Spring naar bijdragen

Donderdag 3 maart 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 199
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Ranja, ook de zoekmachine Google, sorteert onze berichten.
Klik een willekeurig naam aan en je staat verstelt.

Dus wil je 100% dicretie, wees voorzichtig.

Nu is het wel zo, dat iemand zonder drankprobleem, hier niet snel zal kijken.
Zou ik zelf ook niet doen.;)

IK lig er niet wakker van. Maar jij misschien wel. Dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guiseppe
Niet omdat het slecht ging of ik gespannen was, ik voelde me juist heel goed, lichamelijk en geestelijk. Alles zat mee.


Dat zijn ook mijn zwakke momenten, je hebt al een tijd niet gedronken
dan ineens zit alles mee alles gaat goed je voelt je super en dan....
neem je nog maar een bak koffie

Ik vindt het het heel knap van je, je zal zien, ondanks dat je echt vond dat
je dat biertje verdiende, je heel trots bent op een later moment.
Als "de trek" weer weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je gelijk in Bolletje,

Maar wel een ijzersterke, wij gaan met een militaire helikopter vanaf een oorlogsbodem mensen redden, die hij vervolgens gewoon uit zijn land laat vertrekken.
Hij weet wel hoe je iemand, een land, een leger voor paal zet, ik mag hier geen andere uitdrukking gebruiken maar dat bedoel ik eigenlijk wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wat kunnen verschuiven..geen oplossing op lange termijn maar who cares?
Vriendin nodigde me uit om volgende week een keer naar haar app te komen kijken. Ach kunnen we later op de avond er eens invliegen (drank dus) (btw dat is wat zij zei...pas moi ;)). Was op het werk dus ik reageer met 'zie ik zitten, leuk'. We gingen vroeger regelmatig uit en het was altijd superfijn. En hoewel ik hier soms wel gruwelverhalen lees over uitgaan en ladderzat zijn, zich doodschamen over dingen die men deed was het bij ons het omgekeerde verhaal. We deden ook wel gekke stoten maar niets om je hoofd over te breken. Volgende dag lagen we meestal gewoon in een deuk. Soms schaamde we ons wel een keertje maar het gaf eerder een binding tussen ons gek genoeg.
Dus zij weer van 'kan je dochter ergens slapen gaan'. Ik (met het gedacht natuurlijk van ok heb al toegezegd) 'ja hoor ze ging sowieso naar een vriendinnetje maar weet nog niet goed op welke dagen'. Zij wou namelijk vrijdag uit.
Twee seconden daarna...hmmm...hoe breng ik het aan dat ik niet drinken ga. Of zou ik het wel doen? Ik kan dit namelijk goed onder controle houden (niet in het verleden). Als ik de laatste maanden iets ging drinken dan bleef het heel beperkt. Twee biertjes, vier biertjes max. Geen probleem voor hen zolang ik (denk ik) maar iets meedronk. Het wordt moeilijker de dag erna, niet onmogelijk maar moeilijker en dan wil ik nu ff vermijden voor zolang ik daar zin in heb.
Uiteindelijk zou kunnen voor zorgen dat dochterlief vrijdag niet weg kan dus ik ook niet :).
Dus zit nog ff safe..hoe lomp dat ook mag klinken

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee ik zen goe bezig vandaag.
Sommigen die mijn verhaal ooit lazen weten dat ik voor ik dronk heel veel wiet rookte. Dat was denk ik eigenlijk de aanzet van alles denk ik.
Twee weken geleden dacht ik 'Ok Fleur het moet maar eens gedaan zijn met dat drinken van je. Ga maar terug blowen'. Heb je minder last van..en eerlijk gezegd dacht ik in eerste instantie niet aan hoe beiden al dan niet slecht zijn. Nee ik had gewoon iets van 'val je misschien een beetje af meid'. Bier maakt dik..(hey ik ben blond :D).
Dus had een vriend gecontacteerd. Kan je wat halen voor me?? Vandaag een mailtje..breng je dit weekend wat.
No thanks! Hoef niet meer.
Ik ben zo geweldig :D :D :D
Fleur..jij dutsiewutsieke toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...