Spring naar bijdragen

vrijdag 4 februari----een winderige dag,


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Woman, sterkte vandaag :present:
probeer maar door het verdriet heen naar de mooie herinneringen te kijken............
is moeilijk en geeft niks als je er op een dag als vandaag door overspoeld wordt.
Jammer dat je afspraken het zo laten afweten!
Zelf werd ik ook afgebeld door dochter en ben daar niet blij mee, heb een gevoel dat t daar helemaal niet goed gaat met de scheiding.

Snoep: zet mij maar bij het weekendpact hoor!
Voor ik gekke dingen in mn kop haal nu ik stop met roken. :o

Blondie; goed dat je meedoet!
Ik ga ff op het nooit-meer-roken-draadje schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb je goed gezien Jaap :D

Flipse alweer aan het klussen?

Yaja ook weer weg, maar wil toch nog even zeggen dat ik het heel knap vind zulke bergetappes fietsen, doe ik je absoluut niet na. Nou maar goed trainen dan, hè?!

Ga even in de keuken rommelen..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sailor, da's balen maar moet je dit nu zelf betalen? Is toch niet jouw schuld?
Ik heb t trouwens met diezelfde firma ook een beetje gehad hoor, heb met deze wind nauwelijks ontvangst van de tv, wisselend internet en de telefoon heeft ook kuren. :angry: Ik overweeg echt over te stappen....
Maar geen aanleiding om te drinken hoor!!!
Ik zit hier ook te bijten, drang om te roken, wil ik niet, wordt vervangen door oude drang om te drinken, wil ik ook niet dus pffffff...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een leuk nieuws blondie :)
Het is je van harte gegund

quote:


Originally posted by:
blondie6173

Den Niwi se... Woestijnrekel van me.


Gaat goed met het stoppen met roken he !


Ga vandaag ook bellen naar de huisarts voor Champix, wordt ook tijd voor mij om te stoppen.


Rochel als een oud dametje...




Eks ;


De huurders hebben de woning geaccepteerd, maandag wordt het contract getekend en hoogstwaarschijnlijk kan ik dan per 1 Maart alweer terug naar mijn koopwoning...


Krijg weer de kriebels en de vreugdetranen in mijn ogen nu ik het weer neerschrijf.


Ben zo blij en opgelucht !
:D



:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, Kids inmiddels naar mijn ex en ik alleen thuis...
Lekker schilderen zo, nu de tijd en de rust voor.

Jane;
Helaas kan mijn zoon in principe niet terug naar zijn oude school.
Dit was namelijk nog regulier onderwijs.
Kreeg toen het rugzakje nog niet voor elkaar want hij deed het te goed.
Ik zeg in principe want we zijn nu wel aan het kijken of hij met ambulante begeleiding in ieder geval tot zijn doorstroom naar voortgezet speciaal onderwijs daar toch kan terugkeren.
Beter dan thuiszitten...

Sara;
Ik heb woensdag de afspraak bij de huisarts voor de medicatie(champix)
Nu al de kriebels, maar wil dat het er toich een keer van gaat komen dat ik ook deze versklaving aan de kant kan schuiven, dus ja... Ik doe mee !!!

Nu eerst even wat eten, vette hap vandaag (frites), met witlofsalade, dat dan wel weer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blondie; ja dat zou mooi zijn als jullie het zo met ambu begeleiding kunnen oplossen!
Hey heel dapper van je dat je ook wilt stoppen met roken. Bespreek wel met je HA hoe je het wilt doen? Jij alleen weet of je het (nu) kunt, en hoe het voor jou de grootste kans van slagen heeft :heart:

Tja is het vandaag zomaar mijn stopdag terwijl ik die op a.s. maandag had gepland B)
Ben wel erg hyper op dit moment, ondanks de champix.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara: het viel aan de ene kant wel mee, leuk als clienten het waarderen dat je er weer bent :)

En die valkuilen..............ja, was even moeilijk om zonet niets mee te nemen uit de supermarkt.
Even biertje of klein flesje wijn??..................NEE, ik neem vandaag de eerste niet :D
Heb meteen lekker kop koffie gezet bij thuiskomst. :)

Kijken hoe dat de komende 2 dagen met de avonddienst gaat, zal wel grote pot thee worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...