Spring naar bijdragen

Vrijdag 25 februari


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snoepiedepoepie:)


Vanmiddag zijn er bij ons twee mensen gebeten door honden die aan het vechten waren. Het kind kwam helemaal in paniek binnen. Toen ben ik al wat ik kon naar die honden gerend en heb ze uit elkaar gehaald. Daarna heeft de dierenarts een van de honden moeten laten inslapen omdat het risico te groot is om zo'n hond te plaatsen. Toch voelde ik me niet helemaal prettig omdat ik de hond vorig jaar ben gaan halen in Breda en haar toch zo'n half jaartje mee heb gemaakt.
Nou ik ga eten mensen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo en goedenavond,

Heb nog niet terug gelezen, hier alles goed.
Kernwasser Wunderland, niet echt mijn ding, of echt niet eigenlijk.
Hou sowieso niet zo van All Inn, maar met kleinzoon, nou ja vooruit.

Maar was knap waardeloos, voor de kinderen niets.
Kleinzoon had vriendinnetje mee genomen (net 11).
Gisteren dus maar naar centerparcs Heijderbos gegaan, dat vonden ze echt leuk.. .Zwemmen, Jungle.
Iedereen zich dus wel vermaakt maar buiten het seizoen is dat Kalkar gebeuren niets voor kinderen.

Wel voor grote mensen die dorst hebben...
Je glas leeg bestaat niet, wordt gelijk gevuld, op zich prima service toch.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Max72

Spud,


het is eigenlijk heel simpel


de mensen willen verschillende partijen


zodat ze zelf kunnen kiezen wie er de leiding in het land krijgt


ze willen af van de corruptie en een democratisch


kiesstelsel.


Zoiets als hier in europa dus.



Thanks voor je reactie Max,
Dat lijkt mij nu juist het probleem, ze hebben 41 jaar lang in corruptie geleefd. Het lijkt me niet dat er al democratische groeperingen klaar staan (die al genoeg vertrouwen bij de bevolking hebben gekregen) om het stokje over te nemen. Het meest stabiele in zo´n land is dan de bevolking, het leger of de kerk. En ik denk dat de kerk het dan zal worden. Ik bedoel die is er al langer dan 41 jaar.
En de kerk onderdrukt ook, dus wat schieten die mensen er dan nog mee op?

Jullie ook bedankt voor het reageren Bol en Woman! ;)
Bol, ik kreeg visite en daar heb ik heerlijk mee kunnen discusiëren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer me te terug te vinden in deze site..
Het is heel gek. Voel me één van de oudjes omdat ik de binding niet meer voel met anderen. Ik lees nooit terug maar net als altijd merk ik wel dat het enerzijds gaat over hoe iemand sterk genoeg is om de drank te laten staan in de vorm van 'zoveel dagen alcoholvrij'. Een zwaar contrast met diegenen die hier ooit kwamen en misschien nog zijn met de melding 'ik ben zo weer in de fout gegaan''. Keer op keer een hulpkreet tot vervelens toe.
Beiden worden onthaalt met aandacht.
De allereerste keer dat ik hier kwam botste ik op Witte. Was aardig dronken toen..Dit was een site voor mensen die echt hun probleem wilden aanpakken. In de vorm van 'goh ik ben zo in de fout gegaan' of ' ik ben zoveel dagen nuchter'. Zo voelde het voor mij aan.
Maar wat met iemand zo als ik?
Iemand die nog steeds elke dag drinkt en dronken hier komt? Taboe...
Vreemd want er waren er zoveel die zich heilig voordeden en hier zaten dronken als het maar zijn kan.
Ik snij mijn polsen niet over, ik val niet van de trap...
Ik mis...
Mezelf en jij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje,

Heb je gelezen en wil graag reageren, maar weet het niet nu, direct, te verwoorden.
Zou dus niets kunnen zeggen en dat doe ik nu in wezen ook.
Maar wil laten weten dat ik je begrijp en meer dan dat...
Daarom dus dit.
Kom er nog op terug maar moet er over nadenken, jaja...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

mups
:heart:

Voel me niet zo goed...ben zo moe maar wil het ' miss moet je maar ff gaan slapen' niet horen



Ik zag je zitten maar had je nog niet gelezen Fleur. Nu wel.

toen je hier wel vaker kwam ging het beter met je. Misschien niet door het forum zelf, maar meer omdat je toen de drive had om het beter te laten worden. (?)
Je hebt je toch met een bepaalde reden aangemeld ooit he? Is het moeilijk dat terug te vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het niet erg meer om dronken te zijn...staat straal tegenover het feit dat het niet 'normaal' is en er nog steeds iets is dat zegt 'Kom op Fleur'.
Had kortsluiting op mijn lamp gisteren en dacht ff 'wat als je kot morgen in brand staat en je er niet uitkomt?'
Ben niet depressief in de zin dat het leven me niet meer kan schelen. Maar ik dacht wel 'dat is ok'.
Het is ok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...