Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goedemorgen AfB-ers. Ben ik eindelijk weer eens de 1e? Volgens mij wordt het een prachtige dag. Ik kom straks wel weer kijken hier.Eerst thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Oh, Yvonne ook uit bed gerold zie ik. Ook een kop thee Yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ook gooooooeeeeeiemorgen MupHeb ook het idee dat het een mooie dag gaat worden. Zonnetje schijnt hier in ieder geval al heerlijk.... Mup heeft al thee gezet zie ik,, ik doe de koffie wel even. Zondag, dus broodjes en gekookte eitjes komen er ook aan. Bakje chips voor Fleur... en de cola staat lekker koud... En ook even een pafke natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Doe maar lekker een bakkie mup.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Hier komt de zon ook al voorzichrig door Yvon. En de vogeltjes zitten al in de ruin te wachten op hun dagelijks ontbijtje. Dus zodra het brood ontdooid is steek ik mn neus even buiten de deur.Hihi, anderen halen brood uit de vriezer voor hun eigen ontbijy .. Not me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Hihi, bij ons de kapjes.... en verder zaadsilo's die ik iedere dag bij mag vullen... zaadjes op een blad op de grond voor de vogels met hoogtevrees, hihi. en vetbollen.... Zo gezellig... en zo'n puinhoop maken ze er van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Dat heb ik ook, zo'n zaadsilo. Die is ook erg in trek. En als ie leeg is, en ik vul em bij .. Het is alsof ze het meteen zien he. Dan komen ze weer van alle kanten aanvliegen.Maar het vriest nog steeds 's nachts dus zolang blijf ik maar voeren.Thee is op, over naar de koffie. Ben jij ook al aan koffie toe? Dan zet ik meteen extra. Ohnee, had jij al gedaan geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Vogels met hoogtevrees??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 hihi, veel vogels eten liever op de grond. Vandaar. Vannacht heeft het hier ook weer gevroren.En het schijnt, in tegenstelling tot wat jarenlang werd gezegd, dat je ook in de zomer mag voeren... Blijven ze tenminste naar je tuin komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goeiemorgen Max op deze mooie zonnige morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Zie Igor ook binnenschuifelen.... Smorgens Igor, ik zal ff verse koffie voor je zetten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 goede morgen allemaal. lekker een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Komt er aan Igor... En ik ga even buiten paffen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 tis nog wel fris hoor yvonne.maar ja je moet er wat voor over hebben hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Hihi, heb ik zeker. Rond het vriespunt nog., maar de zon is er helemaal... Komt helemaal goed vandaag, ik voel het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goeie morgen kanjers. Allemaal eruit want het zonnetje schijnt volop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Gooood murning Bol. Hoe was het karnaval gisteren??? Vond je het nog een beetje leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ja het ging wel Vonneke. Maar had toch wat moeite dat ik niet mee kon doen, maar ja, ik kan dus nooit meer drinken. Ja en als mensen dat wat aangeschoten zijn, verlies je toch contact. Maar voor mensen die het hele jaar gestrest rond lopen is het alleen maar erg goed.Wel fijn dat ik nu geen kater hoef weg te drinken, hun wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Een goeden morgen Mup, Vonne, Igor, Max en Bol Kom zomaar ff langswippen zonder bijlezen.Het gaat goed hier ook al ben ik er de laatste dagen niet geweest.Vrijdag was ik naar de oogarts en had erg veel last van de nawerking van de oogdruppels.Kon het pc-scherm niet verdragen.Verder druk met van alles o.a. verhuizing dochter maar ook met vrienden.Heb je raad dus maar opgevolgd Bol en een oplossing gezocht voor de eenzaamheid van het weekend!Bevalt goed en ik heb momenteel ook helemaal geen moeite om niet te drinken.En nu een prachtige :rose:dag! Wat lekker is dat toch hè?Zo ff moet verder hoor.Lees straks wel btje bij (voor zover mogelijk hihi). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Moggu Sowhat!Trouwens dank voor de berichtjes die ik mocht ontvangen hoewel het in het verleden wel eens anders is geweest geldt momenteel voor mij "geen bericht, goed bericht";) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Jippie wat fijn Saar is back in town. Goeie morgen lieverd. We maakten ons al zorgen om je. Blij dat het onterecht was.Goeie morgen Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ook goeiemorgen Saar en sowhat.. Lekker Bol dat het toch wel aardig was. Kan me indenken dat je je niet constant helemaal op je gemak voelde... zelf broodnuchter zijn en rondom tussen de aangeschoten mensen of nog erger zittten... Saar, fijn dat het goed met je gaat. En het is inderdaad heeeeeerlijk zonnig. Lijkt als je binnen zit door die zon ook heerijk buiten, maar dat valt nog een pietsie tegen, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 goedemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goedemorgen op deze zonnige zondagmorgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden