Spring naar bijdragen

Maandag 21 februari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marika, ooit heeft ze voor mij hetzelfde gedaan en sindsdien zijn we redelijk close, alhoewel het nu weer een poosje geleden was dat we contact hadden.
Ik durf ook niet te veel te vertellen hier voor privacy redenen, maar voel me erg onrustig.
Ik blijf denken dat het niet TE serieus is, maar wat als ik het mis heb ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
will

Ja mupke, maar ik ga me verschrikkelijk voelen als ze voorgoed blijft slapen hé ! Ik weet niet hoeveel of wat ze heeft ingenomen. Als in nederland de ambu voor niks of voor iets niet ernstig moet komen, hangen er dan veel kosten aan vast ??



Ze zullen, voordat ze oop pad gaan, van je willen weten waarom ze op pad moeten.
Volgens mij geen kosten, maar als blijkt dat ze voor iemand gereden hebben die met een zatte kop sms-jes verstuurd en vervolgens lekker in bed ligt te ronken ... Denk dat ze dan een volgende keer niet zo snel weer voor je uitrukken.
Maar goed, daar staat tegenover: als iemand dat doet, dan ook maar de consequenties aanvaarden en zelf maar uitleggen aan de ambulancemensen dat ze voor niks gekomen zijn.

Aan mijn 'advies' heb je dus niks. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
will

Marika, ooit heeft ze voor mij hetzelfde gedaan en sindsdien zijn we redelijk close, alhoewel het nu weer een poosje geleden was dat we contact hadden.


Ik durf ook niet te veel te vertellen hier voor privacy redenen, maar voel me erg onrustig.


Ik blijf denken dat het niet TE serieus is, maar wat als ik het mis heb ??



Lieve lieve Rekel. Ook dan is iedereen verantwoordelijk voor z'n eigen doen en laten niet jij. Als je het nu over gaat nemen maak je het jouw probleem en das nu net wat je niet kunt gebruiken. of je belt 112? of je probeerd het toch van je af te zetten lieverd. Echt jij kunt dat er nu niet nog eens bij hebben.
Je hebt meer dan genoeg aan je zelf. MAAK HET NIET JOUW PROBLEEM :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
will

Marika, wie heeft er iets gezegd van een zatte kop ?? Ik niet hoor, geloof me, als het dat maar alleen was !



Dat zei ik Will. Excuus.

Ik kan me werkelijk geen beeld maken bij iemand die zichzelf wat wil aandoen en dan net daarvoor sms-en gaat versturen. Maar dat is helemaal mijn invulling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Marika



Ik wist niet dat het om een zatte kop ging, ik dacht iets levensbedreigends anders ga je hier op een forum toch geen paniek zaaien lijkt me.



Maar ook iemand met een zatte kop, kan hele rare bokkensprongen maken hoor. Juist dan is het zo gevaarlijk als je al moeilijk zit.
Ja en paniek zaaien ik weet niet of je het zo kunt noemen. Will vraagt onze hulp. Laat zijn zorgen zien en wil ze delen en dat is alleen maar goed. Beter dan het zelf op een zuipen te zetten. Dit is juist iets wat zo ontzettend goed is. Bespreekbaar maken waar je mee zit en hulp vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil,
voor je 112 belt, bel Beks even zelf op
dikke kans dat ze de tel. bij zich heeft.
als dat niet lukt, kun je altijd onmiddelijk 112 bellen
de situatie bij jou was ongeveer gelijk
en wij wisten ook niuet goed wat te doen
denk maar even terug hoe jij ervoor stond
desnoods ga je zelf naar haar toe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is precies wat ik heb gedaan Jane, eerst nog eens zelf gebeld, dan sms gestuurd, doch zonder resultaat.
Heb nu via onze dienst de boodschap doorgegeven. Ze gaan kijken en nu hoop ik maar dat ik juist heb gehandeld. Ben er gewoon mottig van, pfff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin september zat ik ongeveer in hetzelfde schuitje en moest zij de beslissing nemen de hulpdiensten te bellen of niet. Ze heeft het uiteindelijk gedaan, en het was maar goed ook. Ik zou er niet onderdoor zijn gegaan denk ik, maar je weet maar nooit. Zie de avond van 11/9/2010 als je nog kan. Sindsdien hebben we een hechte band die de laatste weken een beetje verwaterd leek. Tot nu dan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...