Soothe Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Vullusbakkies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 de mooiste schoonheden die er zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 en nu ga ik wat doen. laterssss en anders tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Geloof ik graag.Zet eens een fotootje!Het zijn vast beauty's.Nu eten.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Eet smakelijk Soothe, hoop dat t net zo lekker is als wat ik op heb!Grapjurk Haha Niwi tuurlijk, ff niet aan gedacht, maar ziedaar: zit al op dag 12, 177 peuken niet gerookt en € 43,50 bespaard Maarre.......is niet helemaal eerlijk hè, jij rookte 2 x zoveel als ik dus gaat jouw financiële voordeel veel harder , snik snik.Heeee Igor, waar ga je naar toe? Of word je meegetrokken door K&B ?Ik mis ook Harry en Anders.....................kom op mensen, dag 1 weet je wel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 goeienavond allemaaldrukke dag gehad met van alles en nog watsara het raakte me nogal dat je zo eenzaam benis er dan niet iets waar je contacten kan op doen?je heb toch zeker wel vrienden of zomaar ben blij dat je er weer voor gaat:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Lieve Snoep het ontroert me dat je zo meeleeft.Trek het je nou niet zo aan want natuurlijk heb ik wel vrienden en kennissen.Kijk dat ik alleen ben is nou eenmaal een feit, dat ik geen directe familie heb ook.Dat ik me eenzaam voel ligt ook aan mezelf!!!! En: gelukkig voel ik me dat heus niet altijd hoor!Maar juist is het vaak op die momenten dat ik behoefte zou hebben aan een arm, een oor.....dat anderen druk zijn met hun eigen zorgen en dat is ook normaal natuurlijk.Wat dat betreft is dit forum ook een oefenschool voor me: leren om om aandacht te vragen wanneer ik het nodig heb.Gaat goed komen meissie, heus!En anders geef ik hier wel een schreeuw, goed?Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 saraja begrijp dat wel..we hebben allemaal wel eens een arm nodigja de 1 heeft die wel in huis en de ander nietmaarja wat doen we eraanmisschien een relatie draadje ...grapje hoormaar ben blij dat je weer wat vrolijker ben:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 ik ben een beetje vies sara, babbel is me de oren al aan het wassen dus ik ga maar even richting douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 klaar en nu ga ik bankhangen. voor strakjes weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Haha Snoepje, ja er zijn al relaties ontstaan hiero.Maar voorlopig ben en blijf ik getrouwd met een engel hoor, da's toch ook mooi? Maja, vleugels zijn geen armen, hè.Jahoor, ben niet meer zo verdrietig, ben van het buigzame riet weet je wel? Bah Igor, pfff, ga gauw douchen!Lieve mensen ik ga 1 verdieping lager.M'n 2e champixpil nemen en dan bankhangen.Iedereen nog een goede avond..............eh waar ben je, Anders????en voor later een goede nacht gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Sara nee geen familiecontact.Alleen op facebook met mn neefje, kind van mn broer, maar die woont in Suriname. Tot kort geleden nog met een geadopteerd achternichtje maar van haar kant is het moeilijk. Dus dat schiet ook niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Hallo allemaal ik denk ik meld me maar weer eens, het gaat goed hier, en ik groet iedereen even namens Sha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Ik ga ook weer afsluiten. Morgen staan ze van de dierenamb. tussen 8.30 en 9.00 voor de deur.Trusten allemaal en euuuu......... wat wilde ik nu ook al weer zeggen???? O ja slaap lekker superkanjers.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 welterusten ookaan wie nog leest:lips:slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Truste schone slaapsters, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Truste allemaal:sun:Hier moe maar voldaan...Veel gedaan, kan morgen in principe verhuizen mocht het nodig zijn...Maar ook nu hyper, te lang doorgegaan denk ik...Slapen zit er nog niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Ik kan je het boek "Drinken, een liefdesverhaal" van Caroline Knapp> aanraden. Zij is een vrouw en was aan de alcohol verslaafd en heeft> daar een zeer goed boek over geschreven. Zij laat mijns inziens> zien dat wanneer drank in de plaats komt van voelen (van je eigen> spanning, boosheid, verdriet, etc.) dat dit je groei en ontwikkeling> stopt en dat is het werkelijke begin van de neerwaartse spiraal waarin> alcoholisten zich begeven. Heel herkenbaar en ''makkelijk'' geschreven, net als ''Help, ik verzuip" van Meggie de Jong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden