bolletje Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Ja en ze zijn toch verplicht om te helpen hé Marika? En hoe het dan naderhand betaald moet worden daar moet men zich nu geen zorgen over maken.Will probeer het eens????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Will, Als je haar adres weet, 112 bellen. Weet alleen even niet hoe je dat vanuit Belgie doet, want dan moet er nog het nummer voor Nederland voor he.En als je haar adres niet hebt, valt er niets te doen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Oh, ik zie dat je haar gesproken hebt en ze is gaan slapen. Dan zou ik maar geen ambulance meer bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Ja mupke, maar ik ga me verschrikkelijk voelen als ze voorgoed blijft slapen hé ! Ik weet niet hoeveel of wat ze heeft ingenomen. Als in nederland de ambu voor niks of voor iets niet ernstig moet komen, hangen er dan veel kosten aan vast ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Sowhat, ik weet het zo goed niet. Stel dat ze echt gewoon gaat slapen, dan de politie aan de deur enz enz.Ze klonk niet volledig verward of zo, eerder redelijk en ja, ik heb haar adres Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Marika, ooit heeft ze voor mij hetzelfde gedaan en sindsdien zijn we redelijk close, alhoewel het nu weer een poosje geleden was dat we contact hadden.Ik durf ook niet te veel te vertellen hier voor privacy redenen, maar voel me erg onrustig.Ik blijf denken dat het niet TE serieus is, maar wat als ik het mis heb ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 quote: Originally posted by: willJa mupke, maar ik ga me verschrikkelijk voelen als ze voorgoed blijft slapen hé ! Ik weet niet hoeveel of wat ze heeft ingenomen. Als in nederland de ambu voor niks of voor iets niet ernstig moet komen, hangen er dan veel kosten aan vast ?? Ze zullen, voordat ze oop pad gaan, van je willen weten waarom ze op pad moeten.Volgens mij geen kosten, maar als blijkt dat ze voor iemand gereden hebben die met een zatte kop sms-jes verstuurd en vervolgens lekker in bed ligt te ronken ... Denk dat ze dan een volgende keer niet zo snel weer voor je uitrukken.Maar goed, daar staat tegenover: als iemand dat doet, dan ook maar de consequenties aanvaarden en zelf maar uitleggen aan de ambulancemensen dat ze voor niks gekomen zijn.Aan mijn 'advies' heb je dus niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Politie lijkt me ook het beste, (als je echt twijfelt) die kunnen desnoods altijd nogeen ambulance sturenals het echt nodig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Ja, okay, ik ga het van me afzetten, ze heeft me beloofd morgen terug te bellen. Ik hoop nu maar dat ik niet de flater van mijn leven heb gemaakt.Sorry voor de opschudding, had er wat raad voor nodig. Dit is de eerste keer dat mij zoiets overkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Marika, wie heeft er iets gezegd van een zatte kop ?? Ik niet hoor, geloof me, als het dat maar alleen was ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 quote: Originally posted by: MarikaIk wist niet dat het om een zatte kop ging, ik dacht iets levensbedreigends anders ga je hier op een forum toch geen paniek zaaien lijkt me. Nee, dat weet ik ook niet. En Will, kan niet zeggen waar het om gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 quote: Originally posted by: willMarika, ooit heeft ze voor mij hetzelfde gedaan en sindsdien zijn we redelijk close, alhoewel het nu weer een poosje geleden was dat we contact hadden. Ik durf ook niet te veel te vertellen hier voor privacy redenen, maar voel me erg onrustig. Ik blijf denken dat het niet TE serieus is, maar wat als ik het mis heb ?? Lieve lieve Rekel. Ook dan is iedereen verantwoordelijk voor z'n eigen doen en laten niet jij. Als je het nu over gaat nemen maak je het jouw probleem en das nu net wat je niet kunt gebruiken. of je belt 112? of je probeerd het toch van je af te zetten lieverd. Echt jij kunt dat er nu niet nog eens bij hebben.Je hebt meer dan genoeg aan je zelf. MAAK HET NIET JOUW PROBLEEM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 quote: Originally posted by: willMarika, wie heeft er iets gezegd van een zatte kop ?? Ik niet hoor, geloof me, als het dat maar alleen was ! Dat zei ik Will. Excuus.Ik kan me werkelijk geen beeld maken bij iemand die zichzelf wat wil aandoen en dan net daarvoor sms-en gaat versturen. Maar dat is helemaal mijn invulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Marika, zo klonk ze niet aan de foon in elk geval, en geloof me ik kan een zatte kop herkennen als ik het hoor. Zit toch nog steeds in dubio. Zal dat nummer nog eens bellen in de hoop dat er iemand afneemt. Damn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 quote: Originally posted by: MarikaIk wist niet dat het om een zatte kop ging, ik dacht iets levensbedreigends anders ga je hier op een forum toch geen paniek zaaien lijkt me. Maar ook iemand met een zatte kop, kan hele rare bokkensprongen maken hoor. Juist dan is het zo gevaarlijk als je al moeilijk zit.Ja en paniek zaaien ik weet niet of je het zo kunt noemen. Will vraagt onze hulp. Laat zijn zorgen zien en wil ze delen en dat is alleen maar goed. Beter dan het zelf op een zuipen te zetten. Dit is juist iets wat zo ontzettend goed is. Bespreekbaar maken waar je mee zit en hulp vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 quote: Originally posted by: SowhatWill, Bel gewoon 112 en leg de situatie uit,dan kunnen zij misschien beslissen wat het beste is. Is eigenlijk een heel goed advies. Laat hun maar beslissen. Meer kan je echt niet doen Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 ben bezig te bellen, moet zeker zijn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Wil,voor je 112 belt, bel Beks even zelf opdikke kans dat ze de tel. bij zich heeft.als dat niet lukt, kun je altijd onmiddelijk 112 bellende situatie bij jou was ongeveer gelijken wij wisten ook niuet goed wat te doendenk maar even terug hoe jij ervoor stonddesnoods ga je zelf naar haar toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Dat is precies wat ik heb gedaan Jane, eerst nog eens zelf gebeld, dan sms gestuurd, doch zonder resultaat.Heb nu via onze dienst de boodschap doorgegeven. Ze gaan kijken en nu hoop ik maar dat ik juist heb gehandeld. Ben er gewoon mottig van, pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Goed gedaan Will. Denk je nu dat je het een beetje van je af kan zetten? Dat je vannacht kan slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Laat ik dan maar zeggen dat je goed gehandeld hebt....want het was jouw beslissingop dit ogenblik volgens jouw gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Ja bollie, in elk geval is dat rotgevoel een beetje verdwenen. Thanx niwi, zo is het.Raar maar nu besef ik pas wat zij moet hebben gedacht toen ik een wrak was. Wat een moeilijke beslissing zeg, nie te doen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Ik heb gevraagd van wel sowhat, ook als er eventuele kosten zijn, ik die voor mijn rekening neem. Kan ze dat niet aandoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Tja, ik hoop dat ze het me niet kwalijk neemt, je weet maar nooit. Ik weet niet of jij onze geschiedenis kent ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Begin september zat ik ongeveer in hetzelfde schuitje en moest zij de beslissing nemen de hulpdiensten te bellen of niet. Ze heeft het uiteindelijk gedaan, en het was maar goed ook. Ik zou er niet onderdoor zijn gegaan denk ik, maar je weet maar nooit. Zie de avond van 11/9/2010 als je nog kan. Sindsdien hebben we een hechte band die de laatste weken een beetje verwaterd leek. Tot nu dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden