Jaap Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Goedenmorgen,Geen ontbijt vandaag want mijn keuken is vies geworden.Even een dagje poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Raar hoor goedemorgen wensen als je gaat slapen en de rest ook net naar bed is, soort valse start? Maar vooruit, iedereen zijn lol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 goedemorgenkom iedereen een fijne dag wensenen natuurlijk ook fijn weekend en hoop dat we allemaal doen wat we moeten doenkan niet meer slapen dus ga maar een spelletje doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Goedemorgen Bronnen,Waarom lukt het slapen niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Mogge mensen, Bronnen, bij is slapen de laatste dagen ook een ramp. Nou ja goedemogge allemaal en Jaap das inderdaad een valse start. Voor straf de wekker vanaf nu op 5 uur en melden. Nu eerst koffie en shagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Zo, nog een half uurtje dan ben ik afgelost, douchen, naar huis en lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Trusten voor straks Teveel. Ik ga volgende week weer nachtdiensten draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Mogge max, ik wens je een fijne dag. Ik ga ervandoor, tijd voor training. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Dank je denker jij ook een fijne daghet is wel weer een spartaanse voor jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Goedemorgen...lieve mensen, kom om te wensen iedereen een hele fijne zaterdag. Ik ga zo naar school, heb 1 uur tentamen dus het wordt spannend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Goedemorgen allemaal,Ik lig in mijn mandje en wens iedereen een heel fijne dag. Jopie het beste met de voetjes en voorzichtig op de bus.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 goede morgen allemaalharry slaap lekkersusan succes met je tentamendenker sport ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Goedemorgen allemaal:)Succes met je tentamen Susana:present:Harry:Lekker het bed in zo! Lekker gewerkt?En...getver Jaap....jij weet wat je kan doen vandaag...Moet zelf vandaag werken, anders had ik zeker nog in mijn bed gelegen. Het was ook nog zo heerlijk donker toen mijn wekker afging. Moest niet mogen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ekster werk ze. het is geen weer om thuis te zitten als je aan het werk bent zie je het trieste weer ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 YYYYYYYYYYYYYYYYYYyvonne OOOOOOOOOOOoooooooooooooooooopppppppppppppsssssssssttttaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAnnnnik sta over een kwartiertje voor je deur. kom even lekker sporten.. hup met je luie .... het bed uit.ik kleed me vast om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ben al wakker.... Don't worry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ha die Igor:) Ook goedemorgen!Iek! Wilde net mijn kat naar buiten laten omdat ze zo stond te miauwen. Rende ze onder de tafel om daar uitgebreid te gaan staan spugen. Nou, het valt nog niet mee om dat op te ruimen terwijl je net zelf je ontbijtje achter je kiezen hebt...Bah!Jopie:Heel veel beterschap:present: En als het echt niet gaat vanmiddag je wel ziekmelden hè!Ik ben er weer vandoor, fijne zaterdag iedereen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Pik ik Yvonne ook nog even mee, had je Igor horen roepen meis?Jij ook nog goedemorgen en nu echt weg!Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Werk ze ekster... Fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 was teruggedoken en word net wakker goedenmorgen allemaal maar weer dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Goeiemorgen allemaal!Echt weer om in bed te blijven zeg.....Fijne dag voor de werkenden, plezier voor de sporterswelterusten voor Harry, beterschap voor de zieken ( Jopie).Jaap: ga jij maar rustig schoonmaken want volgens mij zit jouw week erop hoor!Brengt mij op het volgende: wie doet er weer mee aan een weekendpact?Ik heb 'm wel nodig dus hoop op medepacters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 goedemorgen allen....Sara ??.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Zo, ik ga er vandoor, denk dat Igor hier zo wel voor de deur staat en moet me nog even omkleden. Saar... hou vol hoor meis Bronnen, toch nog even kunnen slapen dus, fijn. Niwi ook goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Goeiemorgen allemaalBagger geslapen hier.Vanavond maar vroeg er weer in.2e dag met ex in huis kost veel energie en geduld. Inpakken gaat op zijn 1130ste...Veel schilderen dus maar vandaag.En nu eerst een bakkie koffie.Peuk pas om 10 uur de eerste heb ik afgesproken met mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden