Spring naar bijdragen

4-3-11 vrijdag


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 350
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

snoepje er heeft niemand gezegd dat je nooit meer mag drinken. de keus is aan jou
ik heb voor mezelf gezegd ik mag wel drinken maar ik WIL NIET. dat is voor mij makkelijker. er is niemand die mij zegt wat ik moet doen.

fleur?????? korsakov.....

en nu ben ik weg latersssss:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D :D vonneke..zou nog wel eens kunnen..
Gisteren wou ik chocomelk op het werk. Zo uit pakjes...en stond op het punt het zakje te legen in de vuilbak ipv in mijn tas :huh:

Amai meid das superlang geleden. Heb nog dikwijls gedacht aan je! Je gaat trouwen??!! Proficiat!!!
Met mij redelijk op het moment. Pas terug vier dagen gestopt dus heb een hele tijd van hier naar ginder gevlogen. You know me :D. Nu proberen vol te houden..
Hoe bevalt Israël?? Goh trouwen seg...geen lekker stuk op overschot voor mij?? Waar logeer je nu dan? Je huis is toch verkocht of niet?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na mijn vertrek is idd een maand nadien het huis verkocht. M heeft dan een appartement genomen (1 grote en 1 kleine slaapkamer) boven zijn bureel huurprijs 300euro dus daar kan je niet voor sukkelen; dus daar verblijf ik nu.
Israel is fantastisch en ik heb het hier vreselijk koud (= cultuurshock); daar is het nu ook winter maar dan spreken we over 10-15° en dat is voor Israelies zeer koud, in Jerusalem is het nu voor de moment weeral 20°, het is er maar kort winter....
en wat dat mooi stukje vlees betreft... keuze genoeg ginder....dus kom maar af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF tussen door...
Heb net op 'wie is wie' het onderstaande antwoord gezet voor henk... hij is nogal zoekend ;) en ik weet niet waar hij nu verdwaald is in het draadjesnetwerk....

"Henk, je klikt eerst op 'forum' hier links onder aan de pagina, dan op blauwgedrukt 'alcoholdebaas' en dan op 'ditjes, datjes & de dagdraad' , vervolgens op '4-3-11 vrijdag' , dat is de draad van vandaag, en als je dan walt wilt neerzetten klik je op antwoord. Vrijwel boven aan de pagina kun je op volgende drukken om in vervolg pagina's te komen, net zolang tot je op de laatste van vandaag bent..."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen allemaaaal! wat is het weer een tijd geleden dat ik nog een krabbel achterliet :P
Ik ben nu exact 5 maand nuchter en dat voelt heerlijk! :D
Vandaag een dagje thuis want we hadden geen opvang voor ons dochtertje. K ga veel doen denk ik in 't huis, wat klusjeswerk ;)

Heb inmiddels al wat vervangbiertjes gevonden die ook wel lekker zijn: Lager bier uit de GB, das 0,0% alcohol, en Tourtel. In dat laatste zit 0.4 denk ik. Dat drink ik ook wel eens. Oh en in de Colruyt hebben ze geweldige alcoholvrije schuimwijn! Had hem aan vrienden laten proeven en die hadden eerst niet eens door dat er geen alcohol in zit! Zo goed is hem dus! :D

dadaaaaxx ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...