Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Leuk Zon.. verjaardig vieren van en MET zoon is al hartstikke fijn... En huwelijk??? Vertel vertel vertel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 snoepje er heeft niemand gezegd dat je nooit meer mag drinken. de keus is aan jouik heb voor mezelf gezegd ik mag wel drinken maar ik WIL NIET. dat is voor mij makkelijker. er is niemand die mij zegt wat ik moet doen.fleur?????? korsakov.....en nu ben ik weg latersssss:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 beslissing gemaakt om definitief naar israel te emmigrerenzoals je weet ben ik niet joods, dus huwelijk met M zal ginders de dingen simpeler maken om minderin de administratieve buraucratiemolen te blijven ronddraaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 goede morgen allemaal,He bah wie drinkt er nu cola op de vroege morgen?gefeliciteerd carolien ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Oke Zon. Maarru. gaat M ook definitief in Israel wonen? Meende dat hij weer terug zou gaan naar Belgie na een paar weken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 SUNSHINE???????????????????????????????????????AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 test van henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hihi, daar komt het colamonster binnen ... Heb je gelijk antwoord op je vraag myriam.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 quote: Originally posted by: henktest van henk uhhhh Henk.... het lukt... zie je wel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hey ik drink cola in de ochtend...en met wat geluk een beetje chips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 oh Von M was na 1 week al terug in Belgie, heb daar bijna 5 maanden 'vrijgezel' geweestM is enkel rond oudjaar nog ginder geweestFleur !!! hoe gaat het met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHey ik drink cola in de ochtend...en met wat geluk een beetje chips En dan niet die cola in de magnetron opwarmen hoor Fleur... is echt niet lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 :D vonneke..zou nog wel eens kunnen..Gisteren wou ik chocomelk op het werk. Zo uit pakjes...en stond op het punt het zakje te legen in de vuilbak ipv in mijn tas Amai meid das superlang geleden. Heb nog dikwijls gedacht aan je! Je gaat trouwen??!! Proficiat!!! Met mij redelijk op het moment. Pas terug vier dagen gestopt dus heb een hele tijd van hier naar ginder gevlogen. You know me . Nu proberen vol te houden..Hoe bevalt Israël?? Goh trouwen seg...geen lekker stuk op overschot voor mij?? Waar logeer je nu dan? Je huis is toch verkocht of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Fleurie is er nu geen medicijn om die onrust een beetje te temperen? Dat zou heel veel schelen nu je geen drank meer gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Na mijn vertrek is idd een maand nadien het huis verkocht. M heeft dan een appartement genomen (1 grote en 1 kleine slaapkamer) boven zijn bureel huurprijs 300euro dus daar kan je niet voor sukkelen; dus daar verblijf ik nu.Israel is fantastisch en ik heb het hier vreselijk koud (= cultuurshock); daar is het nu ook winter maar dan spreken we over 10-15° en dat is voor Israelies zeer koud, in Jerusalem is het nu voor de moment weeral 20°, het is er maar kort winter....en wat dat mooi stukje vlees betreft... keuze genoeg ginder....dus kom maar af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik zou niet weten wat bolletje..ach moet er gewoon door denk ik. Zal wel beteren zeker? Ik wil gewoon in zijn geheel dit weekend door en de rest van mijne verlof. Moet ff die knop vinden en denken..lukt je wel! Piece off cake. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 FF tussen door...Heb net op 'wie is wie' het onderstaande antwoord gezet voor henk... hij is nogal zoekend en ik weet niet waar hij nu verdwaald is in het draadjesnetwerk...."Henk, je klikt eerst op 'forum' hier links onder aan de pagina, dan op blauwgedrukt 'alcoholdebaas' en dan op 'ditjes, datjes & de dagdraad' , vervolgens op '4-3-11 vrijdag' , dat is de draad van vandaag, en als je dan walt wilt neerzetten klik je op antwoord. Vrijwel boven aan de pagina kun je op volgende drukken om in vervolg pagina's te komen, net zolang tot je op de laatste van vandaag bent..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik begrijp het Zon. Ja, behoorlijk koud hier nog op het moment he? Zijn allemaal aan wat vriendelijker temperaturen toe. tuurlijk kun je het Fleur!!!!! En is inderdaad wennen. Maar gaat goed komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Dat is waar!!!Er is een kleine slaapkamer voor me . Ben ik er de laatste keer toch tussenuit gemuist .Zalig! Lekker warm daar..Ga je hier trouwen dan??Wanneer ben je terug weg?? Misschien heb je dat al gezegd maar ik vergeet blijkbaar nogal vlug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 goeiemorgen allemaaaal! wat is het weer een tijd geleden dat ik nog een krabbel achterliet Ik ben nu exact 5 maand nuchter en dat voelt heerlijk! Vandaag een dagje thuis want we hadden geen opvang voor ons dochtertje. K ga veel doen denk ik in 't huis, wat klusjeswerk Heb inmiddels al wat vervangbiertjes gevonden die ook wel lekker zijn: Lager bier uit de GB, das 0,0% alcohol, en Tourtel. In dat laatste zit 0.4 denk ik. Dat drink ik ook wel eens. Oh en in de Colruyt hebben ze geweldige alcoholvrije schuimwijn! Had hem aan vrienden laten proeven en die hadden eerst niet eens door dat er geen alcohol in zit! Zo goed is hem dus! dadaaaaxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Goh ik las weer niet goed..Je bedoelt het app hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik lust eigenlijk niet zo graag bier..ik doe het voor de alcohol :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ff voor Josje:Gefeliciteerd met je 2 maanden woestijn!:DB):DB):DB):DB):DB)En Caro jij ook gefeli met je verjaardag!:DB):DB):DB):DB):DB)Een slinger voor aan je plafonnetje en lekker gebakjes eten met Drup hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Supergoed om te horen Jerre!Ok, dus ook ff snel een slingertje voor jou:):DB):DB):DB):DB):DB)Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden