lady jane Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 goeiemorgen mensennog niet helemaal wakkerkalmpjes aan doen dan maaren ff alleen maar koffie.
witte Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 G o e d e m o r g e n J a n eW o r d m a a r l e k k e r r u s t i g w a k k e r h o o rI k p a s m e w e l a an. . . . .
bolletje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Goeie morgen Jane:heart:Witje ik had al gereageerd op je maar alsnog dan GOEIE MORGEN LIEVERD.Saar ik dekn juist dat mensen heel erg gezond zijn als het lichaam op al die chemische troep reageerd.Zo Bol gaat ff boodschappen doen.
witte Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Mogge sowatehh... het berichtje was aan Jane hoor,snellezende bol;)
lady jane Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Ha fijn gebarentaal,dat helpt wel Witte.Ben aan de 2e bak koffie toe,straks even naar buiten, dan zal datduffe gevoel wel verdwijnen.Ik droom wat af de laatste tijd en word wakkermet hetzelfde waar in mee inslaap, niet fijn dus.En kom niet eens meer aan mijn martelmatje toe.Heeft er iemand ervaring met brieven met uitnodiging vooreen bijeenkomst over gezondheidsprodukten, waarbij je zo'n overdreven volle mand produkten krijgt, een maaltijd en ooknog beddegoed voor paren?Het schijnt nep te zijn, maar was erbijna met vrienin ingetrapt, gisteren geprobeerd te reserveren.t blijft verleidelijk om uit te proberen, maar schijnt hardstikke nep te zijn.
witte Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Nee dat ken ik niet JaneGoed dat je er niet ingetrapt bent.Ik ga ff huishoudelijk aan de gangLaterzzzzzzzz
Max72 Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Komt me bekend voor jane.net als die hele goedkope busreisjes van €25,-er staat dan meestal wel een verkoper bij...!!!de ***ganse dag, en die probeert de hele dag zijn spullen te verkopen.Prijzen liggen meestal boven de winkelwaarde en kan ersoms vrij agressief aan toe gaan.Gaan meestal ouderen naartoe (lekker goedkoop en vervoer geen probleem) daar word ook misbruik van gemaaktpuur door de mensen onder druk te zetten.Bij boeken zeggen ze dat er alleen meestal niet bij...)
Max72 Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Je hebt gelijk bolletje, wordt Leiden,dichterbij en het is daar niet zo koud;)
sailor Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 goedemorgen! kan maar niet wakker worden,heb al 6 mokken koffie op! er is eoa medicijn wat mij nekt,maar ben er nog niet achter wie de boosdoener is.gaat verder dankzij de refusal wel goed,ma as alweer drie weken.fijn droog weekend allemaal!
zoermuis Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Goedemorgen frummers,ff bijgelezen van gisteren en k geloof dat het met de meeste wel goed is gegaan. Houden zo zou ik zeggen:)Gisteren was het voor mij 4 mnd ADB. Ik tel niet meer in dagen maar in maanden. Zo zie je dat het mij steeds minder bezighoud.Gisteren stage gelopen en voor de volgende week afgesproken dat ik woensdag de toko helemaal alleen draai. Ben benieuwd hoe me dat afgaat.Wel fijn dat ze me dat vertrouwen geven maar ik zie er stiekum wel tegenop.Want er is dan ook echt niemand aanwezig waar ik op kan terugvallen. Niet alle AD wordt slecht verdragen. Ik heb in het verleden meerdere Ad uitgeprobeerd tot ik wel de goede had gevonden (zonder bijwerkingen). Ik hoop dat de Champix voor mij ook de goede is. Ik vind het wel de moeite waard om het uit te proberen. Bij Champix is het ook geen hoge dosis wat gebruikt is. Het schijnt een SOORT AD te zijn. Als ik nog AD zou gebruiken had het er niet bijgekund zei mijn arts. Ik ga maandag eerst bloedprikken of het kan. Wel een goede voorbereiding dus. Ik wacht het wel af. Wil zo graag van die rotzooi af.
zoermuis Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Wijffie volgens mij moet je de werking van meltonine ff afwachten. Trouwens je zei geloof ik dat je al 2 jaar pammetjes gebruikte. Die moet je dan eerst afbouwen. Dus langzaam eerst minderen.
bolletje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Goeie morgen Jop, Dees en Wijfie:heart:Goed gedaan Jop. om ff terug naar bed te gaan. Je leven is, sinds je werkt toch een hoop veranderd en drukker geworden.Klinkt goed een bolletje met zure room en jam. Nog nooit van gehoord.Wijfie misschien oet je proberen om van die pam. af te komen als alles wat rustiger is bij je. Nu is het misschien veel te vlug, en als dat dan mislukt krijg je misschien ook weer een rotgevoel Dees wat goed hé, al 4 mnd droog?
