PROUD2BME Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Nou Bol,jij ziet het zonnig in vandaag!In het zonnetje zitten?Best fris hoor haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Dat heeft zeker voordelen Niwi,denk dat je vrouw je ook dankbaar zal zijn!Heb AED dus als je me nodig hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goeie morgen lieve menseneven bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Denker wat ontzettend knap van je joh. Ik hoop dat je dat moment wat je gisteren had, lang vast kan houden. Je kan heel trots zijn op jezelf.Blondie hoe is het nu met je auto? Is ie al gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Niwi ; Knap hoor 2 weken rookvrij !!! Doe het je (nog) niet na...Bolletje ; Gisteravond auto opgehaald, bezig geweest van half 4 tot 22 uur om de auto bij de garage te krijgen.Hij gaat vandaag bij de sloop kijken voor een katalysator. Nieuw gaat het me 500 euries kosten, dus daar begin ik niet aan. Dan maar geen auto meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Dank allemaal voor het duimen...Ik ga me opfrissen en dan de stad in, even gedachten verzetten.Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 BLONDIE STOP WACHT!!GA MET JE MEE!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Blondie, hier moest de auto ook de deur uiten incidenteel wordt nu Greenwheels gebruiktecht het ei van Columbus, je betaalt een laag bedragom lid te zijn/blijven en als je er een nodig hebt, reserveer je de dichtstbijzijnde auto. Betaalt wel per kwartier zodat je m optimaal benut en hij zo snel mogelijk weer ter beschikking staat. Nooit geen zorgen meeren het scheelt €500,= per maand aan vaste lasten, kwamen we toen pas achter.en ik doe alles met voordeelurenkaart en vouwfiets en kom ook overal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ach Jane, waarschijnlijk wordt er toch verwacht als ik in de schuldsanering kom dat ik mijn auto ga verkopen, eigenlijk wel logisch want kost gewoon veel geld.Ben nu echt douchen... Yajala, WACHT OP MIJ !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 @ Sara: Nee niet morgen, volgende week woensdag de 9e@ Niwi: Knap hoor 14 dagen rookvrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Bol :rose:.............voor als het wachten lang duurt maar jij hebt daar toch een zonnestraaltje achter je aan lopen? Vindt ze de mandjes leuk?Verlatingsangst, echt? Heb je haar al alleen gelaten ( eventjes)? Wat doet ze dan?Niwi; pestkop, wacht maar hoor, daar kom ik ook wel Niet meer roken gaat me ook lekker centjes opleveren haha!Ja autokosten, pffffffffff..... maar waar ik woon kun je niet zonder, is geen smoes, er is hier dus geen, lees: géén openbaar vervoer. Nouja met wat ik bespaar straks aan niet roken en niet drinken kan ik de tank wel weer een paar keer vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Sara, ik wil alleen maar laten zien dat het wel degelijk mogelijk is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ok Shahire, de 9e dus, zal het nu niet meer vergeten:)Als t goed is loop ik dan op een houtje te bijten Trouwens de 9e moet ik naar de neuroloog. Wilde die afspraak gisteren verzetten want de 8e moeten beide honden naar de DA en 1 zeker onder onder narcose dus wilde de dag erna ff afwachten maar wat bleek? Heeft de HA een spoed-afspraak voor me gemaakt.........:$ nou dat moet dan maar hè.Kan aan mij liggen maar ik mis wat mensen hier?Muffin, Will, Kore.......................what's up?Ga aan de slag (hoop ik, voel me zoooooooooo traag vre-se-lijk, een llllllllluiuiuiuiuiuiaaaaaaaaaaaard) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Niwi, met of zonder medicijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 met behulp van Champix, Shahire.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Oke, ik moet even kijken wat ze gaan aanbieden of zeggen want ik heb me online aangemeld. Ga wel kijken of dit mogelijk is, ik hoor iedereen daar zo enthousiast over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Weet ik Niwi en dat is ook een steun in de rug hoor, thanxx!Trouwens: heb nagevraagd en ik krijg de champix 80% vergoed. Blijkt ook nog weer af te hangen van welke apotheek wat voor contract met je zorgverzekeraar heeft. Maar goed da's dus te doen.*dikvout* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Sara, ik ga zo toch naar de huisarts en zal hem ook eens vragen. Toch mooi 80%, wat ik anders uitgaf aan peuken kan ik dan mooi daar aan besteden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Shahire als je mazzel hebt wordt het 100% vergoed!Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 dat is weer nederlands ??...afhankelijk van het contract van de apotheker en de zkv ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Sara, ik ga voor de 110% haha, mag ik ook eens een mazzeltje hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Lijkt er wel op hè Niwi Zo nu echt aan de slag.Good goan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 we houden allemaal geld over..geen drank geen sigaretten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ga er ook van tussen, fijne ochtend en tot laterzzzzzzzzzzzzz! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Haha Snoepje, kunnen we daar straks een feestje van bouwen!Uiteraard met thee, fris, drop en worteltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden