Gaby Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 krab krab krab,beetje hoger of lager Yah? iets meer naar links?krab, krab,krab......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Beetje naar links Gaby,jaja,nee iets naar rechts nu......jaja aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh HEEEEERLIJK!!!!!!!Ben jaloers....wil ook m,n bedje weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik heb hier ook nog een doosje vlooien, die laat ik ook wel even los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik heb trouwens een hele rare droom gehad.Mijn buurman kwam me vertellen dat ie een nieuw baantje had, moderator bij alcohol de baas. Hij vertelde dat daar zulke gekke en zielige mensen dingen zaten te schrijven. Vooral ene Jaap was heel zielig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Hou die vlooien bij je please! Heb het al druk zat! haha!Wat een nare droom zielige Jaap:DNiks zieligs aan je hoor! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Volgens mij vertelde ik hem toen dat ik Jaap was en dat als hij zo over de gebruikers dacht dat die baan niet zo geschikt voor hem was. Kan ook zijn dat ik dat laatste pas dacht toen ik wakker werd. Ik ben erg slecht in het onthouden daarvan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Goedemorgen!Oeps Jaap, misschien kwamen je onbewuste ideeën naar boven (men zal mij wel zielig vinden, de buurman moest het eens weten...)Het is een mooie vrije dag, ik voel me goed.Was de laatste weken wat down, vond mijn werk niet meer zo leuk, ziekte in de familie, toestanden in mijn hoofd. Ik ben mezelf toch even gaan resetten. Jezelf op weg helpen zeg maar. De dingen zijn vaak niet wat ze lijken. De methode van Byron Katie weer een beetje toegepast. De antwoorden komen weer vanzelf. Ook met mijn moeder weer een aardig evenwicht hervonden. Het is ok.Fijne dag allemaal!groetjes Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Goedemiddag allen! Stond de hele nacht ingelogd, zag ik:huh: Snoepje, ik stond vanochtend ook op met een erorm katergevoel en de hoofdpijn is nog niet weggetrokken. Bij mij komt het omdat ik gisteren te druk ben geweest en niet voldoende heb ontspannen voordat ik ging slapen. Maar het voelt als een kater inderdaad.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Zo heel onbewust is dat niet hoor. Hoewel, ik vind mijzelf niet zielig, maar ben ook niet trots op dat ik een alcoholprobleem heb. Wie wel? En loop daar ook niet mee te koop. Een paar vrienden weten nu dat ik er mee bezig ben. Maar dat ik nu af en toe weer dromen herinner is trouwens een bijeffect van het niet drinken. Daarvoor had ik vaak geen idee. (In het normale leven kan ik het trouwens goed vinden met deze buurman, ik zou het hem best kunnen gaan vertellen, hij moet het trouwens al wel gemerkt hebben.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Josje, vorige week vrijdag had ik het ook, na een paar malt bier. Weet niet of het ermee te maken had. Misschien opvatten als een signaal dat je je minder druk moet maken. Even rust nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Hoi mensen,Ranja welkom in het dorp. Ik hoop dat je hier wat aan het probleem kan doen.Ik heb het trieste voorval gelezen, maar een glaasje pakken is niet de oplossing.Gelukkig zie je dat zelf ook in.Sterkte.P.S De server loopt wat traag!voutje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Jaap...... :) Ik is weer back on earth hoor Ben er weer met beide benen op de grond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Las inderdaad dat je weer lekker aan meeleuteren was vanochtend met de dames. Beter zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Yep, moet ik maar weer even vaker doen beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 gezellig hier..ben als enige in gelogdga ik maar tegen me eigen aan lullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Snoepje is heel erg zielig.Tegen jezelf aanpraten is niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 kan wel zeggen wt ik wil ..zonder commentaar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ja hoor leef je uit.Ik zeg niets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabblblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabablblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabbblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabablblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabbabablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Goedemiddag,Ga gezellig even op het forum kijken dacht ik, helemaal niemand, al meer dan 2 uur, ongekend...Maar ja eerst maar even douchen dan en de hap in de oven.Misschien later, wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Als jij nu even gaat douchen, dan gaan wij hier even allemaal snel op het forum praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 ik had groot gedeelte van de dag vrij, en is idd hele middag al zo rustig hier???? iedereen van het zonnetje aan het genieten? beetje emotionele dag vandaag, maar ook de hele dag alleen thuis, voedt mekaar misschien ook wel????, zo naar cursus dan heb ik i.i.g. afleiding, want nog een avond alleen op de bank, had me denk naar de fles doen verlangen, grijpen kan niet ,want vandaag refu geslikt haha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Gaby, heb je wel wat om handen als je alleen thuis bent? Dat scheelt vind ik zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 dat weet ik, en het gaat al beter, maar dat is wel een punt waar ik aan moet werken,maar vindt dat nog best moeilijk, terugval gebeurt ook vaak als ik een hele dag niets om handen heb, of meerdere... :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 nu naar cursus, kom vanavond nog wel even terug! Fijne droge avond allemaalGaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden