Spring naar bijdragen

maandag 31 januari....laatste dag van deze maand

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor Ya, je wordt niet oud. Ik heb er ook last van en ben pas 59:huh::clock:
Het ligt gewoon aan de fabrikant. Die maakt de beschrijving zo ingewikkeld zodat ie hoopt dat de koper zo kwaad wordt dat die dat ding tegen de muur omhoog gooit. Knal...... in gruzelementen. Van ellende koop je dan maar een ander en het gedonder begint weer van voren af aan.:P

Hé Snoepie wil jij wel eens niet zo brutaal zijn tegen Ya? Weet je niet dat ze eigenlijk les geeft in tai kuwando:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, dat is tof zeg !
Maar we wonen niet bij elkaar om de hoek he, dus hoe gaan we dat dan aanpakken ??

quote:

Originally posted by:
bolletje

Woman ik denk dat ik een beeld krijg van hoe het er bij jouw thuis uitziet en heb al vaak moeten denken. Bij de d.a. liggen twee kussens die uit mexico komen. Heel kleurig en warm, rood, groen en geel gestreept. Ik denk dat het misschien wel alcapawol is maar ze zijn alle jezus zwaar. Moet eens kijken of ik die niet mee kan jatten voor je. Denk dat dat erg goed zal passen bij roestkleur. Vind ik trouwens erg mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: woman
Jeetje, dat is tof zeg !

Maar we wonen niet bij elkaar om de hoek he, dus hoe gaan we dat dan aanpakken ??

Maar eens ff kijken hoe ik dat aan ga pakken Woman. Het kan ook best zijn dat die kussens uit Turkije of Marokko komen hoor. Maar ik zal proberen te zorgen dat ze hier komen. Misschien van de zomer als er weer een meeting is dat ik ze dan aan je kan geven. maar eerst moeten ze hier komen.
Heb je een gaskachel Woman? Toch maar uitkijken meis. Dat is altijd linke soep hoor.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

woman ik zit nu terug te lezen en ik kan me niet voorstellen dat iemand zich stoort aan jou :o nou ik stoor me aan niemand eigenlijk :D.
en bollie je hebt ook mini frolic ze heeft ook maar een heel klein bekkie ;) en ze kan ook heerlijk zitten smaken was ik al achter :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond gij allen,

Woman wat Flipse zegt werkt goed voor de gastoevoer maar voor de rookgasafvoer (kachelpijp) heb je er niets aan.

Neem vooral geen risico, koolmonoxide (CO) is al in heel kleine concentraties dodelijk.
Het ontstaat bij onvolledige verbranding en wordt normaliter via de kachelpijp naar buiten afgevoerd, wat jij hebt verpakt met alufolie.

Alufolie is daarvoor niet geschikt je hebt er wel speciaal tape voor.
Een kleine lekkage is niet erg als de schoorsteen goed trekt maar dat weet je niet, als hij nu goed trekt kan het bij ander weer (inversie bivoorbeeld) helemaal naadje zijn.
Laat er iemand naar kijken die er verstand van heeft voor je de kachel aanmaakt.

Opsteker: je hebt een kleine kans dat je koolmonoyxedevergitiging overleeft...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Harry, er is wel een flinke spleet onder mn deur, maar ik zal morgen tape gaan halen. Nu staat de kachel erg laag, en ik heb gelukkig nog een keukenkachel die graag brandt.

Wow dat was erg goed, Soothe, ik moest wel snel schrijven hihi maar we hebben weer nieuwe tips binnen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...