tot ik weer beetje energie heb om nog een uurtje te werken aan kostuum. Alles ligt al klaar. Eerst maar even koffieVolgens mij heb ik ook beetje koorts. Al een weekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Zwak ben je niet Anjij drinkt niet meer, en ik nog weldat zegt genoegmss is het ook wel te hoog gegrepen wat ik wilmag mezelf niet eens vergelijken met jullie, doe ik ook nietwas ff een toekomstdroom denk ik...maar wel een waarvan ik hoop en denk dat die uitkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Goedenavond met zijn allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Goedenavond allen Weer terug van nazorggroep.En mn uitglijders doorgesproken.Bemerk dat ik al een tijdje op de glijdende schaal zat en het wachten op een terugval was, tenzij tijdelijk ingrijpen en hulp inroepen door mijzelf.Weer wat geleerd...Hier nu lekker rustig en kalm, voel me tevreden en relaxed.Dreiging is voorbij, nu op blijven letten !!! Alertheid/waakzaamheid !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Goeie avond Har. Hoe is ie?Tom, doe het gewoon op je eigen manier. De manier waar jij je het prettigst bij voelt. Dan alleen kun je er ook achter komen of die manier de juiste is. Als dat niet zo is, dan zijn er nog zoveel manieren die misschien wel helpen. Je gaat goed en dat is toch het belangrijkste.De een stopt gelijk en de andere heeft daar gewoon wat meer tijd voor nodig. Er bestaat niet zo iets van helemaal verkeerd als je probeerd te stoppen of te minderen. Als je maar bezig blijft met de alcohol de baas te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden