Spring naar bijdragen

Zaterdag 26 februari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik snap het ook niet helemaal Gaby maar vroeger vond ik het ook heerlijk om te gamen, en dan flink te drinken en daardoor ook veel meer te gaan roken. ik kwam door het drinken ook veel beter in het spel. Kon het ook veel beter (dacht ik).

Ya waar komt die onrust vandaan meis? alles toch nog wel goed met je prinsesje en de andere kids?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee die Bol:heart:

Geen idee waar de onrust vandaan komt,
tja misschien ook wel.........zit alleen thuis,manlief is uit eten met vrienden en de kroeg in, en er staat een doos wijn in m,n gangkast.


PPPPfffff,
tja das bijna vragen om problemen he!
Is voor een borrel op de zaak,
dacht er geen moeite mee te hebben maar KABOEMMMMMM....toch wel dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, je schrijft: zal eerst meer van mezelf moeten gaan houden (18.55 u)
alsof dat een voorwaarde is om het stoppen vol te houden.
Mijn ervaring is juist dat dat gevoel pas weer groeide toen ik een poos niet dronk
en me af en toe weer trots en sterk voelde, niet meer een mislukkeling.
Het niet houden van, je eenzaam voelen (in) je relatie, je partner of juist zijn
afwezigheid, zijn aanleidingen, geen oorzaken. dat vergt ander werk dan stoppen. Na
het stoppen kun je daar mee aan de gang, want het is wel belangrijk natuurlijk.
Stoppen is 1. Daar mee om leren gaan is 2 en werken aan de oorzaken waarom je dronk is 3.
En voor nu denk ik dat je weer positief kunt handelen door je drank weg te kiepen en te zorgen
dat je niets in huis hebt. ook niet voor anderen, geen kat op het spek en triggers vermijden.
HALT, Hungry; Angry; Lonely(!) en Tired zijn de meest voorkomende triggers waarop je je kunt voorbereiden. laat ze je niet overvallen en kom hier op het forum vóór je in de valkuil stapt:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat kan ik me voorstellen dat dat moeilijk is Ya. Nou blijf maar lekker in de huiskamer hoor. Hoe is het trouwens met het handje van je dochter? Gaat het al wat beter? kan ze het al een beetje gebruiken of is dat nog moeilijk voor haar.
En hoe gaat het met de hond? is ze nog steeds zo lief?
Ikzelf heb een heel klein hondje gekocht, een sjiwafwaf. Een scheetje. We hebben een dierendraadje geopend en daar staan een hoop leuke verhalen bij. misschien wil je daar ook iets neer zetten over je hond?
en hoe gaat het met les geven? Vind je het nog steeds leuk om te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is niet nodig hoor dat sorry,
misschien wel tegen jezelf, maar het is zooo menselijk.
Ik herken het natuurlijk omdat ik het ook zo gedaan heb, zou je dr wel voor
willen behoeden, maar dat gaat niet he. We leren met vallen en opstaan, en
geen opstaan zonder vallen helaas. Van dingen die goed gaan leren we niet.
Nou de preek is weer over hoor, ik ga lekker de sauna in,
jij ook weer iets leuks? zo simpel is het soms he, gewoon die knop weer terug om
door iets positiefs te doen, zelfs na een uitglijder, hup ff in de regen wandelen of zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent een schat Bol,

met prinsesje gaat het goed,
haar handje gebruikt ze nog niet zoals eigenlijk de bedoeling is maar dat kost tijd natuurlijk.

Onze lieve pup die geen pup meer is is nog steeds een kadootje hoor!
Ze is vorige week al 1 jaar geworden,zo snel als dat gaat zeg!

Ik las al over je hondje ja,
ze houdt je wel bezig he hihi!

Ik zal eens schrijven op het dierendraadje ja,
we vervelen ons zeker niet met haar! haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is haar handje nu wel goed? Ik bedoel kan ze het wel een beetje bewegen? En heeft ze er nog veel pijn aan of is dat nu ook minder? Moet ze nu nog vaak gehopen worden? Ja ik vraag zoveel omdat ik je een tijdje niet gezien heb en toch heel vaak gedacht heb hoe het nu met jou maar ook met de kids was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeft niet hoor Bol,
ik kom ook niet zo vaak meer,
op zich een goed teken!

Maar nee is nog niet goed nee,
ze zal nog wel een paar keer geopereerd moeten worden.
Ze kan nog geen zware dingen vasthoude,ze heeft geen kracht genoeg dus ze ontziet hem een beetje,
de pijn op zich valt wel mee.

Het kost gewoon tijd,gewoon sip voor zo,n kleintje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

ik ben boos en wil even een off topic verhaal kwijt.
Mijn Vader is vanmiddag broofd van zijn pinpas tijdens het betalen
bij de parkeerautomaat.
Er stonden een paas mensen om hem heen die hem zogenaamd wilden helpen.
Enkele minuten later ontdekte hij dat ze een een slimme maniet zijn pas aan
hem ontfultseld hadden.
Meteen de bank gebeld en pas geblokkerd. In die korte tijd is er al voor €1000,=
van zijn rekening gehaald, de heren hebben lekker lopen shoppen van het geld van mijn vader.
Het meest ben ik nog gefrustreerd van het feit dat mijn vader 81 is en slecht ter been.
Wat leven we toch in een vreselijke tijd,bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kan ik nu altijd zo ontzettend kwaad over worden, laffe honden. sorrie hoor maar je gaat toch niet van een 81 jarig iemand, geld jatten in wat voor 'n tijd leven we???:angry:
Hebben ze nu helemaal niet meer het besef dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven???
Laat ze hun handen maar uit hun mouwen steken, dan doen ze iets nuttigs. Bah wat ven ik kwaad zeg. Denk dan altijd daar had ik echt niet bij hoeven staan.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

ik ben ook echt furieus.
Het is laf en schandalig.
Aangifte doen bij de politie moet op afspraak,
dus dat kan morgen pas.
Er werd mij gezegd dat het waarschijnlijk geen nut zou hebben
aangifte te doen.
Maar als ik er op stond kan ik nautuurlijk wel aangifte doen.
Morgen om 3 uur hebben we een afspraak op het politie bureau.
:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

Enfin, ik probeer het maar even van mij af te zetten.
Boosheid levert mij niets op momenteel,
het is meer de onmacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boosheid levert inderdaad niet veel op maar het is er nu eenmaal. Ja en aangifte doen daar heb je ook niet veel aan want ze doen ook daar niet veel aan. Heb het hier zelf ook ooit gehad. Ik hoop voor je dat je vannacht een beetje kan slapen meid want dat raakt nogal diep als ze op die manier met je vader omgaan.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...