snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 goed zo jaapdan is het snoepje jaapnieuwe regelde gene die zich er niet aan hou moet een midweek elke ochten het dag draadje openen om 6 uurmet koffie en theeleuk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Ik doe ook meeIn zulke spannende tijden is het best linke soep voor mij. Als de trek er is ben ik om, dus ik ben de trek vóór... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 goed zo womansnoepje jaap womande gene die zich er niet aan hou moet een midweek elke ochtend het dag draadje openen om 6 uurmet koffie en theeleuk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Gaat goed hierVisite is al een uur te laat, mn vriendin zegt af voor vanvond en de telefonische overbruggingstherapie van wel 15 min. was ook 3 kwartier te laat.Zijn soms dagen dat je toch wel beetje ergens op rekent ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 womanik ken er heel slecht tegen aan mensen die te laat komenoke lig eraan hoeveel te laat ..maar een uur kan je toch niet makendat doe je bij de dokter toch ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 dus als ik toch drink en moet om 6 uur openen en dat lukt me niet dan heb ik een brobleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Woman, sterkte vandaag probeer maar door het verdriet heen naar de mooie herinneringen te kijken............is moeilijk en geeft niks als je er op een dag als vandaag door overspoeld wordt.Jammer dat je afspraken het zo laten afweten!Zelf werd ik ook afgebeld door dochter en ben daar niet blij mee, heb een gevoel dat t daar helemaal niet goed gaat met de scheiding.Snoep: zet mij maar bij het weekendpact hoor!Voor ik gekke dingen in mn kop haal nu ik stop met roken. Blondie; goed dat je meedoet!Ik ga ff op het nooit-meer-roken-draadje schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Dat heb je goed gezien Jaap Flipse alweer aan het klussen?Yaja ook weer weg, maar wil toch nog even zeggen dat ik het heel knap vind zulke bergetappes fietsen, doe ik je absoluut niet na. Nou maar goed trainen dan, hè?!Ga even in de keuken rommelen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 goedensmiddags! nou voorlopig zit ik nog wel ff zonder tel. en vast internet,er zit een breuk in de hoofdleiding! dus dat wordt graven!!!!blij dat ik refusal in heb,want dit zijn van die momenten!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Hoi Sailor, da's balen maar moet je dit nu zelf betalen? Is toch niet jouw schuld?Ik heb t trouwens met diezelfde firma ook een beetje gehad hoor, heb met deze wind nauwelijks ontvangst van de tv, wisselend internet en de telefoon heeft ook kuren. Ik overweeg echt over te stappen....Maar geen aanleiding om te drinken hoor!!!Ik zit hier ook te bijten, drang om te roken, wil ik niet, wordt vervangen door oude drang om te drinken, wil ik ook niet dus pffffff........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Wat een leuk nieuws blondie Het is je van harte gegund quote: Originally posted by: blondie6173Den Niwi se... Woestijnrekel van me. Gaat goed met het stoppen met roken he ! Ga vandaag ook bellen naar de huisarts voor Champix, wordt ook tijd voor mij om te stoppen. Rochel als een oud dametje... Eks ; De huurders hebben de woning geaccepteerd, maandag wordt het contract getekend en hoogstwaarschijnlijk kan ik dan per 1 Maart alweer terug naar mijn koopwoning... Krijg weer de kriebels en de vreugdetranen in mijn ogen nu ik het weer neerschrijf. Ben zo blij en opgelucht ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Zo, Kids inmiddels naar mijn ex en ik alleen thuis...Lekker schilderen zo, nu de tijd en de rust voor.Jane; Helaas kan mijn zoon in principe niet terug naar zijn oude school. Dit was namelijk nog regulier onderwijs. Kreeg toen het rugzakje nog niet voor elkaar want hij deed het te goed.Ik zeg in principe want we zijn nu wel aan het kijken of hij met ambulante begeleiding in ieder geval tot zijn doorstroom naar voortgezet speciaal onderwijs daar toch kan terugkeren.Beter dan thuiszitten...Sara; Ik heb woensdag de afspraak bij de huisarts voor de medicatie(champix)Nu al de kriebels, maar wil dat het er toich een keer van gaat komen dat ik ook deze versklaving aan de kant kan schuiven, dus ja... Ik doe mee !!! Nu eerst even wat eten, vette hap vandaag (frites), met witlofsalade, dat dan wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Dank je Shahira, je voorgevoel klopte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Hoi Blondie; ja dat zou mooi zijn als jullie het zo met ambu begeleiding kunnen oplossen!Hey heel dapper van je dat je ook wilt stoppen met roken. Bespreek wel met je HA hoe je het wilt doen? Jij alleen weet of je het (nu) kunt, en hoe het voor jou de grootste kans van slagen heeft Tja is het vandaag zomaar mijn stopdag terwijl ik die op a.s. maandag had gepland Ben wel erg hyper op dit moment, ondanks de champix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Shahire: en hoe was het op je werk? Viel t mee? Of ben je nu bekaf en pas op voor de oude valkuilen nu hè?en voor de HALT en gremlins enzo.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Sara: het viel aan de ene kant wel mee, leuk als clienten het waarderen dat je er weer bent En die valkuilen..............ja, was even moeilijk om zonet niets mee te nemen uit de supermarkt.Even biertje of klein flesje wijn??..................NEE, ik neem vandaag de eerste niet Heb meteen lekker kop koffie gezet bij thuiskomst. Kijken hoe dat de komende 2 dagen met de avonddienst gaat, zal wel grote pot thee worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Broodje eten, dutje doen....mn vriendin komt dus niet vanavondZe is moeUh, ik ook ?Ik heb gezegd dat ik haar echt nodig heb vandaagmaar ze komt niet. lekker dan weer, en bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Zo ????????:)wat hoor ik daar???Stoppen met roken???:rose:BEn dus niet de enige!Ben gisteren begonnen met Champix de 10e ismijn stopdatum!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 @ Sara: wat goed dat je vandaag al bent gestopt met roken, applaus....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Zeg....sinds ik mijn andere kachel brand, voel ik mij fitter ??Ik was altijd zooooo duf....Oei denk ik dan, met die afvoer die niet goed zat.......Nou ja, maar niet te veel bij stilstaan, maar die kachel blijft wel uit ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 snoepje jaap woman sarasowhatde gene die zich er niet aan hou moet een midweek elke ochtend het dag draadje openen om 6 uur met koffie en thee leuk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 ja jaap dan kom ik je persoonlijk uit je bed halen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 @ Snoeppie: thankx voor je link Is maar goed dat ik die vanmorgenvroeg niet hoefde te openen Ik doe ook mee met het weekendpact!!2 avonddiensten op komst en die waren de laatste keer erg zwaar Hoop dat het komend weekend me beter af gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 WEEKENDPACTsnoepje jaap woman sara sowhat shahirede gene die zich er niet aan hou moet een midweek elke ochtend het dag draadje openen om 6 uur met koffie en thee leuk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 O Snoepie dan wil ik wel mee doen hoor met het weekendpact:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden