Spring naar bijdragen

Donderdag 3 maart 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 199
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb trouwens een hele rare droom gehad.

Mijn buurman kwam me vertellen dat ie een nieuw baantje had, moderator bij alcohol de baas. Hij vertelde dat daar zulke gekke en zielige mensen dingen zaten te schrijven. Vooral ene Jaap was heel zielig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij vertelde ik hem toen dat ik Jaap was en dat als hij zo over de gebruikers dacht dat die baan niet zo geschikt voor hem was. Kan ook zijn dat ik dat laatste pas dacht toen ik wakker werd. Ik ben erg slecht in het onthouden daarvan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Oeps Jaap, misschien kwamen je onbewuste ideeën naar boven (men zal mij wel zielig vinden, de buurman moest het eens weten...)

Het is een mooie vrije dag, ik voel me goed.
Was de laatste weken wat down, vond mijn werk niet meer zo leuk, ziekte in de familie, toestanden in mijn hoofd. Ik ben mezelf toch even gaan resetten. Jezelf op weg helpen zeg maar. De dingen zijn vaak niet wat ze lijken. De methode van Byron Katie weer een beetje toegepast. De antwoorden komen weer vanzelf. Ook met mijn moeder weer een aardig evenwicht hervonden. Het is ok.

Fijne dag allemaal!

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen! Stond de hele nacht ingelogd, zag ik:huh:

Snoepje, ik stond vanochtend ook op met een erorm katergevoel en de hoofdpijn is nog niet weggetrokken. Bij mij komt het omdat ik gisteren te druk ben geweest en niet voldoende heb ontspannen voordat ik ging slapen. Maar het voelt als een kater inderdaad..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heel onbewust is dat niet hoor. Hoewel, ik vind mijzelf niet zielig, maar ben ook niet trots op dat ik een alcoholprobleem heb. Wie wel? En loop daar ook niet mee te koop. Een paar vrienden weten nu dat ik er mee bezig ben.

Maar dat ik nu af en toe weer dromen herinner is trouwens een bijeffect van het niet drinken. Daarvoor had ik vaak geen idee.

(In het normale leven kan ik het trouwens goed vinden met deze buurman, ik zou het hem best kunnen gaan vertellen, hij moet het trouwens al wel gemerkt hebben.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Ranja welkom in het dorp.
Ik hoop dat je hier wat aan het probleem kan doen.

Ik heb het trieste voorval gelezen, maar een glaasje pakken is niet de oplossing.
Gelukkig zie je dat zelf ook in.


Sterkte.:present:


P.S De server loopt wat traag!



voutje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabblblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabablblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabbblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabablblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabbabablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had groot gedeelte van de dag vrij, en is idd hele middag al zo rustig hier???? iedereen van het zonnetje aan het genieten?
beetje emotionele dag vandaag, maar ook de hele dag alleen thuis, voedt mekaar misschien ook wel????, zo naar cursus dan heb ik i.i.g. afleiding, want nog een avond alleen op de bank, had me denk naar de fles doen verlangen, grijpen kan niet ,want vandaag refu geslikt haha....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...