Yvonne Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Goeie morgen luitjes. Koffie staat klaar... nieuwe natte grauwe dag is begonnen. Kweenie of het nog wat gaat opklaren, maar de voorspellingen zijn er niet naar. De subtitel komt uit een liedje dat ik zo verschrikkelijk vrolijk vind. En wat mij ook echt kan oppeppen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 goede morgen yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 mmhh de koffie smaakt me niet zo, heb je geen joghurt of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 uhmmm, wel een bakje cottage cheese... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ook goeiemorgen Igor.. Wrom smaakt de koffie niet? Grieperig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 ben bang dat ik de griep heb alles doet me zeer. ik loop erbij als een oud wijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ja, kan niet missen dan Igor. Das behoorlijk balen. Zoveel mogelijk maar lekker op de bank dan met een deken over je heen en knabbel en babbel als extra dekentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 dat is heel lief van K&B maar zelfs dat doet zeer als ze bovenop me kruipen en ze bedoelen het zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Heb even een bakje thee voor je gezet Igor en een glaasje jus ingeschonken. Misschien een beschuitje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Arme beestjes, snappen er niets van natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 lekker yvon maar beschuitje hoeft niet. 1 voordeel van griep, de kilo's gaan er zo af zonder er wat voor te doen niets smaakt dus waarom zou ik dan eten, ik heb meer dan genoeg reserve's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Hihi, ieder nadeel heb zun voordeel dus weer. Maar het blijft wel rottig hoor griep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 ik kruip nog even onder de wol. latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Trusten igor.. en ik hoop dat je snel opknapt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Goedemorgen allemaal,Igor beterschap.Ondanks die grijze dag van jou Yvonne, is het voor mij weer een zonnige dag. Gisteren uitermate mee gevallen in de sauna. Geen Gif genomen en ook niet in de verleiding geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ik ga ook hier aan de slag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Hartstikke goed myriam, fijne dag verder hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 even vlug een boterhammetje en kopje thee en dan vlug naar mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Jullie ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Gisteren 2 weken en 2 dagen Was ik gisteren vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Goed zo Myriam!Goedemorgen allemaal trouwens...Igor beterschap en maar lekker je bed in inderdaad.Vandaag werken, maar heb er wel zin in:)Fijne dag iedereen en geniet van het weekend (of je werk:P) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Goeie morgen lieve kanjers:heart:Werk ze met pleizer Eks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Goedemorgen allemaalbeterschap igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Goeiemorgen allemaal.Igor nog ziek.....veel drinken hè ..........hete thee, warme melk...nee serieus zeker als je niet eet, goed warm inpakken en warm drinken.Beterschap Shahire terug van vak een droge vakantie: welkom terug, fijn te horen.Fleur en Harry een pact? Mooi.Hier wel oké.Gisteren veel aan drank gedacht. Niet gedaan. Wel gerookt.Het zij zo.Is er geen weekendpact deze keer?Voel me onbestemd. Katerig. Lijk wat verkouden, keelpijn en 1 oor dicht.Nou ja past goed bij het weer, grijs en onbestemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Moghu lieve Saar.Niet ziek worden hé? Kunnen we niet gebruiken. Wie moet de woefen dan uitlaten? Kaboutertjes doen dat alleen s'nachts.Ja misschien moeten, zeker de mensen die alleen zijn, zorgen dat we veel bouillon in huis hebben zodat we, als we de griep hebben, dat nog kunnen drinken. Daar zit toch een hele hoop in wat ons lichaam nodig heeft.Heel knap meis dat je niet gedronken hebt hoor superkanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden