Josje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Ja magic, ik ben een van de gelukkigen die in de bossen woont* en het stikt van het wild. Maar mijn hond ziet inderdaad de helft van de tijd niets omdat hij met zijn neus op de grond loopt. Ik ben elke keer weer onder de indruk van een ree, een hert of een wild zwijn. Het verveelt nooit. *Hoewel er ook stadsmensen zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 snoepje, het is eerst zoet en dan bitter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Nee zegt me niets, wat zijn dat? Ken alleen maar totempalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magic Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Geweldig in de bossen wonen!Ik ben een stadsmens wat de bossen op zoekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Josje misschien heeft jouw doggie het idee, als ik net doe of ik hem niet zie, ziet hij me ook niet. Ze kunnen n.l. best wel aggresief zijn met de bronstijd.Ja grodino is heerlijk vind ik, het smaakt bitter zoet, en ik drink het alleen al omdat het zo'n ontzettend mooie kleur heeft. Je zou eens één flesje moeten proeven. Moet wel ijskoud zijn.Snoepie je bedoeld huppeltruttie? Ja hoor dat mag wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 spudTotemdieren, ook wel Krachtdieren of medicijndieren genoemd, kunnen een gids voor je zijn en je beschermen in de spirituele wereld en in je dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Goedenavond allen,ik zag Spud voorbij komen dus,Spud hoe gaat het meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Hoezo verkeerd forum Spud????? We zouden eens een draadje moeten openen voor zulk soort dingen. Er zijn zat mensen die geinterresseerd zijn naar spiritualiteit.Wie wil dat op zich nemen? Ik bedoel een draadje openen met dit onderwerk?Ik bedoel dus onderewerp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 En hoe kom ik aan zo'n totemdier?Zou kunnen bolletje, hoewel we er pas 8 over zagen steken en dan is hij toch erg geinteresseerd en wil er het liefst achteraan. Maar dit is eigenlijk voor het dierendraadje he, wil mensen niet vervelen die niets met dieren hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Bol,leuk!!!jij bent goed in het openen van nwe topics. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 nee, onzin, lijkt me heel interessant bolletje. Ben ook veel met spiritualiteit bezig, heb al wel een meditatiedraadje geopend, maar is toch wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Josje je zou dat eens op onternet kunnen opzoeken. Misschien dat er ook te koop zijn, of je kunt ze misschien uit amerika laten komen.Nou dan open ik wel een draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Ik heb de wolf en de beer(of zij hebben mij?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Goed plan bolletje, haha:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Wat leuk Snoepje dat jij er bekend mee bentof heb je snel gegoogled?Ben benieuwd welk die bij jou past. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 quote: Originally posted by: jane4Wat leuk Snoepje dat jij er bekend mee bent of heb je snel gegoogled? Ben benieuwd welk die bij jou past. neee ik beken ... google Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Ga ervandoor, even naar buiten met het hondenbeestje en dan The age of innocence kijken. Tot later:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 spudmag ik nou nog wel komen logerendoeiii josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Zo ik heb een draadje geopend. Ik denk dat op dit draadje misschien wat dieper ingegaan kan worden op wat andere vragen. Maar als dat zo niet is haal ik het draadje weg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 hup hup t bos in belgisch patatteke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Onder tips en adviezen Spud. Maar ik zal het weg halen wijfie dat is beter anders zijn er twee. Ga het nu gelijk doen. Goed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Oké dan moeten we maar even kijken waar men het liefst zit Spud, dan kan ik het als nog weg halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Hee lief bolletjeWat een nare nasleep maak je momenteel door.Lijkt me erschrikkelijk als je eigen spullen door andere behandeld worden als zijnde: doet er niet toe, hup de vuilnis in.Ik ga je ff een {{{{{{ }}}}} geven hoorHeb ik zomaar zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Geeft Spud ff de echte Zaanse mayo, want die hebben ze niet in Belgenland:DLeuk om je weer zo positief te lezen SputtekeMoielijke momenten, mengen zich gelukkig altijd weer met goeie momenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 wat niet spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden