bako Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 ik ga op de site van ikea neuzen,wil een nieuwe kledingkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Bij ikea kan je kiezen wat je wiltEr is alleen een maar,je moet wel betalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 helaas,ik kan het niet mooier maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 rustig hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 lekker gedanst vanavondNu prutje eten, even chillen hondje uit en eens kijken of ik op de bank in slaap val. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Zeker rustig hier...Huisraad is hier binnen, dozen binnen en alvast veel ingepakt.Lekker de middag genomen voor mijzelf om lekker te ontspannen met verven en vernieuwen van mn eetkamerstoelbekleding...Waar een tekker niet goed voor is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 goeie avond allemaalzijn dat jou honden blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Yep, helaas heb ik de zwarte weg moeten doen...dus nu alleen de heidewachtel nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Ik ga pitten, morgen weer een drukke dag... nu eerst effe opslomen, anders doe ik geen oog dicht vannacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 @ Bronnen welkom.Je profiel staat open, dus je kan beter even uitloggen.Ik zal de moderator mailen, het te sluiten.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Hallo lieve kanjers / knokkers / lotgenoten:present:Even melden dat voor mij dag 4 er weer droog op zit. Ga nog met de hond wandelen en dan de pyjama aan en nog wat tv kijken. En vandaag een nieuwe look aangemeten: van lang haar naar een pittig kort kapsel...Mijn man heeft het eindresultaat nog niet gezien want die is werken dus die heeft morgen een andere vrouw in zijn bedje liggen, haha. (Zolang ik het maar ben he...)Morgen weer verder op het droge pad. Dag 5 komt eraan.Welterusten en liefs, tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 ik ga er weer vandoorwelterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Dag 5 komt eraan. Mooi is dat. Dat wordt steeds minder tobben.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 weltersuten mensenen Toppie met je nieuwe zomerlook:)slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 ZoDoggy is uitgeweestTandjes vast gepoetstNu heb ik alle rust om op de bank in slaap te vallenEn dan rol ik vanzelf mn bed wel inZou wel eens heel goed kunnen dat dit em wordtTenslotte deed ik het al die jaren zo toen ik nog dronkDus waarom ook niet zonder drankGewoon eerder mn hondje uit en mn tandjes poetsenZou het zo simpel zijn ?Zou kunnen want doordat ik mn tanden niet meer hoef te poetsen blijf ik in mn slaap mood....Wordt vervolgd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Welterusten Woman,Kan niet schelen waar je slaapt als je maar slaapt.Heb zelf wel het idee dat je in bed beter uit rust, maar ik zei het al, het is maar een idee.Nogmaals, slaap zacht, lang, diep en lekker.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden