snoepje Geplaatst 31 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 yajalaje heb tegenwoordig speciale telefoontjes voor ouderendie zijn heel simpel..hahahhaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Nee hoor Ya, je wordt niet oud. Ik heb er ook last van en ben pas 59:huh:Het ligt gewoon aan de fabrikant. Die maakt de beschrijving zo ingewikkeld zodat ie hoopt dat de koper zo kwaad wordt dat die dat ding tegen de muur omhoog gooit. Knal...... in gruzelementen. Van ellende koop je dan maar een ander en het gedonder begint weer van voren af aan.Hé Snoepie wil jij wel eens niet zo brutaal zijn tegen Ya? Weet je niet dat ze eigenlijk les geeft in tai kuwando:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 oooohhhhhhhh ikke heeeel bang zijn nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Met extra grote toetsen Yaya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 pppfff voel me zooooooooo oud ineens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 zo terug,ff snel kiddie van voetbal halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 NouVandaar dat het hier zo gek rookDoor de lekkages was er erg veel water onder het zeil gekomen, en dat was al flink bezig te rotten.En... de afvoer van de kachel zat ook niet helemaal jofel.....Hmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 OwjaP is ook weer begonnen met discusseren :sik hou het afhij weet wat ik wilen als dat niet kan, dan niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Jeetje, dat is tof zeg !Maar we wonen niet bij elkaar om de hoek he, dus hoe gaan we dat dan aanpakken ?? quote: Originally posted by: bolletjeWoman ik denk dat ik een beeld krijg van hoe het er bij jouw thuis uitziet en heb al vaak moeten denken. Bij de d.a. liggen twee kussens die uit mexico komen. Heel kleurig en warm, rood, groen en geel gestreept. Ik denk dat het misschien wel alcapawol is maar ze zijn alle jezus zwaar. Moet eens kijken of ik die niet mee kan jatten voor je. Denk dat dat erg goed zal passen bij roestkleur. Vind ik trouwens erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Flipse, Gaat het? Weinig uurtjes om aan drank te denken vandaag.Dus het moet goed gaan.Nu koken.Anna en ik zijn al geruime tijd 99.9% vegetarisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 womanen wat wil je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Dat hij aan mij genoeg heeft, Snoepje...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Mn nieuwe woon/danskamer is klaar.Voorheen een reden om een fles (flessen) open te trekken. Nu een sigaretje en genieten van mn frisse kamer. Werd helemaal depri van die zwarte vloer, poeh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Heeft iemand verstand van kachels ? heb nu de afvoer weer aangesloten en goed afgedekt met alu folie. Maar ik wil geen risico's lopen met gas enzo.......Is dit zo okay ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 quote: Originally posted by: womanJeetje, dat is tof zeg !Maar we wonen niet bij elkaar om de hoek he, dus hoe gaan we dat dan aanpakken ?? Maar eens ff kijken hoe ik dat aan ga pakken Woman. Het kan ook best zijn dat die kussens uit Turkije of Marokko komen hoor. Maar ik zal proberen te zorgen dat ze hier komen. Misschien van de zomer als er weer een meeting is dat ik ze dan aan je kan geven. maar eerst moeten ze hier komen.Heb je een gaskachel Woman? Toch maar uitkijken meis. Dat is altijd linke soep hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @soothe, ik ga hier nog gewoon, net even gegeten, tv nog uit, veel aan't internetten.... niet teveel naar de klok kijken, moe goe gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @woman, een gewone gaskachel? even met wat zeepsop half om half met water al de eventuele lekken/verbindingen nat maken.... als het gaar borrelen... nie goe natuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 woman ik zit nu terug te lezen en ik kan me niet voorstellen dat iemand zich stoort aan jou nou ik stoor me aan niemand eigenlijk . en bollie je hebt ook mini frolic ze heeft ook maar een heel klein bekkie en ze kan ook heerlijk zitten smaken was ik al achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Hoi,Mochten er mensen zijn, die niet weten hoe een PC in optima formate houden, dan wordt het straks bij Antoinette Hertsenberg in Tros Radareen beetje uitgelegd.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goedenavond gij allen,Woman wat Flipse zegt werkt goed voor de gastoevoer maar voor de rookgasafvoer (kachelpijp) heb je er niets aan.Neem vooral geen risico, koolmonoxide (CO) is al in heel kleine concentraties dodelijk.Het ontstaat bij onvolledige verbranding en wordt normaliter via de kachelpijp naar buiten afgevoerd, wat jij hebt verpakt met alufolie.Alufolie is daarvoor niet geschikt je hebt er wel speciaal tape voor.Een kleine lekkage is niet erg als de schoorsteen goed trekt maar dat weet je niet, als hij nu goed trekt kan het bij ander weer (inversie bivoorbeeld) helemaal naadje zijn.Laat er iemand naar kijken die er verstand van heeft voor je de kachel aanmaakt.Opsteker: je hebt een kleine kans dat je koolmonoyxedevergitiging overleeft...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @Teveel, +1 behalve van die CO vergiftiging dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @ Flipse, ik vat hem niet helemaal, maar heb de laatste dagen ook weer gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Dank je wel Harry, er is wel een flinke spleet onder mn deur, maar ik zal morgen tape gaan halen. Nu staat de kachel erg laag, en ik heb gelukkig nog een keukenkachel die graag brandt. Wow dat was erg goed, Soothe, ik moest wel snel schrijven hihi maar we hebben weer nieuwe tips binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @Teveel +1 betekend dat ik het helemaal met je eens ben, + 1 persoon die het met je post eens is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Weer wat geleerd op mijn ouwe dag Flipse, dank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden