Soothe Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Max, ja dat kan, Als ik opgenomen werd en droog kwam te staan kreeg ik ook Librium.Maar dan geen drank meer. Om de gedachtestroom wat te dempen.Hooguit 5 dagen, om verslaving te voorkomen.Heb nog wel een pammetje van 2 mg.Nu heb ik nog een pammetje 2 mg, naar behoefte.Dat ben ik eigenlijk aan het afbouwen, maar er zit een beetje de klad in.Zéér verslavend die benzo's.Sterkte Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 En ja, ik ben bang,bang wat er met me gaat gebeuren...ineens stoppen.....en een paar pillen verhelpen de klachten....???Heb het de arts een paar keer gevraagd"ja, het vervangt de alcohol en je hebt geen last van afkickvershijnselen ......en dit gaan we ook weer afbouwen oke dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Soothekrijg voorlopig genoeg voor drie wekenbegin morgenspoel straks me laatste biertje doorde gootsteen, kan die maar weg zijnzie ik het morgen ook niet meer als ik aan hetontbijt begin,nieuw begin dus....wel eng..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Doe maar dan, beter een Librium dan drank.En het wordt meestal gegeven.Het meest gebruikte middel om een beetje rustig te blijven.Geen angst, er kan weinig gebeuren.Niet op voorhand al gaan slikken.Pas als je wat onrustig wordt.En... bang was ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Max, dapper hoor,Wij zijn ook ooit gestopt, het is het waard ! Echt !Elke dag hier even droogmelden heeft mij geholpen en helpt nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Strak plan Max, ik dronk ook inplaats van ontbijt.Ik kotste en dronk tegelijk.Het kan. Per dag Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Als ik nu aan denk. PffffffffffWat een craving. Ik kon gewoon niet meer stoppen.Overal blikjes en flessen.De duivel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Ik denk dat ik u dood was geweest. Echt waar.Dat ging erg fout.De beste beslissing ooit genomen!Ook nu zat op m'n bord, maar droog.Een killer op kousenvoeten.Een sluipmoordenaar.De tolerantie opbouw is link, steeds meer voor het beoogde effect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Zo.. nu mag een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Begon de laatste tijd ook weer smorgens te drinken.lieek wel of ik moest drinken...omdat het straks niet meer kan...ben er klaar mee nu, beheerst mijn hele levenen dat wil ik niet meereen sluipmoordenaar....dat is het zekermaar ook een sluipmoordenaar is te doden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Ben er vandoorwelterusten allemaalen tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Ik ga ook plat, uurtje of zes dan sta ik er weer naast.Welterusten allemaal, lekker slapen en mooi dromen...Enne... morgen wordt het een droge dag, ken het weerbericht niet maar dat weet ik dan toevallig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Trusten Harry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Max,veel kracht gewenstga dr voorhet is de moeite waard!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 HalloGoeie dag achter de rug. Eind van de middag kwam onverwacht een goede vriend van mij langs waar ik altijd veel mee dronk. In flits zag me zelf weer drinken. Het leek zo logisch. Maar heb het niet gedaan. Hij heeft een paar biertjes gedronken en ik spa. Was lastig vooral omdat het onverwacht was. Hij snapte het wel. Was ook gezellig.Ik ben hier nu heel blij mee dat het zo is gegaan. Max, jammer dat het niet helemaal was wat je er van hoopte, Zet hem op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Groot applaus, Jaap, je mag echt trots zijn op jezelf, en vooral, morgen geen kater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Dat is ook een voordeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden