Spring naar bijdragen

Woensdag 9 februari


Jaap

Aanbevolen berichten

Gisteravond naar AA geweest. Heb er veel kunnen bespreken over vriendin. Loslaten is advies. Ze moet het zelf doen.

Gisteravond ook nog telefoontje van moeder van vriendin gekregen dat ze haar Antabus toegediend heeft. Maakt me zorgen want ik weet dat ze daar ook haar trucjes voor heeft om ze niet af te slikken. Heb dit niet tegen haar moeder gezegd want het mens was zo blij dat ze weer een klein lichtje zag schijnen wat haar betreft. Ik zal zelf straks eens gaan kijken. (Als ze me toelaat).:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Yvonne, peuk buiten? ;) Hihi ik kan nu lekker binnen blijven :P
Wel moeilijk nog (steeds), was erg gehecht aan die eerste 2 's ochtends........

Igor; dappere sporter. Wat zul jij sterk worden (maar dat was je geloof ik al?) en dan ook nog K&B....
knap hoor.

Dees gaat het?

Ronald kom maar weer eens wat vaker hier misschien?

Ff bijlezen hoor, geloof datk wat gemist heb gisteravond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sara het gaat goed. Ben blij met zoveel steun van jullie en van de AA. Ik kan het nu beter handelen over vriendin. Verdriet blijft.:(

Gaat goed geloof ik met de Champix. Ik ben er ook steeds verder naar aan toe aan t groeien om voor Champix te gaan. Heb bij wijzevan spreken de telefoon al in de handen om een afspraak te maken met huisarts. Nu nog bellen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tom ik rook tussen de 20 en 30 sigaretten per dag. Dit doe ik nu al 3 jaar. Daarvoor 20 jaar niet gerookt. Hoe stom kun je zijn om weer te beginnen. Maar het is dus wel gebeurd. Nu ik niet meer drink komt ook steeds sterker de behoefte om ook van die viezigheid af te komen. Ik hoor niks als goeds van Champix en dat wil ik dan ook proberen. Voorheen is het me geheel zelf gelukt met veel water drinken en vitamine B. Maar als Champix het kan verlichten dan ga ik daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Susana; gos toen ik geminderd had tot 4 dacht ik "wat een onzin, die 4 kun je best missen" want ik kwam oorspronkelijk ook van zo'n 30 p. dag. Zal wel net zo zijn als met drinken, sommigen kunnen zich gematigd houden, maar ik niet, ga meteen voor de hele fles, het hele pakje :$

Dag Igor!

Dees: je schrijft wel n beetje tegenstrijdigheden; de AA zei "loslaten" en jij gaat er straks naartoe???
Maar snap je wel hoor.

Ben voor mijn doen vroeg vandaag want moet t hele dagprogramma wat naar voren halen omdat ik vanmiddag naar de neuroloog moet, 13.30, da's een rare tijd voor mij, betekent nl. dat ik om 12.30 weg moet ( rijden, parkeerplaats zoeken, lopen etc.) en normaal loop ik dan met de doggies.
Geeft niet ik voel me goed en het is droog :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie wat balen zeg dat de auto nog niet gemaakt kan worden. Das inderdaad een hoop geld.

Dees als haar moeder er niet zeker van is zou ze misschien beter de antabus fijn kunnen malen en dan met water in laten nemen. Dan kan ze het niet meer uitspugen. En dan een kwartiertje wachten tot het lichaam het opgenomen heeft.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen allemaal

hey jaap het ontbijt was gezellig hoor zo met zijn allen


blondie
kan je hem niet inruilen en dan wat bij leggen voor een andere auto
ik heb zelf ook een auto van 600 euro doe ik haast al een jaar mee
je kan beter elk jaar een andere kopen voor die prijs
ik heb zelf een opel en die zijn zo sterk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara: Ik probeer het emotioneel los te laten maar zal haar niet in de steek laten.
Ik weet dat je de Antabus het beste in water kunt oplossen. Maar ik heb van haar gehoord dat ze ze in haar mond gehouden heeft bij de GGZ. Hoop dat ze nu weer haar verstand gaat gebruiken.Ze moet het toch zelf willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel succes dan Tom!
Ha ha nee ik snap dat je niet stopt met euhhhhh....noem je dat eigenlijk nog wel roken? :)

Snoepje dat doet mijn vriendin ook! Maar die heeft wel wat "handige jongens" in de buurt......

Lieve mensen ik ga wat anders doen.
De zon komt erdoor ha! Fijn!
Iedereen een goede dag, sterkte waar nodig en
good goan!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...