niwi Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 even opnieuw, Jaap....dit is geen binnenkomst he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ja joh Vonnie. Geen griep maar wel veel hoesten. En daar word je zo moe van. maar het gaat gelukkig weer beter. Saar heerlijk is dat hé? Daar zal jij, Igor en iedereen die dieren heeft ook zelf ervaring mee hebben. Ze trekken je een beetje door moeilijke periodes heen.Dadelijk weer werken. Vandaag ook in de keuken beginnen. als er nu iemand van de stagiaires niet goed werkt, doe ik een extra scheut peper op hun eten. worden ze vanzelf sneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 jaap ik blijf ervan bespaart hoor, ik heb knabbel en babbel en die liggen dicht bij. er is niets of niemand die dan in m'n buurt durft te komen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goedemorgen...Getver, ik slaap voortaan met een pleister op mn mond...Verder gaat het goed hier.Dag 3 rookvrij is gestart. Gisteren veel afleiding gezocht en dat helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 quote: Originally posted by: JaapWisten jullie dat je per jaar in je slaap gemiddeld drie spinnen op eet? Zeg schei jij ff uit. zo op de vroege morgen? Hahaha goeie morgen Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Jaap!!!!!!:devil:Ja ik wist het wel maar please......Ik hoop maar dat t van die heeeeeeele kleintjes zijn Blondie; goed van je, hang on! Hoe gaat het met inpakken enzo? Moet vaak aan je denken nu ik mn dochter help met hetzelfde. Maar die staat nog aan t begin en wat een puinzooi met die pubers van haar pffffB)Zo, ga uit de startblokken.Ff actie, anders wordt t niet wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Maar onze spinnen vallen wel mee hoor, die doen niets. Ik was eens in Z. - Amerika en daar zat op een avond toen we naar bed wouden gaan een vogelspin op het bed. Toen sliep ik inderdaad niet zo heel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 blondie een pleister op de mond heeft geen zin hoor, dan gaan ze via de neus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Maar goed genoeg over spinnen. (Trouwens beter 's ochtends zulke verhalen dan vlak voor het slapen gaan, toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ja Jaap dat zijn hele grote jongens die vogelspinnen. Jakkie bah.Mensen ik ga afsluiten. Wens iedereen een hele fijne, droge dag toe en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Inpakken is zo goed als klaar Sara... Nu wachten op de sleutel, die ik waarschijnlijk zelfs eerder krijg dan 1 Maart...Ze zijn namelijk al over, dus wie weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Oke, Klaar met die verhalen over spinnen... Ben er niet bang voor, maar het zijn niet mijn lievelings huisdiertjesIgor, dan ook maar de hond in bed, die likt ze er wel weg;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goedemorgen allemaal, W is ook erg bang voor spinnen, ik hebt er niet zo veel mee. Al er een binnen is vang ik hem of haar met een glas en een kaart en zet hem buiten Gaan dalijk met kleinzoon naar Kernwasser Wunderland voor 2 nachtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ook goeiemorgen Harry. Leuk, hoop dat jullie twee heerlijke dagen zult hebben. Lekker genieten. Ik ga hier aan de slag. Iedereen nog een fijne dag .... Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 ben ik ooit ook geweest harry veel plezier.yvonne werk ze. ik ga ook even wat doen. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goedemorgen:)Spinnen:o Gets...ander onderwerp?Met mij verder alles goed. Ik zit vandaag precies 6 weken aan het St. Janskruid en heb wel het idee dat het iets aan mijn wat sombere stemming doet. Volgens de bijsluiter moet je na 6 tot 8 weken iets merken, maar ik had al na 3 weken het gevoel dat mijn sombere buien minder werden, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten natuurlijk. Heb natuurlijk ook wel mijn mindere dagen, maar dat is het leven toch;) Zat me vanmorgen op de fiets te bedenken dat de alcohol toch wel een minder belangrijke rol in mijn leven heeft dan toen ik wel dronk of dan toen ik net gestopt was. Er zijn dagen dat ik er niet aan denk. Dat klinkt weinig, maar ik ga ervan uit dat dat er steeds meer worden. Vroeger dacht ik dagelijks aan drank. Hoeveel ik in huis had of moest kopen en hoeveel ik er mocht drinken van mezelf. Ik voel ook een soort berusting dat ik niet meer kan èn wil drinken. Het is goed zo.Ik hoop dat ik dit gevoel vast kan houden. Ik weet voor mezelf dat ik juist nu op moet letten omdat mijn scherpte vervaagt wanneer ik langer gestopt ben. Dat zorgde eerder ook voor 2 uitglijders en dat wil ik voorkomen. Maar een gewaarschuwd mens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Blondie:GEFELICITEERD met je maand ADB :present:Toch maar weer gedaan hè en dan zo weer je oude huisje terug. Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Iemand hier die al iets van Bronnen heeft gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Dag 4 vandaag. Dat gaat wel lukken. Eigenlijk ben ik er al best wel aan gewend niet te drinken. Ik houdt het per dag bij en per week in een grafiek bij vanaf oktober en er is een hele duidelijk trend naar benden zichtbaar. Van 100 flessen in okt naar 9 flessen nu in de week. Als ik dat zo doorzet zit ik over een paar weken op -15. Ik begin me ook anders te voelen. Aan de ene kant heel goed, en aan de andere kant realiseer ik me nu dat ik de afgelopen 5 jaar dingen verkeerd heb aangepakt. Dat is lastig. Mijn moeder is ziek geworden in die periode en is overleden. Ik besef nu dat alcohol me daar niet bij geholpen heeft daar goed mee om te gaan en het verwerken daarvan. En eigenlijk zit dat nu nog in de weg, maar kan het niet terugdraaien. (Dat ik hier tegenaanliep is de reden actie te ondernemen.) Ook heb ik voor mijn werk dingen laten liggen. Dat is zonde, maar zit er minder mee. Wat ook gek is is dat ik het heel lang normaal gevonden heb dagelijks te drinken. Komt deels van huis uit, maar ook mijn omgeving. Dagelijks ga ik met drinkende mensen om. Alleen ging ik als iedereen ging slapen thuis nog 8 (of meer) bier drinken. Ook dat vond ik aanvankelijk helemaal niet abnormaal, nu wel. Ook in de trein snapte ik niet dat mensen niet gewoon even lekker een biertje voor zichzelf meenamen. Ik vond hen abnormaal. Nou ik gooi het er maar even in, Veel enger dan spinnen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Thnx Eks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 je kunt het verleden niet veranderen, Jaap.....je kunt wel uit verleden leren om het vandaag anders te doen....misschien dat je het dan vandaag anders kunt doen om het in de toekomst te vermijden ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Toch knap Jaap dat je je gebruik al zo hebt weten te minderen! Je zal ook wel afvallen dan? Of ben je meer gaan eten of snoepen?Hoi Max en Niwi, ook goedemorgen:)Blondie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 den ekster se....goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ha Niwi se:) Is dat "se" nu Japans? Weet dat Japanners ook wel "san" achter de naam zetten als beleefde omgangsvorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden