Sara Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Navond.Weinig te vertellen.Tom; sorry het was Flipse met de neusdinges.Blondie: hartstikke mooi meis Dees; wat moet dat een rotgezicht geweest zijn.......Maar dat kan weer helemaal goed komen hoor, geef de moed niet op. Ik heb mensen in de psychiatrie gezien dat je dacht dat wordt nooit meer wat en toch......na lange tijd: onherkenbaar weer de mens geworden die ze ooit waren. Ik hoop dat het voor je vriendin ook gaat lukken, ook al heeft ze nog een lange weg te gaan misschien, ik hoop dat ze haar weg zal gaan. En dan kom jij ook weer in beeld als vriendin en steun en zal ze je dankbaar zijn voor alles wat je voor haar doet.Ben verdrietig, vanwege scheidingsellende dochter en de impact op haar kinderen.Ben zenuwachtig, voor de dierenarts morgen.Maar ook:Ben blij, dat ik niet drink.Ben blij en trots dat ik niet rook.Nou dat was het dan vanuit een winderige en grijze achterhoek.Allen nog een goede avond en rustige nacht gewenst,good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Of ze komt weer tegen de tijd dat het bijna een jaar vol gelukt is Niwi Sara, ook bij moeilijke perioden kun je blij zijn dat je niet drinkt. Zo is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 saraveel sterkte hoor met al die rot dingenmaar ook goed dat je niet drink en rook:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Bedankt Kate en Snoepje Ha ik snap 'm:Jopie en...................nu ga ik braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf breien.Dahag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ja Har dat klopt. V.M. is samen met iemand van het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 quote: Originally posted by: KateLieve help. Ik zit op mijn praatstoel. Ben ineens de 2000 berichten gepasserd. En dat na bijna 5 jaar op het forum. Met tussenpozen. hahaha die lieve Kate. ik hoop dat er nog tweeduizend bij komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Een hele dikke knuffel voor je Saar. Kom je morgenvertellen hoe het bij de Dierenarts is gegaan? heb maar vertrouwen lieverd die dieren kunnen je nog niet missen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Snoeppie, dag 30 al Dat gaan we morgen vieren hoor, met een lekker potje thee Kan me niet heugen wanneer ik 30 dagen niet gedronken had :$Was ik 17 of 18???? Nou ja, het leven begint voor mij nu pas bij 48 zullen we maar zeggen. :D :D quote: Originally posted by: snoepjeshahire morgen dag 30:) zonder:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Walbo kom je meeschrijven? now is as good as ever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 ja hier ben ik, moest eerst even alles door lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Joehoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 zo dag 2 heb ik in mijn zak zitten.niet zoveel last gehad alleen een beetje trillende handen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Netjes hoor dag 2, het begin van heel veel dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Goed gedaan jochie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ha die Mup:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 ja goed he, nu drink ik een liter dubbeldrank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 niet al te veel drinken Walbo anders moet je er vannacht zoveel uit. Overigens van harte welkom op ons forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Nou....de eerste tijd had ik het liefst een gevuld glas met fris in handbereik hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ha die Jane. Alles goed?En de rest natuurlijk ook.Ik heb even wat bij zitten lezen. Dat is meteen al lastig als je even een paar dagen niet zo volgt wat hier gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Trusten lieve kanjers en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Law&Order Mupsorryben er welben er niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Is dat nu? Ik ben de herhalingen zo langzamerhand een beetje zat. Zet er niet eens meer de dvdrecorder voor aan. En straks vroeg naar bed. Dus nog heel even hier hangen maar als iedereen naar bed gaat .. haak ik ook maar af.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Weltrusten voor degene die gaan slapen Morgen allemaal weer fris en fruitig op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 ik ga mijn betje in, morgen weer vroeg op.welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Truste droge en iets minder droge dapperen,'k lig al in mijn bedje, op tijd er in want op idiote tijd er uit, Helemaal nuchter, dus dat ik nou omval van de slaap, nee dat niet. Nog maar even lezen en af en toe bij jullie spieken.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden