Spring naar bijdragen

zondag de 30e


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 437
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou hier nog een oudje. Huhu!!!!!!!!!
Ik hoorde rumoer, dat gaat snel dat er hier veel oudjes zijn, halloooooooooooo allemaal!
Er is niets aan de hand, maar de Mensch is Nieuwschgrierig en ik kan nou wel meelezen
zonder in te loggen, maar ik vind het leuker wel even in te loggen.

Hallo Helder,
Man, wat heb ik jouw lang niet gesproken!
Hoop dat je er weer wat aan hebt om hier te schrijven.

BB en Fran, jaja staartjes afhakken, wat érg zijn jullie!

Bolletje, fijn je nieuwe kameraad!

Anna, wat vreselijk verdrietig van B. je hond!

An, goed zo meissie!!!!! gewoon per uur denken als het moeilijk is!

En iedereen die ik nu vergeet: een fijne, droge dag!

(het is mogelijk jaja al had ik het zelf ook nooit verwacht!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam, precies, dat had ik ook gedacht, maar wat is dat weer mega verslavend zeg.

Zit ik mijn haar in de juiste krul te gooien en dan telkens ff koekeloeren hier ;)
Hoe is het bammetje trouwens??

Albertina, goed dat het goed gaat met je. Zo hobbelen we gewoon verder he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, met mij gaat het goed. Op de gebruikelijke strubbelingen(uitstelgedrag oa) na. Een vol en druk leven maar een fijn en gelukkig leven. Nog steeds niet drinkend en dat bevalt zo goed dat ik er maar een dagje aan vastknoop.

En ik probeer het per dag te nemen, dat is te overzien voor mij. Als ik het op de bult gooi, zoals ik afgelopen dagen heb gedaan, dan voel ik me niet zo goed. Opgejaagd, geïrriteerd, haal ik mezlef naar beneden. Dus das nie zo slim he. Ik leer elke dag en dat is goed.
Ga bijna elke week naar de AA, werk aan mn Stappen, heb contact met mn sponsor, heb een sponcee sinds kort. Dat vind ik spannend maar is ook een uitdaging. En het helpt mij ook weer dus het mes snijdt aan twee kanten.

Fijn te lezen dat je leven in rustiger vaarwater is gekomen. Helpt dat ook bij het minderen of niet drinken? Hoe gaat het daarmee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam,mooi hoe je dat schrijft. Op het moment dat we denken geen steun meer nodig te hebben dan gaat het fout, dat is tenminste mijn ervaring.
Goed van je en fijn dat je het hier wilt vertellen.
Met mij gaat het ook goed wat betreft drankgebruik. Er zijn echter periodes geweest dat het minder was en dat ik er flink van baalde.

Nu moet ik echt gaan, maar vanavond isieerweer. Doei.

En ... gewoon die eerste laten staan. Ik wil dat dit vandaag gaat lukken want dat verdien ik :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag An en Bambam er is bij mij een storing dat ik nog wat dronk, en het is een zonde van een tijd dat ik midden in het leven zou moeten staan.
En dat zit er aan te komen na een periode van 25 jaar alleen werken, ga ik in april samenwerken met een diverse andere mensen, met als in zet de top te bereiken op het gebied van ontwerpen van interieurs.
daar kijk ik naar uit en dat wil ik nuchter meemaken, ik sta voor een verhuizing en mag afscheid nemen van een peperduur pand, waar van het soms leek dat ik alleen voor de huur aan het werken was.

En ook speelt mee dat ik ziek geweest ben en genezen mocht, dat geeft blijschap maar schuift door naar schuld gevoelens omdat zoveel mooie mensen niet mogen genezen en dan zit ik lekker een wijntje te drinken, dat is wel erg ondankbaar voor een groot kado.

Ik zit dus op een this is it moment

en geluk kun je afdwingen door sterker te zijn dan de angst niet te drinken, zo ervaar ik het de trek een onbestemde angst om het zonder te moeten doen .

Ik heb dus een hoop zorgen maar het komt goed.

Gr helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Heb het draadje van gisteren al gelezen..

:heart:GEFELICITEERD:heart: Bolletje met de aanwinst van je kleine hondje, heet het nu Lilly of Toos (begreep het niet helemaal:$) Hoop dat er op het draadje van vandaag een foto van haar staat!

En nu het draadje van vandaag lezen, tot zo:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Houtje

Leuk dat je er even bent is lang geleden en heb je berrichtjes gelezen bij wie missen wij, en dat je minder schrijft dan vroeger, je hebt veel goed gedaan op het forum en ik ben je ook dankbaar.
in 2006 heb ik eens geschreven met heimwee gevoelens dat als het lucht alarm gaat op de eerste van de maand om dan in te loggen of er oud gedienden zijn.

Dikke groet en een zoen

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Den Witte sé.
:sun:



Mooi Helder hoe jij op een heel bescheiden manier weer geeft hoe je in het leven staat. Ik gun je alle goeds en geluk en hoop inderdaad dat je de toekomst nuchter mee kan maken.




Ze heet nog steeds Toos Eks. tot ik een naam vind die helemaal bij haar past. Als het een reutje was geweest had ik hem hoogstwaarschijnlijk Goliath of Oliegath genoemd maar dat staat niet bij een teefje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...