zoermuis Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Ja Bol wie had dat 4 mnd geleden gedacht. Nou ik ben blij ermee zoals nu alles gaat door het niet drinken. Er is zoveel ten positieve veranderd dat ik er verbaasd van ben en enorm blij natuurlijk. Het levert zoveel goeds op. Alles wat eerder negatief was (of leek) is zo goed als omgedraaid in het positieve. Wat drank toch niet kan doen. Misschien een opsteker voor de beginners.Wat heb ik tegenop gezien een leven te zonder drank. Maar zie het is heel goed te doen:)
zoermuis Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Wijffie dat vriendinnetje heeft die een eigen inkomen en draagt die dan mee in de lasten? Anders zou ik zeggen dat ze toch niks in te brengen heeft! Wel gemakkelijk dan om bij jou te blijven hangen. Is ze nog wel goed bij haar hoofd?
bolletje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Ja Dees wie had dat gedacht. Want wat heb je het moeilijk gehad hé? Wat heb je gevochten en steeds verloren, en wat ben je nu sterk geworden. Zo fijn om te zien dat je zo sterk bent nu. Ja en je fam. zal ook wel heel trots op je zijn. Ik heb echt zo'n bewondering voor je.Wijfie ik denk (maar dat is zo moeilijk om me te verplaatsen) dat ik zou zeggen dat dit echt zijn laatste kans is. En dan ook echt consequent zijn en ook echt dit als zijn laatste kans zien. Hij zal moeten. Ook de sleutel, als hij die heeft, terug eisen. Nu heb je de kans om een eigen leven op te gaan bouwen lieverd. Grijp die kans met twee handen aan. Het gaat nu echt om jouw geluk niet om die van je zoon.Komt hij alleen voor een huis in aanmerking of zijn er nog meer gegadigden?
Teveel Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Goedemorgen,Moet zo gaan werken maar wil iedereen even een fijne dag wensen.En als je je verveelt hier iets moois om even je gedachten te verzettenhttp://www.youtube.com/watch_p...v=2HiUMlOz4UQ&vq=largeHarry
zoermuis Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Jopie ik vind ook dat het snel gaat. De 4mnd lijken veel langer en is eigenlijk nog niks. Maar denk je dat ik te snel ga? Ik kan er niks aan doen maar ik zit zo boordevol energie nu en wil het benutten. Sommige dingen gaan me nog te langzaam. Is zelfs frustrerend soms. Soms ben ik ook weer bang dat het dadelijk als een luchtbel uit elkaar springt. Ik heb het zo anders meegemaakt. Zoals van heel hoog naar heel laag vallen. Vooral die depressie wil ik NOOIT meer meemaken.Wat P. en L. betreft kan ik alleen maar melden dat het met beiden heel erg goed gaat. P. is enorm gelukkig met hoe het nu met me gaat en hij is helemaal opgebloeid. L. idem en zei zegt zelf al dat ze geen angst meer kent dat ik terugval (P. trouwens ook al). Het gaat het meisje ook echt voor de wind. Gewoon een gelukkige tiener.Dit is ook wat ik vooral vast wil blijven houden.We hebben gewoon onze dagelijkse dingen die een ieder meemaakt en daar zijn we heel gelukkig onder. wat wil je nog meer? Downs zijn er altijd maar samen komen we er doorheen:DEerder was ik het die de steken liet vallen, dat is voorbij.
bolletje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Goeie middag Har.Wijfie weet hij ook dat dit zijn laatste kans is? En heb je hem al eerder een laatste kans gegeven? W.b. die borg, kan jij dat niet samen doen met haar ouders want zo te zien laten die het mooi afweten.
zoermuis Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Dank je Jopie. Ik had heel ff het gevoel dat je vond dat ik overdrijf. Kan er gewoon niks aan doen. Zo voel ik het. En dat wil ik graag kwijt.
zoermuis Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Jopie hoe gaat het met jouw en je zoon?
zoermuis Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Hoi Niwi ook in the house?Jij bent mijn grote voorbeeld weet je en ik hoop dat die Champix met mij ook gaat doen wat het bij jou doet!Boll hoe is het met onze kleine Puckie?
niwi Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 goedemiddag allen.....Desi, zal toch wel lukken zeker Gefeliciteerd met je 4 maanden....
bolletje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 Gaat wel goed met die doerak Dees, maar ze heeft nog steeds verlatingsangst en dat is vervelend.Verder heeft ze net kattenbrokjes gegeten en is over haar nek gegaan. eigen schuld dikke bult. Maar verder is het een poepie hoor.Heb haar vanochtend in de bench gedaan toen ik boodschappen ben gaan doen om het binnen doen te proberen af te leren. Dat is goed gegaan. Nee het gaat lukken hoor zeker weten.maar het blijft een deugniet die heel goed weet hoe ze moet manipuleren. Ik kan dan niet boos worden, begin te lachen en zij heeft gewonnen.
zoermuis Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Geplaatst 19 februari 2011 T zijn net kleine kinderen he.Hoe gaat het als jij bent werken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden