bolletje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Henk, maatjes daar kun je toch wat meer dingen mee bespreken die je niet op het forum kwijt wilt. Een maatje kun je, als je dat met elkaar afspreekt, dag en nacht bereiken. Je kunt als je wilt je maatje persoonlijk ontmoeten of je tel. nr. geven. Je kunt hem of haar persoonlijke berichten sturen.Dus iemand die jou door dik en dun steunt, en waar je op kunt vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 wat een enthousiasme...ah, wach even, bolletje!dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Graag gedaan Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Woman dat is (nog) geen liefde, dat komt pas veel later...Dit is verliefdheid en waarschijnlijk zelfs verliefdheid op het verliefd zijn.Ik schrijf dit en denk: wat weet jij nu wat een ander voelt.'t Is inderdaad mijn beleving.Harry (die denkt alles te weten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ik kwam er ook opomdat ik me vanmorgen afvroeghoe wij het te weten komen als iemand iets overkomtwitte opperde, via de maatjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ik gaf er nog zo'n mooi voorbeeld bij,over jaap...jaap! waar zit je! lekker gewandeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Henk dat weet je dus niet,het blijft virtueel hier.Sommigen mailen wel privé, er schijnt een msngroepje te zijnen verder 1 x per jaar een meeting, dus we kunnen elkaar welin het echt zien als we willen en durven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 heeft jaap wel een maatje?om maar een s wat te noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 dank je wel jane,en natuurlijk is het ieders vrij keuzehoe je dit soort dingen regelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 durf jij naar de meeting jane?vast wel...wanneer is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Helemaal gelijk, Teveel Nu is het tijd voor pannekoeken. Fris gedouched en lekker op de bank. het leven is best fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Jane durft alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Soothe toch ook wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Het leven is meer dan fijn Woman, het leven is geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 alweer pannenkoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: bolletje Een maatje kun je, als je dat met elkaar afspreekt, dag en nacht bereiken. Is dat zo Bolletje? Misschien heb je gelijk hoor. Dat is ook een beetje het idee wat ik bij die rubriek en bij de oproepjes daar heb. (en daarom zou ik me nooit als maatje melden ... vanwege de verwachting van 'dag en nacht').Soms ontstaat er ook een maatjesachtig iets (huh, woord bestaat niet zeker ) door pb'tjes met elkaar te wisselen.Heb je weleens iemand een pb gestuurd Henk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Niwi, om den donder niet.Ben erg introvert.Toen ik naar de eerste meeting ging, was ik de dagervoor aan het schudden en shaken.Doodeng vond ik het.Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ah! smoothe en niwiwat gezellig!zijn jullie wel eens bij de meeting geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ja Soothe,nou jij nog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goedenavond iedereen, gezellige boel hier precies ? Nachtdienst en topdag gehad, voor het eerst in maaaaaaaaanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Je kunt er zelf een organiseren henk,de laatste was in november. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 mup!ik heb toevallg vandaag het eerste genoegen gehad...van een pb uitwisseling bedoel ik,ben het net je eens over dat dag en nacht,je kunt ook overdrijven...maar bolletje zegt erbij: als je dat afspreekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Williebillie, wat heerlijk om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 williebillie williebillie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Bedankt Mup, ik weet dat ik dit moet relativeren, maar het doet me echt goed, voor het eerst voel ik echte beterschap In alles !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden