Spring naar bijdragen

maandag 14-2


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Teveel je moet doen wat jezelf goed lijkt. Wij geven wel adviezen waar je mee doet wat je wilt. Maar ik wens je gewoon de rust die je krijgt met stoppen als je door de eerste tijd heen bent.:heart:

Zit ik weer achter mijn Macje terwijl ik nog zat te doen heb. Dat is me toch ook een verslaving geworden.Alleen wil ik hier niet van afkicken. kan niet aan de gang blijven:huh:
Misschien toch maar minderen.

Vanmiddag mijn gangetje naar de Antabus en met mijn moeke op stap.Daarna ouderavond L.. Dus mijn dagje is wel gevuld vandaag.

Ff vlees aanbraden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind ik ook, makkelijker en leuker als je er gewoon helemaal van af bent,
nooit meer de overweging hoeven te maken: zal ik wel of zal ik niet.
Ik vind het nu niet erg meer niet-drinken, mis het niet en snap bijna niet
dat ik het jaren meende nodig te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is fijn, Wijfie !
Ik had vandaag weer een heus kwartier therapie. Nog geen nieuws en volgende week mag ik weer een kwartiertje. Echt niet tof vind ik dit.

Ik heb krullenbol een you tube filmpje gestuurd van Lady & Vagebond, dat ze samen spaghettie eten. Als Valentijns mailtje. (omdat we allebei een hond hebben)
Eens kijken hoe dat aankomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor waar twijfel je dan aan? Is het de angst dan, als je trek krijgt, je het erg moeilijk krijgt? Ja als je die pillen slikt is het inderdaad zo dat je dan niet kan drinken. Verder kun je volgens mij niet allergisch reageren op die medicatie. Maar Martens had dat toen wel begreep ik vanochtend. Voor mij een groot raadsel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Happy Valentine allemaal :heart:

Wijfie, goed van je dat je met iemand gaat praten, ik hoop dat je er wat aan hebt. En dat het wat wordt met de muziek. Mooie uitlaatklep, alleen niet erna gaan borrelen, dan werkt het weer averechts.

Haddock, ouwe bromsnor, deze true living soul is maar wat blij van het spul af te zijn :heart:
Voor ieder wat wils.

Tina, fijn je weer af en toe te zien al was het een triest bericht vandaag. Mensen moeten het toch eerst inzien, maar sommigen lijken wel een betonplaat voor de kop te hebben. Maar op een dag kan er zomaar een groen sprietje door de dikste plaat groeien, je weet het niet.

Bolletje, het ging toch niet over Wing? Of kan ik het allemaal niet meer volgen.

Vandaag op het werk weer ervaren dat je er ook als ouwe rot naast kunt zitten. Zo zie je maar weer, altijd een open mind houden...

Fijne dag!

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist Woman, het is zo leuk dat een hond een hond blijft. die kleine van mij weet dat het woordje "nee" betekent dat ze iets niet mag en verder kent ze helemaal geen kunstjes. Geen pootje geven, niet dood liggen, niet op haar achterpootjes staan enz.
Ik vind het juist zo prachtig dat, als ze over de bank raced, en tussen het hard rennen ze heel vluchtig een likje komt geven en dan weer verder gaat.
Ook pakt ze stiekum mijn zakdoek uit m'n mouw. of ze rent heel hard rondjes om de tafel. Dan lach ik me rot en zo moet een hond zijn. Vrij van commando's van de mensen.:) Geen beperkingen opgelegd krijgen. Dan zijn honden het mooist en ontwikkelen ze zich optimaal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...