igor Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 goede morgen frummers, zal ik maar koffie en thee zetten? ik zal ook even wat broodjes bakken ik ben toch wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Gooooooooooooooooooooeiemorgen Igor. Lekker, bakkie. Heb je lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Bollie een hondje ooohh wat ontzettend leuk. is het gelukt met blondie? sta je s'morgens weer vrolijk op bollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 goede morgen yvonne. ja heb wel goed geslapen gaan we zo saampjes weer op stap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 ik ben benieuwd of er nog een onsje af is deze week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik ga wel op stap igor, maar dan richting werk, heb dienst vandaag..... Ben woensdag geweest en ga morgen weer. Heeft bollie dat kleine hondje toch gekregen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 het gaat bij mij zo vreselijk langzaam.... Bij elkaar was er twee kilo af , tssss, gisteren me keurig aan alles gehouden, alleen savonds wraps uit de oven met kaas erover.... gelijk weer een pond er bij... Hoop maar dat die er net zo snel af gaat als dat ie er bij kwam. Jeetje, waar zijn de tijden gebleven dat ik in 1 week gelijk 3 kilo verloor als ik begon met lijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 yvonne ik had er vorige week 3 kilo af, ben benieuwd wat er deze week is gebeurd. je bent een jaartje ouder geworden yvonne hoe ouder je wordt hoe moeilijker het eraf gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Jeetje wat goed, wat zalig voor je. Ja, ik merk dat de laatste tijd echt hoor. En dat is gewoon van de laatste twee jaar. Kwestie dus van echt doorzetten nu en zorgen dat het er daarna niet meer aankomt, want dit is gewoon niet echt leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 ik weet het yvonne. ik wou van de week kleren kopen en ging bijna over de nek van mezelf. dus ik ben nu echt heel hard aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Hihi , ik heb mezelf een klerenkoopverbod gegeven tot de eerste vijf er af zijn.... En ik ken dat gevoel zo goed: iets passen, in de spiegel kijken en denken: oh lord , wat erg, uit met die boel en naar huis..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Zo, ik ga me douchen en met windhoos even de kou in. kom straks nog wel even langs.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 nog 3 dus yvonne. dat moet je volgende week kunnen redden met 5x sporten in 1 week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 hier was het -5 BBBBBBBBBBbrrrr je zult buiten moeten staan een peukie roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Goedemorgen Igor en Yvonne Graag wat koffie, tegen de kater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 goede morgen blondie en tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik begrijp het eigenlijk niet. Schoonvader was zo "chique" maar volgens mij begreep hij niets. Ik probeer alles volgens de regeltjes te regelen en voel me niet "chique". Sterker nog: ik voel me eenzaam en alleen met alle regeltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Goedemorgen Igor en Yvon en alle latere inloggers natuurlijk:DWat onrustig geslapen.Bijwerking van de Ritalin. Mag gelukkig in de avond wat spelen met de dosering. Vanavond maar eens een halve proberen ipv een hele.Zo naar mijn ex, kids wegbrengen en door naar mijn ouders.Effe een dagje weer verwend worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Blondie, goedemorgen Je bent goed bezig. Met alle tegenslagen die je hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Tatum,Sommige mensen moet je niet willen begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 En regeltjes en bureaucratie al helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 laat je maar eens goed verwennen. je hebt het echt verdiend. weet je al wanneer je kunt overhuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Hoor ik misschien dinsdag Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Blondie, ga je vandaag iets leuks doen? Wandelen vind ik heel leuk. Desnoods naar het tuincentrum om een plantje te kopen :light:Als ik dit schrijf, dan voel ik me ook weer eenzaam. Jammer. Ik ga me vandaag niet mooier voordoen dan dat ik me voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Goedemorgen!Mag ik weer naar mijn bed? Please!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden