Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Irritant he, Saar dat hij altijd zo gelijk heeft
Vind ik ook hoor;)
Strijk ze.

Geeft niet hoor Flipse, ik ben allang al blij dat je nog steeds bij ons bent
Je bent op de goeie weg

Geplaatst

Middag Niwi, Flip en Witje.

Saar doordat ik destijds veel bezig was voor mijzelf door te gaan verbouwen of hobby's te gaan doen waardoor ik dingen deed helemaal voor mijzelf, kreeg ik zelfwaardering.
En ja eenzaamheid is gewoon een rotgevoel, maar doordat ik veel voor mijzelf deed, en mezelf verwende door mezelf rust te geven met schilderen of zo, voelde ik die eenzaamheid ook minder.
Ook kwam ik tot de ontdekking dat ik ook vluchtte in het werk. Daar knalde ik dan gruwelijk tegenaan en de reactie was een fikse dip. Dus moest ik een soort balans vinden. Nu heb ik dat gelukkig niet meer zo omdat ik heel goed weet wanneer ik vlucht en wanneer niet. ja en het ouder worden heeft er bij mij ook mee te maken.
Maar een hobby oppikken zou echt niet verkeerd zijn.
Waarom schrijf je niet iets over je hobby's op het hobbydraadje. Dat wil wel eens helpen om toch weer wat zin te krijgen.

Geplaatst

Goeiedag!

Den Niwise, weer opa. Gefeliciteerd! De kleine krijgt straks een lekker frisse opa, zonder dampen om zich heen. Mooi.

Bambam, draai het eens om. Je fokt jezelf op en iets in je vindt dat maar al te lekker. Ik kreeg voor mijn schrijven de tip om juist te stoppen op het moment dat je weet hoe je de volgende keer verder kunt. Dat is een voordeel. We hebben altijd maar geleerd dat alles af moet en daardoor kan de berg te hoog worden om eraan te beginnen. Zeg tegen jezelf: vandaag ga ik lekker aan het werk met die klus. Ook al geloof je het niet. Fake it till you make it. Het werkt. Het hoeft niet af, maar je doet er wel iets aan.

Het heeft wel iets gezelligs, die wind om het huis, als je lekker thuis bent.

Fijne dag allemaal!
Kate

Geplaatst

Gelukkig maar Niwi :)

Ja Bol, goed idee maar weet niet of ik dat al gauw doe.
R-R-R........dat moet er eerst nog weer eens in bij mij.
Behalve uitstellen heb ik ook last van afsluiten :o......heel raar, net of dingen niet definitief mogen worden. Heb het zelfs met het pakken van de koffer voor vertrek; alles gaat prima, spullen liggen allemaal klaar maar dan....nog in de koffer en vooral: sluiten, oei.
Heb nu in relatief korte tijd 2 verhuizingen achter de rug, zou me nu na 1 jaar in dit huis gesettled moeten hebben, maar....nee hoor: er moeten nog een paar dozen onuitgepakt blijven, rarara......
Ben ook dingen kwijt geraakt, weet absoluut niet waar, sommige zijn na de 1e verhuizing al niet meer boven water gekomen, kunnen wel eens op de stort geeindigd zijn.
Wat lezen betreft heb ik een eerste stap gemaakt Bol, ik heb deze week een boek gereserveerd bij de bieb!Kan vanavond mn breiwerk wel weer es oppakken, heb ik meteen iets "om handen" :)

Geplaatst

Gojemiddig frummers,

Niwi, Proficiat met je toekomstig kleinkind. Een rookvrije opa wat fijn voor het kindje:)

Sara wat knap van je dat je begonnen bent met het stoppen van roken. Ik wil het ook maar ben er nog niet helemaal klaar voor. Wil net als met drinken op het juiste moment stoppen zodat het ook lukt!

Blondie. Ik weet niet of ik het al gezegd had maar ik ben zooooooo blij voor je dat je naar je oude huis terug kunt
:heart:

Met mijn vriendin gaat het knudde. Ze neemt de telefoon al niet meer op en maakt de deur niet meer open.
Probeer het los te laten maar wat is dat moeilijk.:huh:

Geplaatst

dank je wel, Desi.....
iemand heeft het draadje van het roken naar bovengehaald en ik zag
dat je vorig jaar maart al berichten had geplaatst om te stoppen met roken...
je vriendin...loslaten...hoe moeilijk het ook is....het is voor jou zelfbehoud...

Geplaatst

Desi, soms moet je mensen loslaten als je van ze houd
en ik denk zomaar dat, dat in jullie geval zo is....
Helaas
Ik vind t erg voor je, want toezien hoe iemand zichzelf kapot maakt
is verschrikkelijk moeilijk

Geplaatst

goede middag allemaal.
yvonne valt me wel een ietsiepietsie tegen hoor. maar ik heb gespint, ook maar even voor jou. pppffffft dat was echt zweten, maar ik kon me toch niet laten kennen. dus ik heb net gedaan of er geen vuiltje aan de lucht was, maar als ik zo ga zitten kom ik niet meer overeind vandaag :D

Geplaatst

Ja iemand helpen door niet te helpen he.

Vorig jaar had ik ook al de intentie om te stoppen met roken. Ondertussen heb ik mijn depressie onder de knie en het drinken lukt ook aardig. Nu het roken nog.Alles tegelijk was te moeilijk voor me. Wil het ook goed doen en me sterk genoeg voelen en niet het een weer door het ander oproepen. Roken stoppen moet de volgende stap zijn!

Geplaatst

Afsluiten betekent ook afscheid van het verleden nemen Saar. Betekent dat bij jou misschien ook weer een stukje rouwen?
Want afscheid nemen is voor jou toch weer een negatieve ervaring.

Geplaatst

Spijker op de kop, lieve Bol :heart:..........

Hoi Dees, gelijk heb je, ik ben er ook "naar toe gegroeid" hoor.
Maar: mocht je er klaar voor zijn, join the club!
Wat rot van je vriendin, kan me zó goed voorstellen dat het je bezig houdt en dat je je zorgen maakt.
Maar zoals al gezegd meis, hoe graag je ook zou willen, jij kunt haar nu niet (meer) helpen..........
Denk maar om jezelf, zoek iets leuks om je af te leiden :present:

Igor; plof neer :) goed hoor en ook wel lekker toch, het "luie zweet" eruit? ;)

Mensen ik ga met de honden lopen.
Tot later!

Geplaatst

Hallo! Zo even, nou ja even, boodschappen gedaan. Waarom ik er toch altijd intrap om op zaterdag boodschappen te gaan doen?

Ik vind die wind om je huis ook heerlijk, alleen wel oppassen met wandelen want er storten allemaal takken omlaag.

Niwi, nu moet ik het toch echt een keer vragen. Wat betekent se??????????

Oh en Yvette, als je deze huiskamer al hebt gevonden, je profiel staat nog open.

Geplaatst

Hallo allemaal
Vandaag weer rustig. Vanavond visite, wat een rotdag zeg gister. Het had echt wel gescheeld als mn vriendin niet afgezegd had. Maar ja things happens.
Volgens mij is Prins ook uitgemopperd inmiddels. Ik had poosje geleden een F woord tegen hem gebruikt, en dat vindt ie echt verschrikkellijk. Schelden en vloeken en lelijke woorden is echt not done.
Terrecht.
Dus dat blijf ik nog wel even horen. Dat doet ie dan. dat je dat wekenlang nog moet horen. Beetje vermoeiend, get over it weet je wel...

Geplaatst

Ik wil vandaag nog naar de markt....
maar dan moet ik heel erg opschieten, want ik loop nog in mn pyama
en ik wil ook nog een kop koffie
maar de markt zal me wel goed doen.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Kate

Goeiedag!

Bambam, draai het eens om. Je fokt jezelf op en iets in je vindt dat maar al te lekker. Ik kreeg voor mijn schrijven de tip om juist te stoppen op het moment dat je weet hoe je de volgende keer verder kunt. Dat is een voordeel. We hebben altijd maar geleerd dat alles af moet en daardoor kan de berg te hoog worden om eraan te beginnen. Zeg tegen jezelf: vandaag ga ik lekker aan het werk met die klus. Ook al geloof je het niet. Fake it till you make it. Het werkt. Het hoeft niet af, maar je doet er wel iets aan.

Het heeft wel iets gezelligs, die wind om het huis, als je lekker thuis bent.

Kate

BB says: Hum, jaja.....

Geplaatst

Bambam, draai het eens om 2:
Leg je schrijfspullen klaar op een appart schrijftafeltje.
Echt startklaar maken. Als je met de hand schrijft : papier, pen er naast, goed licht, asbak enzovoort.
Alleen, je mág nog niet beginnen. Morgen pas (of vanavond ofzo)
:D
Werkt bij mij altijd erg goed.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...