Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 maart 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

sha jij mag. bollie en puck ook goede morgen :D ja met de zon op je raam is het lekker wakker worden. ik heb gisteren al even in het zonnetje gezeten. misschien vanmiddag ook nog even? maar eerst het luie zweet eruit werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst even Igor een hele hoop :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: geven hoor. Wat ontzdettend goed meis. is dat al lang geleden dat je het zoooooooooooooooo lang droog gehouden hebt?

Henk ik hoop dat het met je dochter een stuk beter gaat joh, want het zijn toch altijd weer een hoop zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is dubbel gaby, ik wou het op eigen kracht doen. en dat lukte gewoon niet, met een hulpmiddeltje gaat het goed. er is gewoon geen keus meer dan. ja ik kan smokkelen met de tabletten maar dan zit ik mezelf voor de gek te houden. als ik stop met de tabletten kan ik sowieso de eerste 5 dagen al niet drinken (ik ben best gevoelig, dus waarschijnlijk duurt het nog iets langer). en dan zou ik ook al die mensen voor de gek moeten houden die me geholpen hebben. nee ik weet dat ik op het moment geen rem heb, en of die nog gemaakt kan worden????? we doen een poging :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en verder voel ik me 'goed' hoor. wat minder onzeker want nu weet ik zeker dat ik niet naar alcohol stink of zo'n verlopen kop heb van het zuipen. ik weet wat ik de avond ervoor heb gedaan en ik weet dat ik gisteren op de verjaardag geen blunders heb begaan, of de lolbroek uitgehangen. en nu ga ik echt wat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben hier ook weer weg...
In de auto naar mn nieuwe stekkie.

Het kan zijn dat ik de komende tijd weinig op het frum te vinden ben.
10 maart word internet afgesloten en pas 18 maart wordt mn nieuwe internet aangesloten, dus even geen zorgen om mij als ik er een tijdje niet zo vaak ben.
Probeer bij mijn ouders wel af en toe in te loggen en wat van me te laten horen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en verder voel ik me 'goed' hoor. wat minder onzeker want nu weet ik zeker dat ik niet naar alcohol stink of zo'n verlopen kop heb van het zuipen. ik weet wat ik de avond ervoor heb gedaan

ja dat voelt goed he Igor, kreeg gister een smsje van iemand die wilde afspreken voor koffie drinken, ik meteen weer denken, wanneer heb ik haar voor het laatst gesproken/gesmst was ik toen nuchter? etc.... die onzekerheid kwam weer terug, omdat ik bij mijn laatste terugval al mijn smsjes had gewist kon ik dus ook niet terugkijken, en ik herinner me vaag dat ik wel met haar gesmst heb die avond, dat wil ik niet meer, hoop ook zo dat ik niet meer hoef tot nu toe gaat het goed, 10e dag

@fleurtje wat vervelend dat je zo'n rotnacht hebt gehad, had je nog trek vannacht, of was dat wel voorbij? en hoe gaat het nu? keuken uitmesten, geeft i.i.g een goed gevoel, zou ik ook moeten doen, maar.... weinig zin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

ik kom even mijn frustratie van me afschrijven.
Verleden week is mijn vader beroofd van zijn pinpas en
is er flink gewinkeld op zijn kosten.
Een laffe daad, iemand van bijna 81, die slecht ter been is te beroven.
Nu is gister zijn auto opengebroken en vernield.
In wat voor wereld leven wij eigenlijk?
Ik ben boos en verdrietig,
dat wilde ik even kwijt.

Heb een fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...