igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 met K&B gaat het prima. het zijn en blijven drollie's. iedere keer blijft het leuk als je thuis komt of wakker wordt gemaakt. als ze aan het spelen zijn heerlijk, het is gewoon worstelen en wie het beste gromt die wint en of ze nu toevallig op m'n schoot zitten of niet ze gaan gewoon door met spelen. dus ik zit echt eerste rij als ik op de bank lig wordt ik af en toe alleen als springplank gebruikt dus toch maar eens zien dat ik die buik weg krijg zo en nu kruip ik lekker bij ze op de bank. hopen dat ik niet weer in slaap val. ik doe niets anders tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Shahire, de dag dag dat je het knokken mag loslatendan hoef je niet meer te drinken, er niet eens aan te denken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Mocht dit jaar hier de meeting zijn Igor, zijn die hummies natuurlijk van harte welkom. O ik wilde net vragen hoe het nu met je vermoeidheid is. Misschien je bloed eens laten onderzoeken. Mis je iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Bol, 22 u Private Ryan is een goeieen 23.45 CANVAS een hele goeie, die heb ik in het filmhuis gezien,maar wel een latertje dan.En ja Henk, we zijn hier allemaal survivors, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Jane, ik hoop dat die dag er komt! Die komt er ook maar hoelang gaat zoiets duren........Verstand maar op nul en voor uit blijven lopen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 ik wist helemaal niet dat jij varkentjes had igor,wat leuk! en ze zijn intelligent hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Dank Jane. ga straks kijken maar als het zo laat wordt denk ik niet dat ik het helemaal haal. Moet morgen weer werken en heb vergadering dus moet uitgerust zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 iedereen jane, iedereen...en blij dat je het met me eens bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ik ga nog ff mijn spannend boek erbij pakkendag en truste voor de vroegertjes:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 ik wou eens een gedichtje van mij plaatsen, waarin sommigen van jullie zichmisschien herkennen, op sommige momenten hoor...het is niet dat ik gelovig ben of zo,althans geen aanhanger van een bepaalde god, maar toch:god de schepperhoe hou jij dat volmijn eigen kleine wereld hierdie draait al bijna dolgeinig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 mooi Henk echt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Mooi geschreven Henk :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 dank julliedacht het al hoor...deze vond zelfs mijn schoonmoeder mooi...geen kwaad woord over haar, hoewel...nee, nu niet meer, ze is vorig jaar overleden,had nogal een band met haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 henk mag ik 'm gebruiken? vindt het echt heel leuk!ga nu partner ophalen, z'n auto start niet, leuk he zo'n kerel, hij is hier nooit voor tienen, komt alleen slapen, maar ach iedere relatie heeft wel iets, en gelukkig drinkt hij dan weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Oh wat gaan jullie snel, zat even in weekend milionairs of zoiets met Jeroen van de Boom. Mis Robert van den Brink wel moet ik zeggen.Nou, bol, aanpakken dat compliment! En ik geloof hem ook hoor, nu jij nog:present:Ja Shahire, dat herken ik wel dat het trek oproept. Ik moet zeggen dat ik nu steeds crodino in huis moet hebben, niet omdat het me aan alcohol doet denken. Tis die verslavingsgevoeligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 natuurlijk gaby! jij wel!hoe en wanneer je maar wilen wat ben ik blij dat je man niet drinkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 haha daarom hou ik het nu maar bij heeeeeel veel thee laterszzzzzzzzz............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Thanx Henk :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ik ga ook weer afsluiten voor vanavond. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ik kwam maar niet bij het forum, nu probeer ik om weer een bericht te sturen. Kijken of het lukt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Shahire: goed voorbeeld doet goed volgen......Ik had 2 vriendinnen te eten en..... voor hun witte wijn en voor mij Crodina (had ik ergens hier gelezen.En we hebben het uitgebreid over mijn alcoholprobleem gehad en ze namen hun petje af voor mijn eerlijkheid.Zo zie je maar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 het zal dan ook een geruststelling voor je zijn, Primula....dat je het niet meer hoeft te verbergen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Knap gedaan Primula, ik merk ook dat wanneer je het uitlegt mensen over het algemeen heel positief en steunend reageren. Den Niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 fijne avond allemaal, en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 zo is dat josje!als je het zelf eerlijk brengtdan is dat bijna altijd zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden