Spring naar bijdragen

Zaterdag 12-03-2011

Max72

Aanbevolen berichten

met K&B gaat het prima. het zijn en blijven drollie's. iedere keer blijft het leuk als je thuis komt of wakker wordt gemaakt. als ze aan het spelen zijn heerlijk, het is gewoon worstelen en wie het beste gromt die wint en of ze nu toevallig op m'n schoot zitten of niet ze gaan gewoon door met spelen. dus ik zit echt eerste rij :D als ik op de bank lig wordt ik af en toe alleen als springplank gebruikt :o dus toch maar eens zien dat ik die buik weg krijg ;)
zo en nu kruip ik lekker bij ze op de bank. hopen dat ik niet weer in slaap val. ik doe niets anders tegenwoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik wou eens een gedichtje van mij plaatsen, waarin sommigen van jullie zich
misschien herkennen, op sommige momenten hoor...
het is niet dat ik gelovig ben of zo,
althans geen aanhanger van een bepaalde god, maar toch:

god de schepper
hoe hou jij dat vol

mijn eigen kleine wereld hier
die draait al bijna dol

geinig he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

henk mag ik 'm gebruiken? vindt het echt heel leuk!

ga nu partner ophalen, z'n auto start niet, leuk he zo'n kerel, hij is hier nooit voor tienen, komt alleen slapen, maar ach iedere relatie heeft wel iets, en gelukkig drinkt hij dan weer niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh wat gaan jullie snel, zat even in weekend milionairs of zoiets met Jeroen van de Boom. Mis Robert van den Brink wel moet ik zeggen.

Nou, bol, aanpakken dat compliment! En ik geloof hem ook hoor, nu jij nog:present:

Ja Shahire, dat herken ik wel dat het trek oproept. Ik moet zeggen dat ik nu steeds crodino in huis moet hebben, niet omdat het me aan alcohol doet denken. Tis die verslavingsgevoeligheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shahire: goed voorbeeld doet goed volgen......
Ik had 2 vriendinnen te eten en..... voor hun witte wijn en voor mij Crodina (had ik ergens hier gelezen.
En we hebben het uitgebreid over mijn alcoholprobleem gehad en ze namen hun petje af voor mijn eerlijkheid.
Zo zie je maar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...