lady jane Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Har, ik had naar de meeting een groteblauwe knoop in mijn haren gebondenvolgens mij heeft niemand het gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @Jane, dat heb ik me blijkbaar niet gerealiseerd.. C.V. tegenwoordig... dus woman luister maar niet naar mij!!!@teveel, goed gedaan! morgen met z'n tweeën.. @Shahire, wat goed! ondanks een rot middag toch de verstandige keuze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 ff Law & Orderrituelen, ook heel belangrijk:Dgoed voor de structuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 goed idee sowhat nog niet aan gedacht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Jane, koste me toch wel heel wat zweet in de supermarkt hoor Had gehoopt dat het me iets makkelijker af zou gaan............zal wel tijd kosten denk ik maar.De droppot gaat er zo ook aan bij mij, worteltjes knabbel ik morgen wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Flipse: ooit word ik nog wel eens verstandig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Chahire, is dat dan toevallig vandaag? denk het wel toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Toevallig vandaag??? Dat ik verstandig ga worden? Haha, ik hoop vaker, vooral in de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Sowhat: gewoon als knabbeltje ipv de drop anders heb ik daar straks een verslaving aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Aan alle worteltjes en niet worteljesverslaafden. Hier gaat er een naar bed toe.Trusten allemaal en voor diegene die het vandaag droog gehouden hebben een dikke En voor Har. een Trusten mensen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Dan kies ik toch voor de wortelverslaving ipv de drankverslaving Ik ga er vanavond ook op tijd in, ben onwijs van het wandelen.Maken jullie me morgen om 6.30 wakker? Graag de koffie zwart en een beschuitje kaas Weltrusten allemaal en voor degene die het vandaag weer droog hebben gehouden: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik wil heel graag mijn excuses aanbieden over de ophef die ik heb gemaakt. Gelukkig "no real harm done".Baas was vriendelijk en begrijpend. Ik heb mijn werk gedaan en dochter was lief en ondersteunend. Niets wat niet teruggedraaid kan worden.Morgen weer op een fijne manier naar mijn werk. Wat Soothe altijd zegt: met de wind mee waaien. Helaas ben ik daar vaak veel te koppig voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 En dan geef ik Blondie absoluut gelijk: ik ben eigenwijs. Maar helaas gebruik ik dat tegen mezelf. Wel zet ik het in voor dochter overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik heb ook worteltjes gegeten vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Welterusten Sowat, Woman, Chardonee, Italie, Filipse en Myriam. Ik ga ook slapen. Morgen fris en gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 ik ook welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Iedereen al naar bed ?Ik ga ook vast afsluiten. beetje last van mn rug, eigen schuld als je in je eentje het zeil uittrekt en naar boven sleept. Lekker slapen straks, hoop jullie ook. Eens zien hoe laat ik morgen wakker word. Zo'n nachtje stappen hakt er wel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Pfff... Half 4 weggegaan om mn auto op te halen en naar de garage te brengen, 22 uur pas weer thuis...Kapot, maar kon het toch niet laten om verder te gaan schilderen voor de ontspanning.Natuurlijk moest het af (verslavingsgedrag ? )Afijn, mn schildering is af !!! Morgen maar weer nieuwe halen...Tatum Harry ; Welcome to the club !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Trusten allemaal,Ik ga ook slapen, morgen spannende dag !!! Hoor ik misschien wanneer ik kan gaan verhuizen terug naar mn roots... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden