igor Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 goede morgen allemaal. ik zal even de tafel voor jullie dekken, met allemaal lekkere dingen :croissantjes met roomboter, verse jus, koffie, thee, crackers, een eitje en veel lekker beleg.dus tast toe omdat het valentijnsdag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 MMMMMMMMMMM , lekker Igor, Ik hou het bij een bakje koffie en een eitje, jammie. Goeiemorgen overigens. Ff teruglezen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ja, de klok tikt gewoon door. Tijd om de douche op te gaan zoeken. Kom straks nog wel even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 goeienmorgen igor en yvonne en voor de rest die volgt:present:ik begin vast met een bakkie koffieen ga dan lekker douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 ik zal ook eens een douche nemen en de week fris beginnen. hopelijk krijg ik vandaag refusal of iets. dan eindig ik de week ook fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goedemorgen Igor en Yvonne,Lekker ontbijtje Igor. Ik neem koffie en jus. Dankjewel.ff bijlezen nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 goede morgen teveel. ik las dat je gisteren gedronken had. stond jij niet heel lang droog??? (of verwissel ik je met iemand anders) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Mogge Snoepje. Igor goed besluit. Zal je echt rust geven en je door de eerste moeilijke tijd heen loodsen. Het besluit om te drinken wordt je uit je handen genomen want t kan dan niet.Ik ben er blij mee.Morgen ga ik naar HA om Champix te regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goedemorgen Igor, Yvonne, Snoepje en Desi,Croissantjes? Mjammie!! Mag ik er eentje met kaas èn jam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Volgens mij stond Teveel een dag of 9 droog Igor, maar ik kan me vergissen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Nee Igor teveel was een minderaar en was kortgeleden gestopt. Jammer dat het niet gelukt is maar vandaag weer een nieuwe kans he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Luitjes, ik moet er vandoor. allemaal een fijne dag. Sterkte voor joop en wijffie.. Igor. hartstikke goed dat je om dat spul gaat vragen. moet nu echt weg.... laterrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 werk ze yvonne. ik moet er ook vandoor. een fijne dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 ekstergoeienmorgenmaar het is zelf bedieningdus zou maar opschieten voordat het op is:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goeie morgen kanjers.Zo ik ben vroeg op. Was gisterenavond om 22.30 het bed in gedoken. Vanochtend toen ik op stond had Puck een oogje wat dicht zitten. Moet ik maar even aankijken en anders maar naar de dierenarts.Ze is niet ziek want ze staat weer z'n best tegen de vissen te blaffen en is de kat weer aan het uitdagen.Dadelijk maar met een beetje gekookt water uitwassen.Daar zijn de zorgen weer. Dat is een nadeel van dieren houden, ik maak me altijd zo gauw bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goedemorgen allemaal,Yep Igor, de truc is mislukt. Dacht dat ik het wel zou trekken met cola en Spa, dus niet. Voor de gezeligheid een biertje... En omdat ik toch al gedronken had thuis ook nog maar een wijntje genomen. Ik was niet zolang droog hoor, dag of 10. Heb nu hele beste hoofdpijn, eigen schuld... Maarr vooruit, Valentijnsdag is een hele mooie dag om weer te starten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Zelfbediening? Wat is dat nu:o Dan zal ik eens op zoek naar een zakje en vast ook wat verzamelen voor de lunch, dat doen "wij" Nederlanders in de zelfbedienings restaurants tenslotte ook altijd;)Yvonne werk ze!Igor wat ga jij doen vandaag, sporten of werken?Bolletje:Mocht het gekookte water niet helpen..Oogdruppeltjes met ogentroost ofwel Euphrasia erin helpt ook prima (natuurlijk middel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goejemorge Bolletje.Gekookt water is meestal wel goed voor ontstoken oogjes. Deed ik bij de kinderen vroeger ook altijd en was ook wat de HA altijd adviseerde. Schijnt wel besmettelijk te zijn.Weet jij hoe je het beste ontwormingstabletjes aan de katten geeft. Ze willen niks zoals leverpastei of kaas en hun bakjes met vlees eten ze ook niet leeg. Dus ben ik bang dat ze het niet binnen krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goeie morgen eks. Waar haal ik dat spul? Dan doe ik dat straks gelijk. Har. jammer kerel want iedere keer moet je weer opnieuw starten. dat lijkt me zo ontzettend moeilijk.Igor ik zit hier ff trots te wezen op je meis. Refu gaan halen. heb je het wel eens eerder geslikt?De mijne zit er ook weer in dus weer een paar dagen rust in de Bol d'r bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Mogge Teveel,Jammer dat het mislukt is maar vandaag gewoon weer opnieuw oppakken.Zou je niet om de schade te beperken thuis de wijn kunnen verwijderen?Misschien is Refusal/Antabus ook voor jou wel een goede oplossing. De gewoonte om met vrienden te drinken gaat ook wel weg als je dat een paar keer doorstaan hebt.Voor vandaag maar een paar paracetamolletjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Dees, dat is altijd moeilijk bij een kat maar er is een foefje voor. Als je de kat op pakt en dan aan weerskanten van haar bekje duwt, dus aan het einde van waar het mondje zit, dan gaat het bekje vanzelf open. Je gooit het pilletje erin, houdt het bekje dicht en wrijft over het keeltje. Dan krijgen ze een slikreactie en als het goed is, slikken ze het pilletje door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goeiemorgen allemaalLekker bakkie koffie en een croissantje graag met roomboter of vraag ik nu teveel Igor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Bolletje:Ik heb je de naam van de oogdruppels via Pb gestuurd. Succes!Jammer Harry....Misschien is de tip van Desi wel eentje om in overweging te nemen. Je vrouw zal haar vertrouwen ook gaan verliezen zo...Goedemorgen Blondie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Vannacht heerlijk geslapen. Zou het ermee te maken hebben dat spullen van ex worden opgehaald vandaag ?Opgeruimd staat netjes !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goedemorgen allemaal,afgelopen vrijdag sprak ik iemand die na erg veelmoeite gestopt was met drinken.Het was soms zo erg met die "iemand" dat hij regelmatig op de ICis opgenomen omdat de hoeveelheid alcohol die hij had gedronkenlevensbedreigend was.Helaas is hij weer overstag gegaan, nam het niet zo zwaar op,hij vond het niet "het einde van de wereld" dat hij weer was gaan drinken.Mij doet het nogal wat, het kan namelijk zomaar wel, "het einde van de wereld" zijn.Dat wilde ik even met jullie delen.Heb een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden