bolletje Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Goeie middag Jaap. Hoe is het vandaag met jou gegaan? Heb je nog iets leuks voor jezelf kunnen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Hallo,Ik heb net een boekje uit 0% acht niet drinkende alcoholisten vertellen hun verhaal. Aardig boekje. Maar om het nou echt leuk te noemen. Maar wel interessant als herkenning, maar misschien ook interessant om mensen te laten lezen waarbij je het niet kan overbrengen wat alcoholverslaving nou voor je betekend. Vind het wel een aanrader en je hebt het zo uit. Ik ga het nu weer omwisselen bij de bibliotheek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Verder gaat het eigenlijk best aardig, meestal naar het eind van de week toe vind ik lastiger. Soort idee in mijn hoofd natuurlijk en dan drinken meer mensen in mijn omgeving dat ook.Ik heb vanmiddag zelfs nog even in het zonnetje gezeten voor mijn huis en genoten van de bloemen die al opkomen. De lente mag van mij wel beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Ik denk niet dat er leuke boekjes bestaan over het alcoholisme Jaap. Wel misschien over de verhalen die wij in onze dronken bui gedaan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 De boeken van Charles Bukowski kan ik aanraden. Ik ga nu Hans Dorrestijn ophalen. Zag hem aangeprezen in het boekendraadje. Ik ben al een paar keer naar zijn shows geweest en houd van zijn boeken. Sympatieke kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 goede middag allemaal.saar jammer joh.en voor diegene die dachten dat ik me liet opnemen. echt niet dus. ik laat K&B niet achter. ik kan nog geen dag zonder ze, laat staan weken en ik hoop zij ook niet, de een ligt op m'n voeten en de ander zit me in de rug te prikken die wil op schoot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Goed zo Igorlaat K&B je grooste stok achter de deur zijnhet niet zo ver te laten komen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 zonder die 2 ben ik nergens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Lente betekent dat ik in de tuin aan de slag moet....Voor de zomer rotzooi weggooien e dMaar ik ben nu in mn atelier bezig op te ruimen, dus dat wordt lastig. Nou ja ik heb nog even voor het echt lente wordt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 nog 4 weekjes woman. dan kun je nu de rommel uit het atelier in de tuin gooien en straks de rommel uit de tuin in het atelier zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Droog van Augusten Burroughs heb ik, hoewel soms heftig, met veel plezier gelezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Nog op het rechte pad Niwi? Hoe lang nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 jawel....zo recht dat pad, Soothe...dag 28 vandaag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Goed man!!Je bent een superkanjer.Goed voorbeeld doet goed volgen!Even rustig aan met me hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 van mij mag je roken, Soothe....misschien dat het voor jezelf beter is van niet ...??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Het is beter van niet. Veel beter.Ik wacht even tot de lente komt.Wat ben ik erg hè.Hou jij het maar vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 tuurlijk, Soothe, je hebt gelijk....wat was ik toch dom om in de winter te stoppen....maar ok....als het zover is, hoor ik dat graag....als champixers onder elkaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Fryslân boppe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Goeienavond saam!Etenstijd dus euhhhhhh..............maar ik ben brááf: de pasta staat op. Saus met aubergines Soothe: ik volg Niwi, nu 10 dagen niet gerookt (geloof ik, ben de tel n beetje kwijt).Igor, Woman, alle andere strijders........ dank voor jullie steun.Woman: heb jij ook geen (directe) familie dan?Ik ben vanmiddag maar wel de tuin in gedoken en aan het snoeien geslagen.Was lekker om weer eens buiten te kunnen werken, echte aanrader.Nu ff pasta controleren, indien klaar dan zien jullie me na het eten pas weer(met vol buikje en zonder glas!!!). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 goed zeeuws, goed rond stoprokenblog.nl , daar kun je een teller in werking zetten bij je dagboek....28 dagen....inmiddels 850 peuken niet gerookt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Jihaaaa, dat ik daar zelf niet op gekomen ben quote: Originally posted by: igornog 4 weekjes woman. dan kun je nu de rommel uit het atelier in de tuin gooien en straks de rommel uit de tuin in het atelier zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Sara, jij bent ook al zo'n ster.Heel knap.Nu nog netjes droog blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Grapje hoor Sara. Beetje een grapje!!Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 eet smakelijk saar sowat ze lijken d'rop alleen een klein beetje anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden