Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Goedenmorgen,Speciaal voor jullie aangeschaft:een ontbijtmachineIk heb hem weer op de timer gezet zodat er niets mis kan gaan. Ik kom wel even kijken of jullie je een beetje gedragen.Ik heb de tafel alvast gedekt en de vaatwasser uitgeruimd. Als jullie klaar zijn met het ontbijt willen jullie dan je bordje, mok, beker bestek etc in de vaatwasser zetten. Dat is bij ons in huis nou eenmaal het gebruik.En als extraatje liggen er in het keukenkastje onder de gootsteen hondensnoepjes.Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 hmmmm, lekker zeg, ontbijtje...Voor mij een eitje, een geroosterd broodje met jam en kaas en koffieieieiemaar ik ontbijt pas laat, smiddags pas als ik mn bed uitrol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ronald41 Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 hoi hoi allemaal, hoe gaat het daar, hier niet zo goed maar ook dat komt wel weer goed. Ik heb geleerd dat je beter maar geen mensen kan helpen want ik kreeg net een bezoekje van 9 agenten die even huiszoeking kwamen doen, niets gevonden hoor, maar dat zijn wel hele vervelende dingen om mee te maken. Allemaal heel erg veel succes, en groetjes uit amersfoort, Ronald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Ook een goedemorgen allemaal:present:Zeg Jopie is dat jouw hond? Wat een kneuter.Ben helemaal gek van honden! Heb er zelf ook een.Igor is er ook weer vroeg bij zie ik;)Ga nu even koffie zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 gaaaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 sorry, maar ik ben niet zo'n ochtendmens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 dat zag ik jaap goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 max ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Goeiemorgen,Lekker, voor mij alleen koffie Jaap. Zwart en lekker sterk, kan ik wel gebruiken...Slecht geslapen.Kreeg gisteren te horen dat mijn auto nog steeds kaduuk is en meer dan 500 euries gaat kosten.ECU ? kap is doorgesmolten (geen idee wat het is hoor) en gaat nieuw 1200 euries kosten.Hoop dat ze wat op de sloop kunnen vinden.Vandaag weer naar psych, en naar de huisarts voor Champix.Gelukkig kan ik de auto van mn zus lenen, kan ik eindelijk wat doen voor de verhuizing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Goedemorgen Jaap Tom IgorJopie en Ronald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 blondie en dees ook goede morgen.da's balen blondie, is die auto het nog wel waard zoveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 morgen Desi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Eigenlijk niet Igor, maar geld voor een andere heb ik ook niet (dat is nog duurder) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Goeiemorgen luitjes. Heeeerlijk geslapen, en ben wel toe aan een bakkie verse koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Moeilijke keus Blondie. Hebben hier ook jaren lang op die manier auto gereden. Telkens weer een reparatie... en dan ging het inderdaad niet om een slordige 100 euro, maar om veel hogere bedragen, vaak meerdere keren per jaar. En telkens maar weer laten uitvoeren onder het mom van: 'tsja, we hebben er nu al zoveel aan uitgegeven, moet toch weer een hele poos mee kunnen als we DIT nog laten doen' .Zo pompten we steeds meer in die auto. Uiteindelijk hebben we in een paar jaar zoveel aan reparaties gehad dat we er eigenlijk net zo goed een nieuwe auto voor hadden kunnen kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Blondie en Yvonne ook goejemorge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 yvonne ook goede morgen. vrij vandaag? sporten????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Idd afwegen wat goedkoper is blondiehoewel geen geld voor een ander, dus geen keus eigenlijk:(hopen dat je het voorlopig gehad hebt met reparaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Broodmachine zo klaar geloof ik"eigen recept"benieuwd of het gelukt is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Good murning Dees.. En Igor ... late dienst vandaag.en morgen de sportschool igor. Ga jij vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Ben er van tussen, zus staat voor de deurLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Goeiemorgen allemaal, gezellig hier!Bambam :DB) yes, dat noem ik nou een lekker beginvan de dag, dank!Tom; kunnen jij en Jaap niet samen het ontbijt gaan verzorgen? Doe mij maar koffie........................zwart graag.Joop waarom heb je zo slecht geslapen?Oh, snap 'm al; vroege dienst.................nou dan vanmiddag maar ff inhalen!Blondie: balen hoor, bah. Succes bij de psych en de huisarts, overleg je wel over de doelstelling en haalbaarheid? Oja, gaat er nog weer een postzending naar Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden