Spring naar bijdragen

woensdag 16-2-11


igor

Aanbevolen berichten

Ik heb heerlijk gewerkt Mupke. Je merkt meteen als het zonnetje schijnt dan mensen anders worden.
Verder krijgen we misschien heel midden brabant erbij omdat Eindhoven gaat sluiten. Dat betekent ook dat we een heel groot gebouw krijgen en ook veeeeel drukker. Ook is mij gevraagd om een keukendienst over te nemen.
Wil dat wel doen maar toch ook weer ambulance rijden want dat is toch wel heel erg mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
woman

Voor de muziekliefhebbers onder ons, dit ritme heet ayyub en gaat zo




dum * dum tek




4 tellen en sterretje is stille tel.




snapt u wel ?


Wordt vervolgd....


want het valt niet mee met die Arabische toonladders - oef....




Woman ik zit me af te vragen, Arabieren schrijven van rechts naar links maar hoe is het met muzieknoten?
Ik denk dat dat ook van rechts naar links is hé?
Verder moet je maar weer gauw een filmpje op het frum zetten meis. De vorige keer heb ik het ontzettend mooi gevonden en er zijn weer een hoop nieuwe mensen bij gekomen die het nog niet gezien hebben.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een compliment neem ik altijd graag in ontvangst Bolletje. Dank. Maar helemaal terecht is ie niet vind ik.
Je ontkomt er hier bijna niet aan om je eigen drankgebruik te vergelijken met dat van anderen. En dan blijkt dat mijn drinken best meeviel. Tenminste, zo leek het. Was ook wel even een valkuil omdat ik gedachtes kreeg van "Mwah, zóveel dronk ik nou ook weer niet. Wat onzin is natuurlijk want ik dronk wel bijna elke dag. Heel soms sloeg ik een dagje over en dat vond ik dan al knap. B) Zie mezelf nog steeds meer als gewoontedrinker. Waarmee ik bedoel: als ik hier lees over echt fysieke problemen bij het stoppen, of niet meer kunnen slapen, dat soort dingen heb ik allemaal niet.

Ik ben geen stopper, maar minderaar. Minder wel steeds meer trouwens. Rare zin. :D
Ik krijg er ook steeds meer lol in om gezonde dingen te nemen, eten, drinken. Word ik zelf blij van en mn lijf vind het ook heel fijn.


Nu ben ik kwijt waar ik naartoe wilde met dit bericht.:huh::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 dagen zonder alcohol
net op televisie gezien
net 4
het ging men niet soepel af
dus waar zeuren wij over?
Ook wij hebben er problemen mee
Maar we zijn niet gek
Wij zeggen dat we alcoholist zijn
Herkennen het,zijn dus verder met de strijd
Weten wat je bent en eraan werken maakt dat wij veel verder zijn dan een ieder die het nog niet onderkent
Dus succes lieve medevechters
bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mupke

ik zag me eigen ook niet als een alcoholist
keek ook altijd naar mensen die veeeeel meer dronken
en dacht dan zie je nou wel val best wel mee... denk ik nu nog soms hoor
er drinken zoveel mensen een fles wijn per dag en die hebben er geen moeite mee

toen ik nog dronk sliep ik ook al heel slecht maar ik wist dat het door de drank kwam
dus het zal niet na 38 dagen niet drinken ineens over zijn..alleen het zweten is over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dronk geen fles wijn per dag Snoepje.
Maar ik wilde ook niet hoeveelheden noemen want ik wil niemand voor de schenen schoppen met een verborgen boodschap van 'Jeetje, die drinkt/dronk veel!'. Was absoluut niet de bedoeling.
Misschien was het wel zo geweest dat als ik hier een jaar later binnengekomen was ik op het punt gekomen was dat ik zoveel gedronken zou hebben dat ik niet meer zou functioneren. Had best gekund.

Wat ik wel bedoelde te zeggen was: voor de één is het een zwaardere opgave om te stoppen dan voor de ander. Thats all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stom is dat he Dees,
Die fles moest en zou leeg.
Weet nog dat ik eens 5 min. voor sluitingstijd, naar de supermarkt rende om nog snel een tweede fles te halen.
In mijn achterhoofd vol schaamte, want besefte maar al te goed dat dat niet normaal was, en dat ik er wat aan moest doen.
Nou ja, drink al 2.5 jaar niet meer, maar vind het nog soms moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...