Kate Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Zelf zou ik liever een lunch of etentje krijgen, of een bloemetje met een zelf gemaakt gedichtje, een boek of een lekker luchtje.Wij doen ook nooit aan Valentijn. Hij zegt na 20 jaar nog steeds datie me lief en mooi vindt. Erg he. Wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Hmmmmmmm..............zou ik misschien nog ergens een stille valentijn hebben We zullen het merken (of niet)......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Geintje Jane;)zijn net een midweek weg geweesten heb op vakantieveiling nog een overnachting liggen met ontbijtsauna krijgt ze het benauwd vanmss een leuke ladyphone, die van haar begint slecht te worden..iemand een suggestie...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Misschien krijg je hier wel een pb'tje Shahire. Er zijn al de nodige romans ontstaan hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Nou best wel orgineel een boormachien Tom. Ik kreeg van mijn manneke ook altijd van zulk soort dingen, een zaag, een wordkmate, een boorhouder enz. Niks mis mee hoor, maar samen een weekendje weg is nog leukerderderder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ha Bolletje, wat leuk dat je zo van je hondje geniet. En wat een kracht spreekt er uit je schilderij.Een vrouwwezen die haar opwaartse kracht laat zien en haar stekels weet te gebruiken om zichzelf te beschermen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Was een geintje bolletje, is geen type voor een boormachine:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 @ Kate, ik wacht het dan maar af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Shahire, romans ik bedoel natuurlijk romances hihi. Romans kun je er over schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Romans die zijn ontstaan door dit forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Goedenavond allemaal,Geen trieste mensen hier als ik het goed gezien heb en Blondie superblij.Mooi, heel mooi...Hier ook alles prima, lekker gewerkt, leuk vergadert en mag dalijk zuurkool stampen.Strakjes huiswerk maken voor de belastingcursus, leuk?? Ja, hoor.Eet smakelijk of wel bekome het U,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Oh ja, dat begint met steeds meer hartjes in de berichten. Of stiekum buiten het forum om. Soothe en Anna, dat was echt leuk. En ik heb ze in het echt gezien, op een meeting. Echt heel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Zijl (of is het nou zeil) gelegd in mn gang. Nog hobbelig en bobbelig, maar dat loopt er wel uitbeetje opgeuimd in mn atelier, nog veel te doen, maar kleine stapjes dan kom ik er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ik ga ook koken.Eet smakelijk allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 zitten hier niet veel mannen hoe komt dat toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Wij gaan ook happie happie doen, eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 massage gaat ook gewoon door hoor snoepje, was een goed idee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ga ff eten, tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 een boeket droogbloemen ??....of word ik te extreem ??....goedenavond trouwens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 quote: Originally posted by: ShahireHmmmmmmm..............zou ik misschien nog ergens een stille valentijn hebben We zullen het merken (of niet)......................... wat is je adres, Shahire ??.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Blondie wat een heerlijk nieuws. Nu maar gauw inpakken dan.Vanmiddag bij vriendin geweest. Wat was ze er slecht aan toe.Net belde ze dat haar moeder morgenvroeg bij haar op de stoep staat met hulpverlener. Heb haar op het hart gedrukt dat ze zich nu ook moet laten helpen. Zelf kan ze het echt niet meer. Wat ben ik van haar geschrokken zeg. van een mooie meid veranderd in een oud vrouwtje binnen een week. Rot Alcohol:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 iedereen smakelijk eten trouwens:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 @ Niwi: ik heb op dit forum een eigen inbox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Kijk Shahire, daar heb je het al.Ik bedacht me onder het eten nog dat we natuurlijk ook nog Bambam en Fran(cisca) hebben. Staat er 's ochtends ineens een liedje op het forum : we're going to the chapel, going get married.... Dagenlang heb ik dat liedje in mijn kop gehad. Een echt forumhuwelijk.Desi, ik hoop zo dat ze zich laat helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 den Kate se....heb jij ook een eigen inbox ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden