Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 februari


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dank je jane

en me dochter zei dat ik er gelukkiger uit zag
ik zeg tegen de jongste maar niet dat ik liever ben geworden omdat ik geen wijn meer drink
want dan vertel die dat tegen iedereen ...mijn moeder is liever want ze drink geen wijn meer en ook op school in het kring gesprek hahaha

maar dat is voor jou niet zo fijn een kaak ontsteking
en wat gaan ze daar aan doen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik ff weg en.....HOP! Allemaal fijne en mooie berichten :)

Fijn je weer te lezen Kore :sun:
Enneuhhh slapen pffff gaat hier nog steeds niet zoals gwenst.
Heb echter meer weg van Bolletje die in lastige periodes het liefst maar in bed bleef..............
slaap me te pletter hier, 's middags ook nog een uur en 's avonds op de bank voor de tv en jawel nog steeds daardoor rond 2 uur met de honden uit en dan nog weer een paar uur in bed.
Ik moet nu toch echt es een keer RRR !!!!

Eks en Yaja: gefeli met jullie 3 maanden!
:present::musicnote::heart::rose::present::musicnote::heart::rose::present::musicnote::heart::rose::present::musicnote::heart::rose:

Joop, wat ga je goed mens en je laat ons ook zo geweldig mee-genieten :heart:

Mogguh Flipse, hoe gaat het?

Ik ga ook ff bakkie halen............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane:
Sterkte met je kaak meis. Hebben ze er enig idee van waarom je zo vaak een onsteking daar krijgt?

Kore:
Ja, inderdaad 3 maal een mooi wondertje op de wereld gezet:) Moet ook zeggen dat ik bevallen véél erger/moeilijker vond dan de wijn laten staan, dus in die zin...

Snoepje:
Daar doe je het voor toch?:present: Volhouden kanjer!


Ik ben er weer vandoor, misschien tot later.
Ik ben blij met dit forum, blij met mijn maatje:heart: en blij met mezelf:) Zo...Eks heeft gesproken!
En nu met mijn billen van die stoel af èn aktie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je vergeet ik weer van alles.

Snoepje: geweldig, een mooiere beloning bestaat er toch niet? :musicnote:

Jane; da's balen zeg, je blijft aan de gang hè? Bah. Nou doe maar lekker rustig aan vandaag, gewoon waar je zin en hebt :sun:

Bolletje; een bench is helemaal niet erg hoor en als ze idd nog niet zindelijk is ook een goeie manier om het te leren? Ze zal toch ook moeten leren dat ze haar eigen plekje heeft en dat jij terug komt als je even weg gaat. Met mn herder ook veel problemen gehad, met héél kleine stapjes steeds verder uitgebouwd maar je kent de methodes denk ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar als je kunt toegeven aan die moeheid, en slaapt dan is dat alleen maar goed anders is die behoefte er niet denk ik zo maar. Het gaat vanzelf weer over.
Ja hoor ze moet ook leren maar ik krijg dan altijd zo gauw schuldgevoelens. Net of ik bang ben dat ze gaat denken dat ze straf heeft.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sara... eks


dank :heart:
voor jullie lieve woorden en iedereen hier trouwens hoor
zonder jullie had ik niet zo ver gekomen

zo de ramen zijn schoon me keukenkastjes ook en de ijskast
zo nog even stof zuigen
dan naar school voor me vrijwillirgers werk
daarna even wat boodschappen dan door naar de therapie
naar huis koken en dan de jongste voor het eerst naar de gym brengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepie wat ben jij veranderd zeg. In het begin was alles zo negatief en nu heb ik het gevoel dat dat bijtrekt en je weer een beetje zin krijgt in het leven. Hou dat maar vast meis.:heart:

Flip wat bedoel je met het voelt een beetje eigenaardig? Dat je moet eten s'ochtends? Als je je went aan dat te doen gaat na een paar dagen je lichaam er zelf om vragen. Dan gaat je maag knorren. Het lichaam is zo'n mooi mechanisme, het past zich heel gauw aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar de natuurdrogist geweest voor Valeriaanthee en Godenachtrust van Valdisper voor W.
En ik heb nu Sleeptime Extra thee en Melatonine van Sleepzz, werkt veel beter volgens die mevrouw, nou ik hoor het wel van W.

Was 16.95 €, geen geld voor lekker slapen maar ook net genoeg voor een fles redelijke wijn dacht ik onwillekeurig, 't is toch wat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bollie; da's nou weer iets voor jou hè, maar ook al is ze klein.....het is een HOND (hahaha).
Wij projecteren onze gevoelens op onze huisdieren maar zij hebben hun eigen belevingswerekd en die is echt anders, dat weet jij ook wel. Dus weg met dat schuldgevoel, Puck heeft behoefte aan duidelijkheid en consequentheid (hear hear who's talking :D).
Ja zal de slaap wel nodig hebben, ben ook al sinds zondag grieperig.

Flipse; je kunt zien wie er ingelogd is door onder "Navigatie" op "Wie is ingelogd" te klikken.
Rustig aan man, concentreer je op iets anders?

Ik stel mn peukkies nu steeds uit maar loop tegen dezelfde problemen aan als tijdens het minderen van drank zeg. Denk nu "wat zal ik blij zijn als ik er helemaal niet meer mee bezig hoef te zijn"! Ben nu de hele dag aan het tellen hoeveel ik nog mag roken :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Kore :D
bij jou of bij mij :D;):D hihihi
Trouwens: ik heb ooit met mn vriendin afspraak gehad dat zij mij belde als zij naar bed ging zodat ik dan wakker zou worden en de honden ging uitlaten. Tjaaaaaaaaaaaa.......wakker wel, maar slechts voor een paar minuutjes........werkte dus ook al niet, geen enkele wekker werkt, ik sla ze allemaal uit en tuk verder. Tot hond zijn grote neus in mn gezicht duwt omdattie NU echt moet......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje

ja daar heb je gelijk in..lijk wel of ik weer tot leven kom
geen op gejaagd gevoel meer heel de dag
en weer wat meer gevoel

teveel... als jij het nou eens uit probeer wil ik heel graag horen
of het werk
ik ben een hardnekkige slechte slaapster,,dus wil voordat ik me geld uit geef
graag resultaten horen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry,
Wat ben jij zorgzaam. man!
W. mag blij zijn met je....

Ik heb al die dingen ook al geprobeerd,
en destijds ook de klaproos van Wpman,
die jij toen ook bestelde, herinner ik mij.

Daarom gaf ik de tip van die cursus,
Die gaat over inzicht krijgen in je slaapproblemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...