Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik carnaval niet, maar doe wel mee. Kan nog net he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Witte Yalala Bolletje Blondie Borretje Sowhat Snoepje Kate Jane Desi Ekstertje Niwi Shahire knuffie Tine Kate Mupke(Druppeltje als scheids) Mup er is dit weekend geen ontkomen meer aanJe staat genoteerd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: witteMup er is dit weekend geen ontkomen meer aan Je staat genoteerd;) Ik zie het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Mmm, geloof dat ik maar ga drinken dan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Dit snap ik niet JosjeLeg is uit aub??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 omdat ze niet meer in het rijtje staat wss ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Kanonne:o Ik had vandaag de eer om de hele dag te werken met recht tegenover de winkel 2 grote speakers met snoeiharde Carnavalsmuziek! Aaaarrrrchhhh! Hoe wordt een mens gek? Nou ik weet het nu...En heb je wel eens naar de tekst van die muziek geluisterd? Niet doen!Het varieert van "bier door een rietje" tot "een pannekoek in mijn onderbroek". Welke zult verzint er zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: witteDit snap ik niet Josje Leg is uit aub??? Je hebt Josje eruit gegooid toen je mij erin zette. Was de kar vol Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Nou zeg wat erg!!!Niet gaan drinken hoor het is een knip en plakfout....Ik had m echt niet door, nogmaals sorryen ik ga je op je goeie plekkie terug zetten hoor!!!Deze kar is nooit vol trouwens dr kan nog veel meer bij:DKomt ie weer, inc JosjeWitte Yalala Bolletje Blondie Borretje Sowhat Snoepje Kate Jane Desi Ekstertje Niwi Shahire knuffie Tine Kate JosjeMupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik ga dr van tussenLaterzzzzzzzzzIk hoop jullie te lezen vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Fluit naar Witte !!! Team bij elkaar houden graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Jaaaaa, ik mag weer mee, zit al weer lekker warm in de kar met een crodino! Fijn Witte:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Was een geintje hoor witte, ga echt niet drinken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: witteIk hoop jullie te lezen vanavond! 't Is toch niet alleen voor vanavond?Maar ik meld me alvast maar. Met thee.Morgen gaan we gewoon door toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Nee hoor Mup,het is voor het hele weekend.Pffff lekker ff zitten en bijlezenIk heb een paar moeie benen van het dansen, hossen en polonaise lopen.Ik heb het ontzettend leuk gehad. Echt heerlijk gedanst en lekker gekletst. Jeetje, je hoort echt veel van mensen die veel gedronken hebben. Ik wil wedde dat ze morgen spijt hebben van wat ze allemaal gezegd hebben:DIk heb het helemaal ADB gehouden, precies zoals ik van te voren in mn hoofd had.Jammer dat er zo weinig op de draad schrijven of de dag goed verlopen is.Maar goed, dat lees ik morgen misschien nog wel.Nu lekker douchen, mn bed in en morgen fris weer op.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Witte, dus evengoed een gezellige avond gehad Hier is het ook droog, geen carnaval maar wel de thee pot op tafel Slaap lekker voor zometeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 geweldig, witte.....goed gedaan....ik heb het ook droog gehouden...en nu kun je je bed weer niet uit zeker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Carnaval goed doorgekomen,gezellig met de kids naar de optocht wezen kijken,daarna nog even de voetjes van de vloer en wat heen en weer gehost!Was gezellig maar ook heel anders zo zonder drank!Ook voor het eerst dat ik het licht NIET uit heb gedaan,was keurig op tijd weer thuis!!Nu een heerlijke katervrije zondag!Das lang geleden na een avondje carnaval maar bevalt me prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Idd niwi, ik rol net mn bed weer uit.Maaar geen kater en das net yalala zegt een heerlijk gevoelIk ben zo fit als een hoentje en helemaal klaar voor de optocht:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Mooi, jullie mogen door naar de volgende ronde De rest moet zich nog melden maar dat horen we nog wel. Zal heus wel goed gaan en heb altijd nog mijn fluitje en kaarten.Ik ga terug naar het veld met de gedachte dat jullie de eerste laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 twas weer gezellig he, Witte....maar wel warm in dat woestijnvossenpak daarom....vanmiddag naar de optocht doe ik wat anders aan...heb jij ook nog moeten blazen op weg naar huis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Hoi hoi!Hier ook alles onder controle!Vanmorgen heerlijk een grote ronde gewandeld met de hondjes!Gisteren geen carnaval gevierd.....ben toch wat onrustig en ga de kat maar niet op het spek binden....Zou best een leuke outfit zijn...haha.Nee, ik was al een paar weken me aan het voorbereiden op een carnaval waarbij ik eens flink uit mijn dak zou gaan. Zat al in mijn hoofd.Zo, 2 jaar een nuchtere carnaval....deze keer echt niet.Dus toch meer wel....en voor vanavond weer een pact?!!!Zie wel wat ik ga doen vanavond in ieder geval nier drinken!!Jeetje en ik vind het zo zwaar dit jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Nou Tine dan moet je je zeer zeker weer melden op dit pact vanavondVoor mij werkt dat tenminste wel hoor.Kom je je ook weer melden???Houden we gewoon in gedachte elkaars hand vast;)Het is het niet waard om morgen ziek te zijn en vol spijt te zitten.en jezelf voor je kop slaan, waarom je het weer zover hebt laten komen.Neee Niwi de carnaval was vlak bij mijn huis dus hoefde niet te blazen.Hoe herken ik jou nou dan, als je niet meer als de woestijnrekel bent?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Het enige carnaval dat ik zal was op TVdus zonder moeite droog gehouden.En Witte, die mensen weten niet meer wat ze verteld hebben,dus hebben er ook geen spijt van. Zo lang jij ze er niet mee chanteert natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Chanteren zal ik nooit hoor, tenzij ze mij pakken natuurlijk:DMaar dat ze het niet meer weten.....Lees het forum er nog maar is op na, genoeg verhalen hier ookvan mensen die verhalen verteld hebben waar ze de volgende dag spijt van haddenMaar anyway het was gezellig en daar gaat het mij vooral om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden