snoepje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 goeienmorgen slaapkoppenlekkere koffie //op is op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 hebben we allemaal vakantie of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goedemorgen Snoepje.Nee ik was om 6.10 uur uit mijn bed.Nu koffie en peukdadelijk naar stage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goeeeiemorgen Snoepie en Dees. Lekker uitgeslapen hier. En lekker bakkie snoepie. Eerst ff een pafke erbij... doe ik keuring buiten dus, zal gelijk ff kijken hoe koud het is. En ...IGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR , JOEHOEEEEEEEEEEE. KNABBE EN BABBEL..... MAAK HAAR EENS WAKKER!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Igor ging een winterslaap houden zei ze geloof ik.(Zouden K&B dan ook mee doen?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Hihi, kan ze mooi vergeten Dees. Misschien laten ze haar vanmorgen even in die waan... maar dat zal niet lang duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 ppppiiiiiiiiiiiiieeeepp is het voorjaar al begonnen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 goedemorgen desi, yvonne en snoepje en de rest die nog wakker moeten worden.jeetje zo'n 9 uur geslapen en zou nog wel eventjes willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 goedemorgen frummers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Voorjaar komt er aan Igor, don't worry, het was daarnet nog maar 2 graden onder nul Maar wel lekker dat je zo'n lange nacht hebt kunnen maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Haaaa die Niwi, ook goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Zo mensen ik moet gaan. Tot vanavond.Doeiiiiii..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 desi werk ze.niwi ook goedemorgen.yvonne gaan we zo nog saampjes naar de sporschool?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goeiemorgen allemaal!Succes op je stage Dees! Igor; winterslaap, jaaaaaaahhhhhhhh;)Tis ook niet eerlijk hè, eerst ons aan de lente laten ruiken en dan weer trug in de winter brrrr.Wat was t stil gisteren, kon zomaar even alles teruglezen.Leuk om Fleur weer te lezen!Jammer datk je gemist heb.Net als Druppie eergisteren, wel blij een levensteken gehad te hebben.Jopie een gebroken week; als je nou zelf maar niet gebroken bent straks hè?Will nog op de haven nu? Of al in bed misschien.....Beterschap voor de zieken onder ons, Bolletje, Toppertje Niwi; still going strong! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Werk ze Dees, fijne dag ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Sara ook goede morgen. hoe gaatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Igor het gaat en (afgezien van het roken) best nog wel goed ook.Veel verschillende emoties door elkaar.De psych werd er zelfs moe van hahaha!Heb boek uit de bieb "De kracht van het NU", gehaald gisteren, ga er vandaag in beginnen (hoop ik).Maar eerst kerkewerk en vanmiddag/avond trainen met aansluitend vergadering over de onderlinge wedstrijd die onze club dit jaar moet organiseren. Best wel druk dus.En tussendoor dochter helpen met begin van inpakken, de scheiding is er nagenoeg door en ze heeft per 1 april andere woonruimte dus........Ben op dozen jacht voor haar.En jij? Nog aan het spinnen? (ow.....wat ben ik toch bang voor die beesten, zelfs als ik dit woord type krijg ik al de kriebels :$). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Mogguh Bol! Gaat het al beter met je, minder hoesten enzo?Wat fijn toch dat Puck je zo opvrolijkt, daar word je ook sneller beter door denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ook goeiemorgen saar en bol. Hoe bedoel je beetje druk Saar? Hartstikke drukke dag...pfffffff. Bol grieperig geweest? ellendig is dat toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 ja saar ik ben nog steeds spinnen aan het vangen. zo'n 2 per week ongeveer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Bollie en puck ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Wisten jullie dat je per jaar in je slaap gemiddeld drie spinnen op eet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goedemorgen trouwens ook nog, ik val wel een beetje lomp binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ook goeiemorgen Jaap. Ken het verhaal dat een mens inderdaad in de slaap tijdens zijn leven een paar spinnen zou opeten... kan zijn, maar blijf het vreemd vinden. Maar drie per jaar..... Tuuuuuuurlijk... Nou, dat gaat er bij mij echt niet in hoor ... letterlijk en figuurlijk niet, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden