Spring naar bijdragen

donderdag 17-02-11


walbo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey igor, ben eigenlijk nooit echt weggeweest hoor, maar heb veel te diep gezeten om zin te hebben in ook maar iets. Hoop er nu stilletjesaan door te komen. Vanmorgen goed uit bed en fris op het werk.
Vroege dagdienst deesje en het gaat, maar weet ook uit ervaring dat het rond een uur ot tien durft te beginnen.
Gisteren weer goed gesprek gehad met psych aangaande schuldgevoel en dergelijke.
Ook gisteren een tweede reis geboekt voor eind augustus. Wie ben ik om te klagen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Max: vandaag de dag man! Kom maar veel hier met alle moeilijke momenten, vragen twijfels en alles wat je tegen komt. SUCCES :present:

Igor: beterschap meid, steek je K&B niet aan ;)?

Dees; still going strong zeg! :present: Hoop dat je vriendin een goede oplossing (opname) krijgt.

Vonne: geen peukje bij het bakkie :D? Tis niet zo koud hoor (hihi).
Dapper van je, naar de sportschool!

Will: werkze en las dat je nog veel last van de bijwerkingen hebt.
Tja..............gevoelig type zeker, hè? ;):heart:
Nou ik zit er ook weer mooi mee, dat gelazer heb ik ook altijd.
Nu al dagen mega buikklachten, dacht vanmorgen: laat ik de bijsluiter van de Champix eens lezen, en wat denk je?
Ja hoor! Tis weer zover, ik heb weer veel mogelijke bijwerkingen BAH!
Dat was ook de reden dat ik ooit met antidepressiva gestopt ben, die ellendige bijwerkingen :devil:
Ga straks de HA bellen, vragen om afbouw.

Wie was dat ook alweer laatst die wist te vertellen dat champix eigenlijk een mislukt antidepressivum is?
Nou niet gek dus dat ik er zo op reageer. Las in de bijsluiter trouwens ook erg enge bijwerkingen en dat mensen met psychiatrische problemen (in het verleden) op moeten passen. Waarom hebben ze mij dat potverdikkemie dan niet verteld???? Zit me hier een potje ellendig te voelen met alles erop en eraan en dat komt dan van de champix??????

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mense...
Desi: ben helemaal mee eens....gewoontes doorbreken is heel moelijk, ik probeer slechte gewoontes te vervangen door goede gewoontes...tja wij mensen zijn zo vast aan gewoontes..
Sara: ik stuur je een dikke knuffel, hoop je iets beter voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje lieve, rustige stabiele Susana :heart:
denk dat ik me vanzelf beter ga voelen wanneer all troep uit mn lijf is........

maar mag er waarschijnlijk zeker niet in 1 x mee stoppen (kans op ernstige depressie, ja gooi maar in mn pet) dus zo ff overleggen.

Nu aan de slag.
Laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer om te horen dat je zo slecht reageert op de champix saartje. Ga er met mijn HA ook eens over praten want ook ik wil stoppen met die slechte gewoonte. Alleen denk ik dat de combinatie trazolan/temesta/cipramil/antabuse misschien te veel gaat worden. Ik lijk wel een chemisch fabriek tegenwoordig.
Igor, half maart zit ik in Agadir en eind augustus aan de turkse riviera. Als ik me nu er nog eens goed bij voelde hé. Pas op, begrijp me niet verkeerd, ik zie er niet tegenopà, integendeel, maar het gevoel dat ik vroeger had met een nakende vakantie is er gewoon (nog) niet.
Ach wat, tegen die tijd zou de cipramil zijn werk moeten doen, dus we zien wel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja vonneke, ietsjes klimmen en dan weer iets dieper vallen gewoonlijk. Doch ik hoop dat de plus de min nu eens een keertje overstijgt. Elke dag van de laatste maanden hoop ik daarop. Het begint nu alweer een beetje te draaien in mijn binnenste.
Moet schip gaan losgooien nu, kom nog terug :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge bijkomers,
Jane :rose:

Ben de bijsluiter nog eens zeer aandachtig aan het doornemen. En word steeds kwader: ik had dat middel nooit voorgeschreven mogen krijgen!!!! Stomme HA :angry:
Dees, inderdaad je kunt er ineens mee stoppen en dan is er zoals je zegt kans op weer willen roken.
Daarom adviseren ze af te bouwen.
Maar er staat ook dat je bij erge klachten (o.a. waar ik last van heb) wel meteen moet stoppen, weliswaar in overleg met de arts.
Nou dat zal ik zeker doen.
Moet je toch indenken: jullie hebben zelf meegemaakt hoe ^&%$#@(*& ik me voelde, toch?!?!?!
En nu nog hoor, loop te janken van alles door elkaar.
WEG met die zooi.

En heel veel sorry dat ik jullie met zoveel narigheid lastig heb gevallen de afgelopen week, ik kan het zelf amper bevatten dat alle pijn en verdriet die ik zo erg voelde door dat middel zijn veroorzaakt.........

Hou jullie nog wel op de hoogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, meis sterkte, je verwacht dat ook niet
van iets dat je voorgeschreven krijgt.
Kan de HA je nicotinepleisters voorschrijven
zodat je niet hoeft af te bouwen en toch geen
rooktrek krijgt? Het zou zonde zijn om weer terug
te vallen. de frustratie is al groot genoeg.
Ik hoop dat je snel weer jezelf bent, en dat je hier van je
afschrijft is prima toch? Je kwetst toch niemand hier? Integendeel.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...