bolletje Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Goh wat fijn voor je Rapi. Ja soms is het huwelijk net een boek, als het saai wordt moet je het even weg leggen.Hey Popie wat nou zeg, dan heb je het weer druk gehad meis. Moet je morgen nu gewoon werken?De echte marokaanse thee is heerlijk Jane maar mierzoet. De kunt die gewoon in een potje planten, zo heb je altijd verse thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Ja Bol,Dat boek was voor mij uit, maar ben weer opnieuw begonnen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Vanmiddag een vriendin met haar man op bezoek gehad. Dat was een beetje verwaterd ook door m'n eigen schuld. Had, toen J. nog leefde nooit niet zoveel zin om nog bezoek te ontvangen. Ook niet omdat ze allebei nog al druk zijn.Ze hebben ook een hondje, een dwergpincher, nou dan is Puck inderdaad nog groot. Puck wilde gelijk al spelen maar Uk is zo beschermd door mijn vriendin dat ze niet van haar schoot af kwam. Nou dat vind ik wel een beetje te erg hoor. Beestje is 2 jaar en is nog nooit ergens bij vreemden geweest.Verder weer veel bij gepraat en het was weer net of ze hier niet weg zijn geweest, dus wel hartstikke leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 bolletjehaha ziet het al helemaal voor memaar ik vind wel dat je een hond een hond moet laten hoordat is het nu toch niet meer als het alleen maar op schoot zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Bol,Ik had vroeger een oude tante, met 2 schoothondjes.En wee diegene die bij haar in de buurt kwam.Blaffen..bijten zelfs.Oei, wat een lelijke keffertjes waren dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Jeetje Rapi... Ben gewoon een beetje jaloers op je. Wel op een gezonde manier hoor. Pfff. En ik gun het je allemaal van harte , echt van harte. Heerlijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Lief gezegd Yvonne,Gaat verder alles goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Maar deze niet Rapi. ze is echt zo ontzettend lief en zacht van karakter. Maar je hoort dat vaker dan die kleine hondjes hun baasje gaan beschermen of dat iemand gewoon te dicht bij hun komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Ja hoor Rapi, gaat allemaal goed. Afgelopen week plots savonds echt heel beroerd, zo beroerd dat ik ff dacht dood te gaan Kwam gelukkig weer helemaal goed. Kees stond al wel met de telefoon voor de dokter in zijn hand. Das dan een geluk bij een ongeluk: ik weet nu dat als ik echt een hartaanval of zo zou krijgen dat hij gewoon heel goed kan doen wat er gedaan moet worden Heb altijd gedacht dat hij dan zo in panier zou raken dat hij geeneens de telefoon meer zou kunnen vinden, verkeerd gedacht van mij dus. Ben wel geschrokken, en heb dus braaf zoals Kees wilde een bezoekje aan de dokter gebracht. Affijn, ik krijg een complete apk En inmiddels ben ik weer helemaal de ouwe na een paar dagen nog een beetje wiebelig te hebben rondgelopen.., Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 ja dank je, het is meteen mijn beloning. ik hou jullie op de hoogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Bol,Gelukkig maar dat er ook lieve kleine hondjes zijn.Yvonne,Is misschien hyperventilatie geweest?Wel goed dat je even een volledige chec up gaat krijgen.Beter het zekere voor het onzekere nemen.Wel fijn te weten, dat er iemand is die kan handelen als de nood aan de man is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Yes..Boer zoekt vrouw,Ben even kassie kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Geen hyperventilatie Rapi. Houden het op dit moment op een fikse voedselinfectie. En hoop dat het daar bij blijft dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 quote: Originally posted by: rapilosBen soms weer een beetje verliefd op hem.Ik zei vandaag;Door van je te scheiden, heb ik de man weer terug, waar ik mee trouwde.Ben erg happy, op deze manier.Wat geweldig Rapi, dat geeft zelfs mij, als buitenstaander, een heel goed gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Nou Yvonne,Inderdaad te hopen, dat dat "alles "is.Daar kom je wel weer bovenop he.Dank je Harrie,Leuk om te lezen van je.Beste mensenGa weer afsluiten.Dank jullie voor de gezellige babbels,Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Goh Vonnie dat is inderdaad schrikken lieverd. Maar heel fijn dat je nu weet dat je man niet in paniek raakt en je op en top verzorgd wordt als er iets is.O wat heb ik heerlijk op de bank gelegen mensen. Twee katten op schoot, één op m'n benen en de andere op m'n buik en dan dat klein mokkapuntje op m'n borst met d'r koppie op mijn schouders, heerlijk t.v. kijken naar een programma over Inuits. Wat kan een mens het toch goed hebben hé? Wat mag ik me gelukkig prijzen met zulke fijne dieren, en wat ben ik Blondie en Igor nog steeds dankbaar dat ze Puck voor me hebben gehaald.Trusten kanjers slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Ik heb het ook drooggehouden dit weekend. behalve de tranen dan....maar het waren wel echte tranen en geen drankjank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 dan hoef jij niet om 6 uur het openenmet ontbijt op bed voor ons te verzorgen Woman.En ik ook niet.Ben benieuwd wie wel?Zal wel weer self-service worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Slaap wel allemaal, En voor morgen een fijne dag. Moet er onbeschoft vroeg uit, maar zal zachtjes doen zodat jullie niet wakker worden.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Welterusten Harry:lips:ik volg je (goede voorbeeld)truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 truste voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Spuddeke !Dat is echt erg, en goed dat je gaat en kan huilen...Het valt niet mee allemaal, kan er zelf ook een boek over schrijvenSterkte sterkte sterkte met de pijn - au ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden