Yvonne Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Smorgens luitjes. Koffie en thee staat al op het aanrecht in de warmhoudkannen.... Heb heerlijk geslapen. Las net heeeel klein beetje terug en zag Fleur weer... Gelukkig is de sneeuw helemaal weg en het is twee graden buiten... geen gladdigheid dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Hihi Snoep.... te laaaaaaaaaaaaat, ik was eerder Heeeeeeeeeeeeeele goeie morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 hahaha yvonnehoe krijg ik het nou weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 pfff, wat een vraag op de vroege ochtend.... ff kijken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Denk dat dat niet kan... wel kunnen hem wel laten zakken.... let maar op , hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Kijk, dat schiet al op toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Snoep, ik ga de douche opzoeken.... heb vroege dienst... Hoop dat je een beetje hebt geslapen meid. Ennu.... petje af voor je hoor , gaat verder volgens mij hartstikke goed toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 neem nog een bakkie en ga dan ook douchenee slapen is je weet welsnap het niet hoorzo moe en niet slapen dat kan toch niet,,maar heb gisteren teveel ligen malen over zaken die geregeld moeten worden..ja en dan gaat het ook niet echt lukken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Das dus echt rot. Dat liggen piekeren ken ik wel Snoep mij hielp het goed om dan overdag alles wat geregeld moet worden op een lijstje te zetten en een soortement van planning te maken. Stukje bij beetje alles oppakken. zie trouwens dat Emma en Foto vandaag jarig zijn. Jammer dat ze hier geen van beiden meer posten .... Maar toch ..... hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Goedemoregen Yvonne en Snoepje,Koffie lekker.Ik zal maar gauw ff posten want mijn comp. is stuk en zal zo wel uitvallen. Er is iets met de interne harde Schijf en sensoren wat ik begrijp.Dus als jullie me dagen moeten missen dan ligt het aan de reparatie van de comp. Hij zal weggebracht moeten worden.Snoepje ik heb heel veel aan structuur die ik me zelf opleg. Daar voel ik me het beste bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 desiik heb structuur daar lig het niet aanmaar tegen onverwachte dingen..daar raak ik van slagiets wat ik niet had verwacht ..dan ga ik me druk maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 goede morgen yvonne, desi en snoepje. ik heb vanacht op de spoorrails gelegen geloof ik. jeeeetje ik ben gebroken. het is dat ik nog wat dingen MOET doen anders kwam ik het bed niet uit vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 ik ga ook maar even douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 goedemorgen frummers....alle douches bezet blijkbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Ik ben werken dus..... tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 ken je me zo goed dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 dat heb ik nog nooit gezegd, maar als je dat eens graag horen wil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 ik had het wel over de bezettingsgraad van de douchesen jij begint over stalkers.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Hoi Hoi lieve mensen...vandaag ga ik lekker stagelopen...maar ik wilde jullie begroeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 hoi hoi Susana....toch al gedouched ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Goeiemorgen!Hè ja Joop, lekker vers bakkie Emma ken ik nog maar Foto niet (meer), toch allebei Van Harte!Dikke mist hier.........joehooooeeeee waar zijjn jullie? Kzie nix Igor die je t rustig aan dan?Zo gauw mogelijk weer trug en onder de deken, beterschap meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 dikke mist, Sara???....je rookt toch niet he...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Goedemorgen allemaalwat een drukte al zo vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Niwi als t zó erg was.....................Susana fijne dag op je stage trouwens Dess, nou ik hoop dat ze de pc gauw repareren, wil je niet missen hoor:heart:Mogguh Max.....krijgen we lekker ontbijtje van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Nog niet veel beter igor zie ikwel mazzel dat er gen trein aankwam trouwensGa maar even stofzuigen en dan onder de doucheik ben na niwi aan de beurt geloof ik he...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden