Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 melkflessen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 iedereen de groetjes en slaap lekker voor straksik ga lekker tv op me bedje kijkenflipse gaat het goed met de vloer bedekking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Trusten snoeppie, tot morgen Gaat goed zo he! :):)Flipse is waarschijnlijk zelf in zijn tapijtje gerold Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Nee, geen melkflessen. Melk is voor baby's en kalfjes.Gewoon waterflessen. Maar daar zit geen krat bij dus dat geeft zo'n rommel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 ff pauze hoor.... 1/3de dr in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Wel rommel, geen statiegeld.Mijn waterfles zit vast in de keuken dus wat dat betreft hoef ik nooit lege flessen weg te brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 ja weer die P heVolgens mij is vandaag de streep getrokkendat komt zo:Gister tijdens dat etentje was een ex van mn vriendin, ook zo'n Indianenprins met mooie krullen. En ook zo'n vurig type. Ik heb goed opgelet, en tot de volgende conclusie gekomen;* er zijn meer prinsen met mooie krullen* p doet eigenlijk nooit aardig en lief, vandaar dat we steeds maar ruzie hebben !!dus ik heb nu de deur dicht gegooit, en ik hoop echt dat hij nu niets meer stuurt, want dan kan ik het verwerken. Ahimsa !! quote: Originally posted by: SaraWoman waarom kon je niet slapen dan? Hersenspinsels? Palestina? Hoe is t eigenlijk met je kachel afgelopen? Klonk best eng wat je schreef over die afvoerpijp Is de vloer mooi geworden? Je zei dat er vocht onder het zeil zat kon je dan wel verven? . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 De kachel staat uit, ik doe het nu even met de kachel uit de keuken. En ik ben heel blij met mn nieuwe schone frisse vloer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Trusten Snoepie slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Tuurlijk Woman zijn er nog meer prinsen voor jou. Mannen die jou mooi en goed vinden zoals je bent en niet die een hele hoop eisen gaan stellen aan jou om zichzelf dan prettiger te gaan voelen. Dat is een verkeerde manier om een relatie te starten.Jop wat geweldig zeg. En nu maar reacen hé door de duinen? Goh meis ik ben echt blij voor je. Wat voor 'n kleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Wat zal jij vannacht lekker pitten Jop:heart:Ik ga ook weer afsluiten. Trusten allemaal, slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Jopieeeee wat gaaaafGefeliciteerd ermee en geniet ervan!(het is net of t zo moet zijn he...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Het zal wel goed komen, net als met je huis Joop.Gaan met die banaan.Kansen moet je pakken, als ze voor het grijpen liggen.Ohh en trouwens ik schreef al eerder vanavond je hebt nog geen zin, bij je handtekening voor feb:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 aha die snap ikGelijk heb je mievroi de driver;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 den niwi se, wat ben je stil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Zojuist terug van de verjaardag, gelukkig zonder moeite alleen maar cola gedronken, en jawel zelf teruggereden naar huis ipv mijn vrouw, nu nog even op de bank de laatste forumberichten bekijken en dan zo naar bed.Nog maar even een tabletje om wat beter te slapen, want dat houd de laatste tijd wel over........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Dat klinkt als een superavond super:DWeer een dag overleeft...Succes morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Chattechnisch gezien gaat het hier weer erg traag.Ik wens jullie allemaal weltrustenLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Weltrusten Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Bijna vergeten te vertellen, Vanavond mn eerste buikdansles gehad, bij een andere juf. Heerlijk. Nieuw pasje geleerd, en ik heb het gefilmd zodat ik thuis kan oefenen. Egyptian Walk. Erg moeilijk maar heel fraai. Mischien kan ik iets vinden op you tube.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 nog 2,5 rijtje.... dan klaar!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Egyptian Walkook steeds op TV als ikeen film wil zienhot news daar.Woman wat ik net bedacht is dat P misschienook bleef doorgaan omdat je de deur niet echt dicht had gedaan.Onbewust reageert ie dan misschien alsof je hard to get speelt.in elk geval maakt het de jacht aantrekkelijker he.Nou meis idcht die deur, op slot en gooi de sleutel maar weg. Zo.En nu jij weer lekker op je Womans gaan leven:heart:truste mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Hier zie je het goed, alleen kan je het nog eens een keer sneller doen, dat zie je helaas niet, en dat is juist het leukste en het moeilijkste. Dat zou kunnen, Jane, hoe dan ook ben ik wel klaar met ruzie maken. En de wetenschap dat dit altijd zo blijft zorgt er wel voor dat ik afgeknapt ben nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Flipse: top man Gij bent goed bezig Straks lekker op blote voetjes op het nieuwe tapijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Woman: leuk filmpje, ik ga het straks ook voor de spiegel proberen Blij dat de kids dat niet hoeven te zien want ik denk niet dat het er zo als op het filmpje komt uit te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden