Soothe Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Myriam, knap werk.Ga zo door.@Kate, Woef is wat droef. Zal het weer zijn.Hij wil ook lekker ravotten buiten.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 myriam, is het anders nu je weer thuis bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 goedenavond,Ben weer terug.Stage erop zitten. (kon vanmiddag naar huis) en daarna naar mijn moeder die vanmiddag naar huis is gekomen.Nu aan de kookpot en dan ff rust.Voor mijn moeder een dode muis opgeruimd. ik denk dat ik de katten maar eens mee gaan nemen binnenkort.Brrrrrr.....Blondy en Miryam gefeleciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 dank je.Vanavond is pas de 2e avond dat ik thuis ben. Gisteren viel het wel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 zodadelijk naar dansles, daar drinken we normaal 2 glaasjes wijn, vanavond dus geen gif meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 vertel je straks hoe dat gegaan is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Hoe meer het een gewoonte wordt niet te drinken hoe makkelijker het wordt. Het gif noemen zal ook wel helpen. Succes en veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goedenavond, slechte dag vandaag,niet gedronken maar erg down, voel me echt heel depri.Gelukkig vrijdag terug naar de arts en maandageen gesprek voor vrijwilligerswerkkookgroep bij een instellingen voor dementen en mensen met huntingtonzitten ook veel jongeren bij.Al wat geminderd met de librium dus ben benieuwd hoe het gaat met slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 moe moe moegeen puf meer...ga lekker op me bank hangenen vroeg naar bed..nog twee dagen en dan lekker vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 snoepje schuif even op, ik ga ook bankhangen. ik denk dat de luikjes zo wel weer dichtvallen.dus alvast weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 r Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 E Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 FF weg nu,kom vanavond nog wel terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ik ga slapen.Nog een fijne avond allemaal.Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Zal wel lukken dank je Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goedenavond luitjes, even hier en hard aan pc's aan het werken What's Up ?Max, is het erger geworden NA het stoppen met drinken, je relatie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Heb een kleinigheidje bij Thema's geplaatst. Het deed me iets.Ik zat vandaag even bij mijn moeder en ze gaf me dit. Dit wil ik delen met jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Zou kunnen sowhatmaar we hebben vel meer meegemaakt de laatst 7 jaarvalt me gewoon heel zwaar zeker nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 het lijkt wel of ze me leuker vond/he beter ging toen ik nog wel dronk,,,erg mooi will:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Vervelend Max, maar waardeert ze dan niet dat je het probleem aanpakt? Mijn vriendin staat daar juist heel positief tegenover. Zij vond mij juist walchelijk als ik tot 2 of 3 uur 's nachts gezopen had, geen zinnig woord meer uit me kwam en ging snurken. Had ze nooit last van jou als je veel gedronken had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Will heeft daar trouwens een draadje voor opgezet, heb er zelf niet veel van gelezen, maar misschien interessant voor je. Waarom partners het opgeven NA het stoppen met drinken ?? Het staat bij thema's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ze staat er wel positief tegenover Jaapmaar wel constant druk uitoefenenzelfs tijdens het mindereno, dus dan neem je er vandaag dus weer 1 minder!zucht...Zal er eens naar kijken jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ik kom even welterusten wensen:lips:Max, door te minderen/stoppen is er iets veranderd in de relatiehet evenwicht heeft tijd nodig om te resettenjullie weten nog niet in deze nieuwe situatie hoe te reagerenen handelen. Er komt een nieuw evenwicht als jullie daar beiden voor openstaan.Misschien is nieuw vrijwilligerswerk wel bedreigender dan jij je realiseert.Misschien eens lekker een lange wandeling om erover te praten op een neutraal moment.En nog geen grootste veranderingen doorvoeren, gewoon de situatie en jullie gevoelensbespreekbaar maken/houden. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 erg herkenbaar idd,i Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden