bronnen Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 oke komt wel goed ben weer even een uur bezig geweest om te kijken of het lukte hahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Hoi Yajala,Heb op het forum gisteren 100 roosjes voor je achtergelaten, zoals beloofd! Wat een vreselijke dag moet dat gisteren geweest zijn..Knap dat je die toch droog door gekomen bent!En wat zal die moderator het druk hebben:P Volgens mij hebben er nu al 5 mensen een mailtje naar hem gestuurd over het sluiten van dat profiel! Hi hi..We zijn wel lekker zorgzaam met zijn allen, wel lief:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Goedemorgen allemaal. Welkom bronnen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Goed komt het zeker.Nu maar hopen, dat je leuke buurman niet meekijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Gaat zeker lukken lieve Jane.Ik heb net een dikke knuf gegeven aan die kleine meid hiero Igor en je moet een ferme lik terug hebben.Zo kanjers ik ben er van tussen, later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Sterke Stans Ya, heel veel sterkte meis. Ja zulke dingen moeten weer een plekje krijgen maar dat gaat jou wel lukken hoor. Neem er rustig de tijd voor lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ik las over de ei verslaving van denker, ik denk dat ik verslaafd ben geworden aan crodino... Zou er dan toch iets voor in de plaats moeten komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Dag Bolletje,Heel erg, ontzettend goed superkanjertje van me.En bovendien heel erg lief.Dag Sweetie Pie.Jij bent de liefste van de hele wereld.Knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Groet allen.Doessen hond etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 wat is crodino? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Dat is een alcoholvrij drankje, het is wel pittig. Eerst zoet en dan bitter. Ik word soms zo flauw van de thee en sap en ben op zoek gegaan naar wat pittigs, toen kwam ik bij de crodino uit. Nu drink ik er elke dag 2 of 3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 maakt niet uit of de buurman het leest hahha waarschijnlijk heeft hij dan ook hetzelfde probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ik zal het eens proberen. Ik heb ook niet zo veel drankjes die ik echt lekker vind. Ik drink veel spa, voor de bubbels, soms tonnic of bitterlemon, maar daar heb ik ook snel weer genoeg van. Thee lust ik niet, dat wil zeggen ik vind er geen fluit aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Zo is dat Bronnen.Iemand die normaal kan drinken, zal hier niet zo snel lezen.Echter, er lopen ook trollen in het rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Eks gaat een ei leggen:P Ofwel ik ben weer weg!Fijne dag nog iedereen!Josje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Alweer weg Eksje:heart: Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 ik gaat ook maar ervandoor laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Snoepje haar bijdrage heb ik gelezen.Uit een stukje eigen beleving, kan ik zeggen dat het zo werkt.Dan lees ik dat na drie maanden, nare dingen kunnen gebeuren.Ik heb daar geen last van gehad.We zijn niet allemaal hetzelfde.Zeker er is een soort golfbeweging.Er zijn steeds perioden, dat het moeilijker gaat.Ik weet het, drie maanden- zeven maanden-een jaar.In alle eerlijkheid, nu na drie jaar heb ik het iets moeilijker.Drie jaar, dan is het toch wel over!Ik denk niet dat het ooit echt over gaat.In ons brein (dopamine etc) is iets veranderd, denk ik.Nu heb ik ook wel wat "meegemaakt" (een reden zoeken)Natuurlijk, er is geen reden om te drinken, maar ik voel me wel labieleren dan komt er wat trek. (na drie jaar)Ik doe het niet, dus geen zorgjes,maar de behoefte kan altijd weer opspelen. Dus hier, niet na drie maanden, maar na drie jaar.Er vallen er na vijf jaar terug!!Dus waakzaamheid, blijft altijd geboden.Dit moest ik even delen. Scherp moet men altijd blijven.Groet Michael.P.S Laat jullie niet afschrikken. Het leven is een golfbeweging.Er komen altijd weer betere tijden.Alles is vootdurend in verandering.Stoppen geeft veel winst.En de winter begint me op te breken.Nu, genoeg gejammerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Nou Soothe, ik vind het geen gejammer, ik vind het meer realiteit. Soms is het alleen zo moeilijk om aan de goede tijden te denken, als je in een slechte tijd zit. 3 jaar al niet gedronken, ik vind het knap hoor. En dan weet je waarschijnlijk dat er weer goede tijden gaan komen, die ervaring heb je ondertussen ws. wel opgedaan. Dat moet houvast geven. Sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Rustig hier. Mijn andere verslaving roept, de shag is bijna op, ga dat eerst maar eens even kopen. Dat heb jij niet meer Sara, wees blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 josje ook maar met die rommel stoppen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 ben weer weg latersssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ja dat komt nog wel Igor. Doe maar even 1 ding tegelijk. Ben een aantal jaren geleden 8 maanden gestopt mbv acupunctuur, ging toen eigenlijk best goed. Maar het moment moet er voor zijn. Was jij nou ook niet net gestopt met roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 HmmmmHet ging goed, tot de buurvrouw belde. Denk dat ze een slokkie op had. Vorige keer beldeze dat er een inbreker stond dus ik schrok me een hoedje. Das pech, slaap weg. Dus vanavond opnieuw proberen. Want het voelt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden