Spring naar bijdragen

maandag 31 januari....laatste dag van deze maand


snoepje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Flipse, goed van je dat je er nog bent hier, dat is toch wel een enorme opgave.
De avond is bijna weer om en dan heb je er zo weer een dag aangeplakt.
Het heeft even nodig. Je lichaam gaat 'vragen en trekken'.
Straks denk je dat je griep hebt of zo, allemaal moeilijke momenten, waar je gewoon maar doorheen moet. Het gif wil je lijf uit. Zweten, organen slaan op hol.
Goed blijven drinken, dat helpt je lijf.

EN, niet teveel willen doen, je lijf heeft rust nodig en als je wilt slapen en de mogelijkheid is er dan zou ik dat gewoon doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen is dag 1,

Vandaag afscheid genomen van Bachus en met hem geproost, staat nog een fles - 1 glas op het aanrecht maar heb op de een of andere manier geen zin meer.
Wordt een feestje voor de beestjes van de waterzuivering denk ik :)

Was ook niet veel bijzonders Hardys, Australisch flutwijntje, drink je alleen voor de alcohol, niet meer dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn moeder en 2 jongste broers
hebben koolmonoxide overleefd,
zij heeft hen (bewusteloos) naar de gang kunnen slepen,
ging terug om het raam open te doen, brak haar enkel en raakte zelf
weg. Gelukkig hoorde de buurvrouw haar (bons bij het vallen of kloppen tegen
de muur) en aagje ging even door het raam gluren bij de buren, dat heeft haar leven gered.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat jammer Har. dat het verkeerd is gegaan. hoe komt dat nou? Heb je dan niet de behoefte dat, als je voelt dat het verkeerd gaat, om even op het frum te komen of denk je dat dat neits uit haalt. Misschien helemaal geen slecht idee om maatjes te worden met Flip. of heb je al een maatje?

Flip, heb jij een thermometer? Misschien heb je toch wel koorts. Nou weet ik niet of je door af te kicken ook koorts kan krijgen. Ik heb het nog nooit gehoord.
Maak een lekkere kop warme thee klaar met veel honing en dan je bed in.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Flip. kolenkachel
wel lang geleden dus
maar weet t nog goed
we werden allemaal van school gehaald
om naar t ziekenhuis te gaan, dus het was
erger als we ons gelukkig realiseerden.
Broertjes weten alleen het avontuur nog, die
kwamen bij in de ambulance en mochten de sirene
aandoen om de beurt.
Ach ja, die goeie ouwe tijd he:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jane, dat is dan ook wat zeg... phoe, gelukkig moet je met gaskachels heel raar doen om dit voor elkaar te krijgen... de meeste woningen zijn niet geïsoleerd genoeg om het co zo hoog te krijgen... moderne woningen wel trouwens maar die hebben dan weer c.v. ... uuh ja en caravans da's echt oppassen!

raaskallen hoort dat ook bij afkick verschijnselen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, weer thuis van het wandelen :)

Maar goed ook dat ik had afgesproken want vlak voor ik wegging was ik enorm geirriteerd, boos en verdrietig door telefoontje van ex aan dochter.
Ongelooflijke grote waszak dat hij is :devil: !!

Ben ik evengoed nog de Vomar ingegaan om die stomme worteltjes te kopen met in het achterhoofd dat dit natuurlijk echt geen goed plan was om nu te doen.
Stal ik eerst mijn fiets al pal naast een reclamebord met 2 flessen wijn in de aanbieding (wel goeie overigens), loop ik ook nog eens langs een rij wijnflessen en als vuurdoop staat voor me een meneer 2 flessen wijn af te rekenen.
Het koste me wel even moeite om niet terug te lopen en alsnog wat mee te nemen maar ik heb letterlijk mijn 2 zakken worteljes op de band gekwakt, glimlachend (lekker niet gemeend, haha) naar de meneer voor me denkend: ga jij je maar lekker bezatten ouwe pruim! Ik zit straks lekker aan mijn worteltjes!

Ik ben meteen naar mijn vriendin gefietst en heb daar heerlijk mijn gal zitten spuien en we hebben bijna 2 uur gewandeld :rose: en weten jullie........heeft me goed gedaan, ben weer relaxed en mijn trek is weg :)

Zo ook hier even mijn gal gespuit, en die worteltjes...................liggen lekker in de koelkast, zit gewoon lekker aan bak chipito's !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...